Fitness Seller

eten op school

Bezoekers in dit topic

elke dag trouw 10 bammetjes met kipfilet en als ik echt de hele dag moet dan nog tonijn+mayo op brood! Gewoon vreten, niet zeuren.

en wtf snickers XD
 
Ik neem mee een eiwitshake, banaan,appel,mandarijn,muesli,pasta met kip, ananas, broodje met kippefilet, een liter melk, 2 liter water, pinda's, eten maar !
 
Wat ik altijd meeneem zijn boterhammen met kippewit, tomaatschijf, hard gekookt ei schijfjes + peper zout mayo.
En melk
 
Bakje rijst met kip en groente voor tussen de middag en in de ochtend en middag koffie pauze iedere pauze 2 broodjes met 50 gram kipfilet en een stuk fruit makkelijk mee nemen maar wel een behoorlijke tupperware verzameling!!
 
bij mij is het eerder omgekeerd tijdens school kan ik bulken dat het niet meer mooi is :p
Maarja wij mogen bij sommige leraars eten tijdens de les alleja stieken dan toch, maar als ze het zien zeggen ze er niet altijd veel op.. Wat ook een tip is maak je boterhammen avond voordien.. s'ochtends kun je dan extra stevig ontbijten.. je moet gwn wat afwisseling zoeken maak wat slaatjes of inplaats van boterhammen eens een stokbroodje met beleg kan ook al veel doen, die zak noten mee of haverkoeken je hebt tal van mogelijkheden, je kan ook je eigen shakes gaan maken met kwark..
 
rijst, kip, vis, groente in bakjes.
gekookte eieren, kwark, brood, pindakaas, bananen.
shake, op school water bijvullen en schudden.
 
Aders ga je moeilijk doen?
Pff

Brood + Pindakaas + Kipfilet + Melk + Nootjes..
Doe niet moeilijk en eet gewoon dit :S
 
ik eet gwn elke speeltijd (11 u en 15u) 4 boterhammen kipfilé. mss niet het ideale maar is het enige wat me lukt om op school te eten
 
Ik eet 4 boterhammen pindakaas en 4 boterhammen kipfilet of andere vlees. Mensen noemen hier dingen als rijst, pasta, vis. Dat heb ik nog nooit iemand op school zien eten, lijkt me trouwens ook niet erg lekker, vis of rijst die al 3 uur in je tas koud zit te worden.
 
Ik eet 4 boterhammen pindakaas en 4 boterhammen kipfilet of andere vlees. Mensen noemen hier dingen als rijst, pasta, vis. Dat heb ik nog nooit iemand op school zien eten, lijkt me trouwens ook niet erg lekker, vis of rijst die al 3 uur in je tas koud zit te worden.

daarom neem ik het ook mee in een magnetron bakje... even opwarmen en je hebt een heerlijke hap. Gewoon bevroren meenemen dan kan het de hele dag..
 
Ik neem alles koud mee naar het werk

Kip
Spaghetti
Rijst
Aardappelen

vroeger zelfs pizza of kebab

Noem maar op..
 
Whey-shakes, noten, pannekoeken, bananen, broodjes met kipfilet/tonijn
 
bakje met pasta+tonijn+olijven+stukjes paprika ui en tomaat, shake beker met whey en brinta, pak melk, boterhammen kipfilet, zak studentenhaver, banaan
 
gewoon brood met veel vlees en kip der op.

/closed -> next topic
 
Back
Naar boven