AndroidHealthClinic

eten op school (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toevallig zat ik net te denken om zo'n topic aan te maken en toen kwam ik deze tegen!
Ik heb met school meer ritme maar het eten schiet er vaak bij in!Ik heb vrij weinig pauze en de droge boterhammen ben ik aardig zat!Ik heb dus helaas geen suggeties maar ben ook zeer benieuwd wat er nog meer voor mogelijkheden zijn?

Gr
 
die puntjes van Tarvo at ik altijd met kipfilet (ook in de cut), in die broodjes zit relatief al veel eiwit waardoor je met 4 broodjes kipfilet al op 50gr protein zat ofzo...kvind boterhammen meenemen ook nooit zo lekker, puntjes/bolletjes wel! :D (tarvo= bruin he, voor de duidelijkheid)
 
Beter volkorenbrood met pindakaas..
 
1 boterham met 5gram pindakaas ofniet spank?

Tocuhé HAhahaa

On topic naar school kan je ook savonds koud rijst en vlees in een tupperware bakke en tijdens pauze vreten of je kan proteine shakes met water maken en meedoen en gwn veel vlees enzo meedoen alles kan gwn alsje beetje denkt!
 
On topic naar school kan je ook savonds koud rijst en vlees in een tupperware bakke en tijdens pauze vreten of je kan proteine shakes met water maken en meedoen en gwn veel vlees enzo meedoen alles kan gwn alsje beetje denkt!

Wat een zin, respect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet hoe het op andere scholen is, maar hier op de hogeschool kan ik eten wanneer ik wil
 
12 boterhammen met pindakaas meestal :roflol: Soms vervang ik er een paar met ham of paté maar dat is t wel :P
 
ik neem altijd gewoon goed ontbijt en dan op school 6 boterhammen met kipfilet
 
1 boterham met 5gram pindakaas ofniet spank?

hahaha:D die zit

ot: boterhammen kipfilet of tonijn ofzo in principe kun je alles meezeulen
 
Broodjes met pindakaas meestal.
 
Waarom maak je geen salades om koud mee te nemen? Dus tonijn pasta salades of rijst met kip salades of bijv zelfgemaakte proteine repen?
 
Flikker eens op met dat IF.

:roflol:

ik zeg niks over IF....

en ook al zou ik geen IF doen dan at ik alsnog niks, met de reden dat ik nooit langer dan 3 uur les heb per dag :P

dus dimme
 
Ik zit alleen maar tevreten op school. Ideaal. Luisteren en eten.
 
Melk, chocomelk, brood met vlees, noten met dbol erdoor.
 
in de pauze naar de appieheijn je haalt 8 bruine bollen (meergranen)en ieder uur 2 naar binnen werken met een plakje kipfilet tussen kost je 5 minuten tijd voor de hele schooldag eten
 
Ik neem meergranen boterhammen met kipfilet mee en een bakje kwark. Samen goed voor 70 gram eiwitten. Dat verdeel ik over 2 pauzes ;)
 
smorgens eet ik vaak een of 2 gekookte eieren.
ik neem boterhammen met kipfilet mee, krentenbol, een shake in een flesje(met water) en koop meestal 2x250ml halfvolle melk op school.
 
Ik vreet kippenpoten in de pauze. 500 gram voor 3 euro hier bij de supermarkt. Krijg je ze nog warm ook.:rolleyes:
 
Back
Naar boven