MuscleMeat

Peiling etentje stichting zonnebloem

Peiling Peiling Wie gaat er naar food explore 26 juli?

• Totaal stemmers
    1
Meeste stemmen(wel 2 hele) staan op 26 juli. Woensdag geef ik er een klap op en als er niet anders nog word gestemd zal het dus 26 juli worden. Zal hierna een poll er in gooien met wat opties kwa restaurants. Als iemand een goed restaurant weet kan je die altijd voorstellen en komt die bij de poll in, wel wat centraal in het land als je wat voorsteld a.u.b.
Ik sta overal voor open en vind alles wel best.

@Buttie88 kom jij ook spareribs eten, maken we er meteen een date van 💁

Ik haak af bij wat later op de avond 🤭 mijn ideale date begint in de middag en eindigt uiterlijk 19.00 ✌️
Ben je dit weekend vrij?

1624813401890.png

• Topic Starter Topic Starter
Probeer een nieuwe peiling aan te maken. Ben helaas geen IT nerd. @bodybuilding.nl ik heb nou een eind datum ingesteld voor deze kan ik daarna een nieuwe aanmaken?

Probeer een nieuwe peiling aan te maken. Ben helaas geen IT nerd. @bodybuilding.nl ik heb nou een eind datum ingesteld voor deze kan ik daarna een nieuwe aanmaken?
Je kan altijd een nieuwe aanmaken.

Bewerk (peiling) -> dan helemaal onderaan 'Verwijder gehele peiling’ selecteren en op verwijderen klikken.
Screenshot_20250501_170904_Chrome.png

Verwijderd, je kan nieuwe aanmaken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb er nu 2 in staan. Ik ben zelf nog wat aan het zoeken in regio midden nederland voor wat meer opties. Als iemand een goed restaurant weet gooi het in de groep en dan zet ik hem in de peiling.

Nog geen stemmen?

Je kan aan de forumleden om donaties vragen, maar dan wordt er via een peling beslist wie sowieso mee moet.

Jij mag sowieso niet meer mee.

lijkt me leuk maar ik weet niet of die kosten wel trek en voel me er niet goed bij op een ander te teren. Ik probeer totaal 100 te reserveren incl de rit vanuit gro.
Mijn voorstel is een prima restaurant blitzkriegen met de tanks die mee gaan

Terug
Naar boven