- Waardering
- 6.953
En er is een kans dat het in Epic threads komt te staan! Je weet nooit wat er gebeurd uit eten..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk eens aan. Scheelt uit leggen aan de vrouw dat ik alleen met de man die in een string op mijn telefoon te zien was uit eten ga.
@Maximum Effort eet voor 6 personen dus dat worden een duur grapje als het en grillroom word. Laatste keer ayce sushi at ie denk ook tegen de 100 van die sushi dingen.
Die grillroom is ook ayce.@Maximum Effort eet voor 6 personen dus dat worden een duur grapje als het en grillroom word. Laatste keer ayce sushi at ie denk ook tegen de 100 van die sushi dingen.
Beter ayce, als we grillroom gaan en de rekening splitten door het aantal aanwezige zullen er een paar aan het korte eind trekken 😂
Mijn ervaring met “onbeperkt” eten als ze het eten brengen zoals tapas dat ze na paar rondes extra langzaam doen zodat je 2/3uur tijdbestek merendeel een wachtperiode word.
Ging om de 26e van juni of juli moet ik even terug kijken in dit topic.5 voor Food explore
Wanneer gaan jullie eten? Tesamen of gewoon afzonderlijk?
I am once again asking for technical support. Lukt weer niet man.
Wou nu een peiling aan maken om vast te stellen wie er echt mee gaan. Dan kunnen we binnen die club een tijd afspreken.
Ja is ook moeilijk. Verwijderd, je kan nieuwe aanmaken.I am once again asking for technical support. Lukt weer niet man.
Erg lastig met die komputers en feesboek tegenwoordig. Drommelse telefoons ook.
Mogen wij niet zien wie?Niewe peiling staat er in. Hierna kunnen we met wie mee gaat een tijd afspreken en reserveren.
Hoe bedoel je?