Fitness Seller

Evolueert het lichaam na AAS-gebruik?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Na je eerste kuur merk je dat je bepaalde stoffen niet kunt nemen.
Je bent bijvoorbeeld allergisch voor testosteron.

In een derde kuur besluit je het toch weer te proberen en ditmaal heb je er geen problemen mee.

Wetenschappelijk onderzoek beweert dat lichamen na AAS-gebruik evolueren: het hart groeit mee, en spieren ontwikkeld door AAS zijn te onderscheiden van natural opgebouwde spieren.

Je kunt in je vierde kuur ineens niet meer tegen dboll en in je volgende kuur merk je niks meer van de enorme progressie die je maakte met een andere stof.

Evolueert het lichaam na AAS-gebruik? Het lijkt wel ononmkeerbaar...

sorry maar snap niet echt wat je bedoelt

• Topic Starter Topic Starter
Hehe:D

Ofwel: Verandert de structuur in je lichaam/spiermassa, en is die onomkeerbaar?

Onomkeerbare dingen als: permanent meer haargroei op bepaalde plaatsen.
Maar is spiergroei echt ononmkeerbaar? Kun je bij een man van 50 die 20 jaart niet getraind heeft nog steeds zien dat ie ooit gebruikt heeft?
Als dat zo is is zijn structuur permanent veranderd.

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Hehe:D

Ofwel: Verandert de structuur in je lichaam/spiermassa, en is die onomkeerbaar?

Onomkeerbare dingen als: permanent meer haargroei op bepaalde plaatsen, spiergroei.
Gewenning aan stoffen. Ik heb ervaring met meer haargroei en gewenning aan stoffen.

nog niet zoveel ervaring als jouw natuurlijk. maar wat betreft de haargroei in de kuur groeit het een stuk sneller vooral bij winstrol. maak ook bij gewoon test. naar de kuur gaat het haar natuurlijk niet meer weg. maar het gaat wel weer langzamer groeien. iritant dat borsthaar. normaal scheer ik me 2 a 3 x per week in de kuur minimaal elke dag. na de kuur word dat weer minder. als der minder androgenen zijn neemt extra haargroei weer af

Terug
Naar boven