XXL Nutrition

waarom zou je NIET aan de aas gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Verrassend zeg, nog zo een niksnut die niks inhoudelijks heeft toe te voegen.
Je bent overigens wel vernieuwend tov de overige papegaaien want gay ben ik nog niet genoemd.
Goed bezig!

Wat ik sws apart vind is dat jij dus blijkbaar door topics heen bladert en jezelf afvraagt, hmm zou ts gay zijn?
Ja ik denk eigenlijk van wel dacht je daarna dus.

Mocht je nou zeker willen weten of ik wel of niet gay ben, stuur dan je zusjes en/of nichtjes langs. Dan weet je het zeker

Wat ik sws apart vind is dat jij dus blijkbaar door topics heen bladert en jezelf afvraagt, hmm zou ts gay zijn?

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.sherv.net%2Fcm%2Femo%2Flaughing%2Fgiggle.gif

• Topic Starter Topic Starter
In antwoord op je vraag in het begin, waarom je niet aan de aas zou gaan. En mind you ik heb geen verstand van AAS en ga dus puur af op de reacties die hier zijn gepost:
1. Gezondheid
2. Resultaten zijn tijdelijk van aard
3. Verslavings gevoelig product.

Ik denk persoonlijk, als je het doet dat je niet zo heel erg in de problemen zou komen, aangezien de history die je zelf hebt aangegeven omtrent je sportgeschiedenis en gecombineerd met het feit dat er mensen zijn die om veel, en dan bedoel ik veel dommer redenen AAS gebruiken en met veel slechtere voedingssschema' s zit je goed.

Ook is er een bekende DBB' er van galen dacht ik die een boekje hieromtrent (dit onderwerp) heeft uitgebracht, misschien de moeite waard om te proberen.

Als reactie op de quote, ik denk juist als je een log begint, serieus bent en dedicated dat niemand meer je zo uitlachen na pagina 3. Dat komt ook door de manier waarop je originele comment is vormgegeven waardoor het zoveel slechte kritiek heeft gekregen, denk ik iig.

Suc6 en HF bro :D all the best!

Thanks man.
Ach ja, mezelf op fora begeven is compleet nieuw voor me en wellicht had ik me nog wat nederiger op moeten stellen want dat wordt blijkbaar zeer gewaardeerd.
Aan de andere kant, ik heb mezelf ook nederiger opgesteld dan dat ik ben...

Maar tof dat je de moeite neemt om inhoudelijk te reageren in tegenstelling tot zovelen.

Je bent overigens wel vernieuwend tov de overige papegaaien want gay ben ik nog niet genoemd.
Goed bezig!

Mocht je nou zeker willen weten of ik wel of niet gay ben, stuur dan je zusjes en/of nichtjes langs. Dan weet je het zeker

:roflol:

Hangt ervan af of je al je natuurlijke grens hebt bereikt (waarschijnlijk niet).

Je eigen test productie is niet voor altijd verkloot na een kuur, misschien als je jarenlang AAS misbruikt.

Na een kuur en dan voor hele lange tijd niet meer kuren zal je ooit gewonnen massa van deze kuur al wel verdwenen zijn. Denk niet dat als ik jaren geleden eens gekuurd heb nu ook nog maar enig resultaat van aan over zou hebben gehouden.

Na een kuur verkloot je niet per definitie je eigen test. Toch legio voorbeelden van kuurders met problemen in de eigen test. productie in het trt topic.

Als je een besluit neemt het te gebruiken, ga dan gewoon compleet on denk ik dan.

Nvm

Laatst bewerkt:
Thanks man.
Ach ja, mezelf op fora begeven is compleet nieuw voor me en wellicht had ik me nog wat nederiger op moeten stellen want dat wordt blijkbaar zeer gewaardeerd.

Maar tof dat je de moeite neemt om inhoudelijk te reageren in tegenstelling tot zovelen.
Well played son

• Like
Waarderingen: Inb4
In antwoord op je vraag in het begin, waarom je niet aan de aas zou gaan. En mind you ik heb geen verstand van AAS en ga dus puur af op de reacties die hier zijn gepost:
1. Gezondheid
2. Resultaten zijn tijdelijk van aard
3. Verslavings gevoelig product.

Ik denk persoonlijk, als je het doet dat je niet zo heel erg in de problemen zou komen, aangezien de history die je zelf hebt aangegeven omtrent je sportgeschiedenis en gecombineerd met het feit dat er mensen zijn die om veel, en dan bedoel ik veel dommer redenen AAS gebruiken en met veel slechtere voedingssschema' s zit je goed.

Ook is er een bekende DBB' er van galen dacht ik die een boekje hieromtrent (dit onderwerp) heeft uitgebracht, misschien de moeite waard om te proberen.

Als reactie op de quote, ik denk juist als je een log begint, serieus bent en dedicated dat niemand meer je zo uitlachen na pagina 3. Dat komt ook door de manier waarop je originele comment is vormgegeven waardoor het zoveel slechte kritiek heeft gekregen, denk ik iig.

Suc6 en HF bro :D all the best!

Veel dommere redenen dan voor de fun? en die zijn?

Thanks man.

Oei 2 persoonlijkheden ik zou niet gaan kuren...

Imo kom je bij de vele ervaren gebruikers over als een nieuwbie en ze maken op hun manier jouw duidelijk dat je toch nog onduidelijk naar wat ass is kijkt. ;)

Aas zijn slecht omdat overheid dat zegt en je kleine p**mel van aas krijgt.

• Like
Waarderingen: 040B
Goed bezig!

Met jouw temperament zou ik niet aan de AAS gaan.

Aas zijn slecht omdat overheid dat zegt en je kleine p**mel van aas krijgt.
Kleine p**mel of grote p**mels.

Hangt van je berekening van PI af he en welk hemelstelsel je gebruikt. Ik heb teveel spuiten gehad toen ik kind was dat ik ze nu niet meer nodig heb.

Je kent me niet volledig. Je hebt maar een fractisch idee van me. Zolang je er maar niet lastig van bent. Ik ben meer een mens die afgestemd of ontstemt is op of door zijn omgeving. Een ego is voor mij ongemakkelijk en oneerlijk tegenover mezelf en anderen.

Ik ben helemaal niet speciaal ik denk gewoon erg anders.

Ze hebben duidelijk je hersens aangetast.
Nee, ik heb ze aangepast. Geen eer aan mijn ouders. Hoewel de bijdragen in hun kistje wel hetzelde zal gebleven zijn.

Maar goed het is allemaal hoe je het bekijkt he. Dit is hoe ik het bekijk, heb net gelezen hoe jij het bekijkt. Allemaal goed.

Natuurlijk is AAS slecht. Maar hoe de gemiddelde Nederlander leeft is nog slechter. En dan ervan uitgaande dat iemand die aan de AAS is: geen drugs gebruikt, geen alcohol drinkt, niet rookt en goede voeding tot zich neemt.

Als ik dit topic lees, lijkt net of heel DBB natty is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven