XXL Nutrition

waarom zou je NIET aan de aas gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk is AAS slecht. Maar hoe de gemiddelde leeft is nog slechter. En dan ervan uitgaande dat iemand die aan de AAS is geen drugs gebruikt, geen alcohol drinkt, niet rookt en goede voeding tot zich neemt.

Als ik dit topic lees, lijkt net of heel DBB natty is.

Ik denk dat je je nog zult verbazen over het aandeel mensen die wel AAS gebruiken + hetzelfde leven erop nahouden als je schetst. De laagdrempeligheid om al dan niet te gaan roken, drinken, drugs gebruiken is gelijk aan de laagdrempeligheid om AAS te gaan gebruiken. Het is wellicht een gegeven dat de gemiddelde BB'er meer beweegt en gezonder eet, verder fl**ker je denk ik van je stoel als er cijfers van zouden zijn :p

Ik denk dat je je nog zult verbazen over het aandeel mensen die wel AAS gebruiken + hetzelfde leven erop nahouden als je schetst. De laagdrempeligheid om al dan niet te gaan roken, drinken, drugs gebruiken is gelijk aan de laagdrempeligheid om AAS te gaan gebruiken. Het is wellicht een gegeven dat de gemiddelde BB'er meer beweegt en gezonder eet, verder fl**ker je denk ik van je stoel als er cijfers van zouden zijn :p
3% gebruikt aas, ja toch ? Of toch niet? Damn busted... gaat het not over aas?

Daar verbaas ik me juist niet over. En dan gaat de gemiddelde bb'er er dus ook niet verantwoord mee om. Dan moet de gemiddelde bb'er ook niet gaan janken als hij gezondsheidsproblemen gaat krijgen en dan gelijk met de vinger naar AAS wijzen.

Ik hou me er zelf wel aan (gelukkig). Alleen ik deed het voor het bb'en ook (behalve gezond eten dan). Vandaar dat mijn eerste keer AAS ook enorm spannend was.

Even voor duidelijk: het is niet zo dat ik AAS gebruik goed praat.

@Fockinggeneral Als AAS het middel is om jouw persoonlijke doelen te halen en je neemt de risico's voor lief, DOEN!
Als het gebruik het doel op zich is, dan :hamer:

Natuurlijk is AAS slecht. Maar hoe de gemiddelde Nederlander leeft is nog slechter. En dan ervan uitgaande dat iemand die aan de AAS is: geen drugs gebruikt, geen alcohol drinkt, niet rookt en goede voeding tot zich neemt.

Ik ben het niet helemaal eens met jouw stelling.
Het gros van de mensen die ik ken leven waarschijnlijk niet ongezonder dan de gemiddelde BB'er. Het lijkt hier altijd zo dat iedereen die niet lift de hele avond met een zak chips en een krat bier op de bank zit. Ondanks dat macro's niet getrackt worden ken ik maar weinig mensen met echt overgewicht.
Daarentegen is het zo dat veruit de meerderheid van de AAS gebruikers die ik ken ook drugs en/of alcohol gebruiken.

Het gebruik van AAS kan zeker op een verantwoorde manier, met beperkte risico's. Er zijn gelukkig genoeg verstandige bodybuilders. Ik ben wel bang dat @Fockinggeneral niet tot deze groep behoort.

@Fockinggeneral Als AAS het middel is om jouw persoonlijke doelen te halen en je neemt de risico's voor lief, DOEN!

Het gros van de mensen die ik ken leven waarschijnlijk niet ongezonder dan de gemiddelde BB'er. Het lijkt hier altijd zo dat iedereen die niet lift de hele avond met een zak chips en een krat bier op de bank zit. Ondanks dat macro's niet getrackt worden ken ik maar weinig mensen met echt overgewicht.
Daarentegen is het zo dat veruit de meerderheid van de AAS gebruikers die ik ken ook drugs en/of alcohol gebruiken.

Het gebruik van AAS kan zeker op een verantwoorde manier, met beperkte risico's. Er zijn gelukkig genoeg verstandige bodybuilders. Ik ben wel bang dat @Fockinggeneral niet tot deze groep behoort.
50% van de volwassen Nederlanders heeft overgewicht. Overgewicht | Voedingscentrum

Dan leef jij in een andere wereld als ik.

Als ik rondom mij zie,zeer veel met overgewicht.

Natuurlijk is AAS slecht. Maar hoe de gemiddelde Nederlander leeft is nog slechter. En dan ervan uitgaande dat iemand die aan de AAS is: geen drugs gebruikt, geen alcohol drinkt, niet rookt en goede voeding tot zich neemt.

Ik denk dat een keuze met je hormoonhuishouding gaan rommelen geheel los staat of je buurman rookt. AAS worden hier niet beter of slechter door.

Waarom ik al 15+ jaar train en nog niet heb gekuurd.

- een enkel kuurtje is zinloos, kuren blijft huren
- diepe dalen na een kuur, zowel fysiek en mentaal
- waar is de grens, geleerd tevreden te zijn met wat je hebt een kuurtje stelt je niet tevreden je wil altijd meer.
- je eigen test. productie verkloten voor altijd waar je nog 50 jaar mee verder moet, om nu iets gespierder rond te lopen. Je wordt sneller oud eenmaal gestopt door je lage test. levels.
- mogelijke schade aan organen.
- spelen met je hormonen is spelen met je gemoedstoestand, hoe pakt dit uit als je al stemmingswisselingen hebt.

Als ik zou gaan kuren zou het voor altijd zijn, af en toe een kuurtje lijkt me zinloos. Maar hoe ga ik dat in hemelsnaam betalen.

Drie vind ik leuks !

Ik heb er op dit moment ook geen enkele behoefte aan maar als ik in de 40 ben weet ik niet of ik nog de plezier het de sport haal die ik er nu aan beleef als resultaten enkel minder gaan worden.

Resultaten gaan niet minder worden joh, zit tussen je oeren.
Ik ben 45 en Gain nog steeds (langzaam weliswaar / andere keus is heel rap aftakelen en steeds minder mobiel worden)

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak weer de vergelijking met xtc. Dat heb ik ook één keer gedaan omdat ik nieuwschierig was, het een keer mee wilde maken. Voor de fun. Dat is slecht voor je lichaam. Laag gedoseerd heel wat minder ernstig dan er gelijk 5 naar binnen te mikken maar toch af te raden om te doen. Om wat voor reden dan ook! Je raadt het nog steeds af als er een goed doel of 'goede' reden aan ten grondslag ligt. Volgens velen hier zou x niet gebruikt moeten worden uit nieuwsgierigheid, om het een keer mee te maken, te ervaren. Voor de lol. Maar als het gebruikt wordt als doel om droog te worden omdat je verbranding lekker hoog is, of waardoor je het de hele nacht vol kan houden, waardoor je wel gaat dansen ipv niet. Waardoor je de muziek beter gaat waarderen. Nee, het maakt niet uit wat de reden is, je kan het beter gewoon niet doen.

Om wat voor reden ik het risco ook wilde lopen doet er gewoon niet toe. Het enige wanneer iemand happy pills (hoe dat medicijn ook moge heten) terecht zou gebruiken is op doktersvoorschrift ivm depressiviteit of hoe dat dat er medisch ook aan toegaat.

Zo zie ik t ook met kuren. Of je het nou wil doen uit nieuwschierigheid, om eens mee te maken, voor de ervaring, voor de fun zoals ik. Of dat je wedstrijden gaat doen. Of dat je op een plateau zit of je een junk bent en niet meer zonder kan. Of je er een extra harde pik van krijgt. Om wat voor reden of doel dan ook. Je kan het beter gewoon niet doen

Ik maak weer de vergelijking met xtc. Dat heb ik ook één keer gedaan omdat ik nieuwschierig was, het een keer mee wilde maken. Voor de fun. Dat is slecht voor je lichaam. Laag gedoseerd heel wat minder ernstig dan er gelijk 5 naar binnen te mikken maar toch af te raden om te doen. Om wat voor reden dan ook! Je raadt het nog steeds af als er een goed doel of 'goede' reden aan ten grondslag ligt. Volgens velen hier zou x niet gebruikt moeten worden uit nieuwsgierigheid, om het een keer mee te maken, te ervaren. Voor de lol. Maar als het gebruikt wordt als doel om droog te worden omdat je verbranding lekker hoog is, of waardoor je het de hele nacht vol kan houden, waardoor je wel gaat dansen ipv niet. Waardoor je de muziek beter gaat waarderen. Nee, het maakt niet uit wat de reden is, je kan het beter gewoon niet doen.

Om wat voor reden ik het risco ook wilde lopen doet er gewoon niet toe. Het enige wanneer iemand happy pills (hoe dat medicijn ook moge heten) terecht zou gebruiken is op doktersvoorschrift ivm depressiviteit of hoe dat dat er medisch ook aan toegaat.

Zo zie ik t ook met kuren. Of je het nou wil doen uit nieuwschierigheid, om eens mee te maken, voor de ervaring, voor de fun zoals ik. Of dat je wedstrijden gaat doen. Of dat je op een plateau zit of je een junk bent en niet meer zonder kan. Of je er een extra harde pik van krijgt. Om wat voor reden of doel dan ook. Je kan het beter gewoon niet doen
Dat is xtc romantiseren wat ze doen. Je kan ook best zelf dansen waardoor die stoffen natuurlijk vrijkomen in je hersenen. Daar heb je X niet voor nodig. Tevreden zijn met wat je hebt... dikke mensen freten ook meer en meer omdat ze niet echt eten maar freten en er nog weinig gebeurt met het genieten van voedsel, laat staan deftig verteren.

Kijk jij begrijpt het niet helemaal.

Als je definitief zou besluiten om te gaan kuren i.p.v. 1x en daarna stoppen dan zouden denk ik een aardig stuk meer jou hierin steunen.
Maar jij wil, als we het even vergelijken met xtc, 40mg xtc nemen en na inname meteen op bed gaan.
Dat heeft niet zoveel nut of wel?

+ jij vraagt zelf in dit topic om redenen waarom je niet aan de aas moet gaan, en vervolgens ga je zeuren als mensen je vertellen waarom je het niet moet doen.

Als je toch zo vastbesloten bent had dan i.p.v. dit topic aan te maken een topic in het anabolen subforum aangemaakt en advies gevraagd op je kuur.

+ jij vraagt zelf in dit topic om redenen waarom je niet aan de aas moet gaan, en vervolgens ga je zeuren als mensen je vertellen waarom je het niet moet doen.

Als je toch zo vastbesloten bent had dan i.p.v. dit topic aan te maken een topic in het anabolen subforum aangemaakt en advies gevraagd op je kuur.
Ja vind het ook een beetje vreemd. Trol?

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het dat mensen het afraden. Logisch ook. Ik weet ook heus wel dat je t beter niet kan doen. Maar waarom, ik het volgens velen hier, niet zou moeten doen vind ik nergens op slaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven