Fitness Seller

Ex-moslim Jami gemolesteerd

:roflol:
Haha ik zeg je eerlijk, dat duurde nog vrij lang, ik had eigenlijk alang eerder zoiets verwacht.Maar blijkbaar is het toch niet de hoofdmoot die er zo aanstoot aanneemt
Mjah zal er zeker niet om rouwen :D

Haha dit zegt toch genoeg over hoe de gemiddelde moslim erover denkt?

Vind deze beweging eigenlijk wel belangrijk vanwege de symboolwerking.

Politiebescherming zeg ik dus, als hij zichzelf niet kan beschermen tegen dat tuig... Lekker veel media aandacht en de moslimsecularisering in ons land schakelt naar de volgende versnelling!

Je opening impliceert echter dat het juist niet een klein groepje of minderheid is. Of lees ik het nou verkeerd? Ik haal er uit dat volgens jouw mening een vrij grote groep maar al te graag die Jami geweld aan wil doen en dat ook ten uitvoer zal brengen.

We hebben helaas te maken met geweld van radicalen maar volgens mij is het meest geweld gepleegd door allochtonen niet gerelateerd aan de vrijheid van meningsuiting. Dat is meer gerelateerd aan crimineel gedrag in de vorm van beroving, aanranding, verkrachting etc.

So?

Wat we dus nodig hebben is een sterk signaal van de moslimgemeenschap waarin ze duidelijk te kennen geven dat ze zich afkeren van dit soort delinquenten. Net zoals ze massaal op straat komen wanneer er cartoons van de profeet Mohammed gemaakt worden of wanneer er toevallig eens een Marokkaan in elkaar gerost wordt tijdens een relletje. Vooralsnog verzuimen ze dit, beetje jammer.

So?

Wat we dus nodig hebben is een sterk signaal van de moslimgemeenschap waarin ze duidelijk te kennen geven dat ze zich afkeren van dit soort delinquenten. Net zoals ze massaal op straat komen wanneer er cartoons van de profeet Mohammed gemaakt worden of wanneer er toevallig eens een Marokkaan in elkaar gerost wordt tijdens een relletje. Vooralsnog verzuimen ze dit, beetje jammer.

Ah net zoals als een stille tocht iets oplost zeker? De niet vocale meerderheid kan in Nederland al net zo min een vuist maken tegen geweld gepleegd door autochtonen of allochtonen. Ik zie niet in waarom een protest van degenen die geen overlast veroorzaken enige invloed zal hebben op criminelen of radicalen.

Even 'foei' zeggen en dan denken dat er geen wandaden meer worden gepleegd? Stille tochten, protesttochten, demonstraties etc, het is toch allemaal vrij futiel.

So?

Zout argument weer. Dat telkens blijft opduiken. Ik ga ook niet de straat op om elke keer weer te zeggen dat ik het niet eens ben met die achterlijke nederlandse tokkies die weer eens stoeptegels van bruggen hebben gegooid of als die mong*len van de volksunie weer ergens een optocht houden. En ik zie het weinig andere normaal-denkende nederlanders ook niet doen, dus waarom zouden we dit wel verwachten van het geintegreerde deel van de moslims, dat ze thuis blijven is misschein wel het beste teken dat ze bij Nederland horen.

Ja maar Deurklink ze kunnen wel de straat op als er cartoons over de profeet verspreid worden!! Oh wacht dat zijn hetzelfde soort malloten als degenen die afvalligen geweld willen aandoen. Misschien dat de radicalen dan de straat op kunnen gaan om hun eigen daden af te keuren of zo.

gedelete

Laatst bewerkt:
Ah net zoals als een stille tocht iets oplost zeker? De niet vocale meerderheid kan in Nederland al net zo min een vuist maken tegen geweld gepleegd door autochtonen of allochtonen. Ik zie niet in waarom een protest van degenen die geen overlast veroorzaken enige invloed zal hebben op criminelen of radicalen.

Even 'foei' zeggen en dan denken dat er geen wandaden meer worden gepleegd? Stille tochten, protesttochten, demonstraties etc, het is toch allemaal vrij futiel.

Waarom? Omdat de Islam als excuus gebruikt wordt om deze misdaden te begaan. Het is hun taak om aan ons duidelijk te maken dat die dingen bij hen niet gedoogd worden. Nu is dat nog maar de vraag. En voor zover ik weet is zoiets wel degelijk effectief. Er zal minder snel naar de Islam gegrepen worden als excuus en delinquenten zullen zich eerder uitgesloten voelen wanneer ze over de schreef gaan.

Het draait imo ook helemaal niet om dit soort kleine relletjes, het draait om communicatie. Om 1 of andere reden schijnt het niet te lukken om open te zijn wat betreft de eigen groep en ontstaat bij autochtonen het idee dat dit soort zaken een beetje met de mantel der liefde bedekt worden (dit zal in bepaalde mate wel kloppen ook). De volgende stap is veralgemening en daarna gewoon plat racisme. Met goeie communicatie heb je natuurlijk ook een hoop racisten, maar met de huidige gang van zaken wordt de kloof alleen nog maar groter.

Daarvoor mag de moslimgemeenschap als geheel ook wel eens de hand in eigen boezem steken. Net zoals er bij ons autochtonen ook wel 1 en ander misloopt bij de beschouwing van allochtonen.

De moslimgemeenschap? Welke bedoel je dan? Of denk je nou serieus dat het 1 grote broederschap is?

Als een malloot de islam als excuus aangrijpt is dan de islam fout of is die malloot gewoon fout bezig. Zelfs als een groep malloten, gesteund door rijke malloten, de verkeerde kant op dreigt te gaan kan je volgens mij moeilijk de goedwillenden verwijten dat ze die malloten niet terechtwijzen. De islam bestaat niet, de moslimgemeenschap evenmin. Waarom denk je dat ze elkaar net zo makkelijk de hersens inslaan? Uit liefde en barmhartigheid?

Ja maar Deurklink ze kunnen wel de straat op als er cartoons over de profeet verspreid worden!! Oh wacht dat zijn hetzelfde soort malloten als degenen die afvalligen geweld willen aandoen. Misschien dat de radicalen dan de straat op kunnen gaan om hun eigen daden af te keuren of zo.

Dit is een complete leugen. Als dat zo zou zijn spreken we idd niet van een kleine groep delinquenten.

De moslimgemeenschap? Welke bedoel je dan? Of denk je nou serieus dat het 1 grote broederschap is?

Als een malloot de islam als excuus aangrijpt is dan de islam fout of is die malloot gewoon fout bezig. Zelfs als een groep malloten, gesteund door rijke malloten, de verkeerde kant op dreigt te gaan kan je volgens mij moeilijk de goedwillenden verwijten dat ze die malloten niet terechtwijzen. De islam bestaat niet, de moslimgemeenschap evenmin. Waarom denk je dat ze elkaar net zo makkelijk de hersens inslaan? Uit liefde en barmhartigheid?

Vooraanstaande figuren die zich uitspreken over dergelijke voorvallen, Imams die mensen op straat sturen, Arabische liga...

Vooraanstaande figuren die zich uitspreken over dergelijke voorvallen, Imams die mensen op straat sturen, Arabische liga...
Demonstratie?
Omdat een persoon gemolesteerd is?
Vrij lachwekkend als je het mij vraagt, want zo zijn er tientallen dingen waarom je de straat op kunt gaan

Demonstratie?
Omdat een persoon gemolesteerd is?
Vrij lachwekkend als je het mij vraagt, want zo zijn er tientallen dingen waarom je de straat op kunt gaan

Als je mijn reply's goed leest zie je dat het daar niet om draait. Het is wat fundamenteler dan enkele losse voorvallen. De situatie is goed scheef aan het groeien en dat merk je overal. Mensen hebben gewoon een duidelijk signaal nodig, een symbolisch gebeuren.

Voor mij persoonlijk zou het idd weinig uitmaken, maar het gepeupel zal er wss wel weer effe mee zoet zijn, en dat is wat telt.

Spier maak je jezelf nu alweer belachelijk?
Het feit dat Jami intelligenter is als 95% van de moslims maakt hem doelwit?

Met 95% bedoel ik dus de gelovigen. Ergens in geloven wat niet bewezen is is imo erg dom.
En het feit dat dit hem overkomt zal zijn overtuiging tegen de Islam alleen maar vergroten.
Zelfs de eigen gelovigen stoppen met geloven. Word nog wat in die islamitische landen:)

Ah je komt wel eens in een moskee dan of je hebt verslagen van alle preken van Imams die in moskeeen worden gegeven? Buiten de radicale moskeeen zal er heus in sommige moskeeen gepredikt worden dat je juist je naaste lief moet hebben. Maar buiten de groep die naar de moskee gaat zal je daar weinig van horen.

De Arabische Liga is een instantie die weinig te maken heeft met moslims in andere landen. Die dienen hun eigen belang meer, terecht. Net zoals de EU zijn eigen belang dient. Heb je ooit de EU een uitspraak zien over het geweld gepleegd door autochtonen en daarmee de gehele EU-bevolking aansprekend?

Ah je komt wel eens in een moskee dan of je hebt verslagen van alle preken van Imams die in moskeeen worden gegeven? Buiten de radicale moskeeen zal er heus in sommige moskeeen gepredikt worden dat je juist je naaste lief moet hebben. Maar buiten de groep die naar de moskee gaat zal je daar weinig van horen.

De Arabische Liga is een instantie die weinig te maken heeft met moslims in andere landen. Die dienen hun eigen belang meer, terecht. Net zoals de EU zijn eigen belang dient. Heb je ooit de EU een uitspraak zien over het geweld gepleegd door autochtonen en daarmee de gehele EU-bevolking aansprekend?

Het kan iig gestimuleerd worden via de Arabische liga omdat het hier een fundamenteler probleem betreft, dat begrijp je zelf ook wel.

Voorbeelden;
-Autochtonen die massaal op straat komen owv de racistische moorden gepleegd door H. Van Temsche in Antwerpen.
-De concerten in Antwerpen (georganiseerd door autochtonen) voor de verkiezingen; tegen racisme en tegen het Vlaams Belang.
-Moslims die massaal op straat komen owv Mohammed-cartoons.

Het kan dus wel degelijk. Bij autochtonen zie je toch duidelijk dat redelijk wat mensen begrijpen waarover ik het heb (al ben ik het niet eens met de acties tegen het Vlaams Belang).

Als je mijn reply's goed leest zie je dat het daar niet om draait. Het is wat fundamenteler dan enkele losse voorvallen. De situatie is goed scheef aan het groeien en dat merk je overal. Mensen hebben gewoon een duidelijk signaal nodig, een symbolisch gebeuren.

Voor mij persoonlijk zou het idd weinig uitmaken, maar het gepeupel zal er wss wel weer effe mee zoet zijn, en dat is wat telt.

Nee?
Waarom zouden moslimst in dat soort gevallen gaan demonstreren
Hoezo wordt dat soort verantwoordelijkheden aan moslims opgelegd, omdat die types hem geslagen hebben vanuit islamitische motieven?
Wrong, dat zou tegenstrijdig, en eigenlijk zou een moslim dan juist helemaal niet gaan demonstreren want dan geef je eraan toe dat ze het deden vanuit islamitische motieven.
Ik persoonlijk had hem ook nooit geslagen, ik zal nooit een persoon om woorden iets aandoen

Prachtig voorbeeld hoorde ik laast nog een broeder.
2 moslims werden door joden uitgescholden(zal datgene wat gezegd is maar achterwege laten op centraal station en die broeder keek toe en deed niks en ze lieten die joden gewoon begaan
Als ik in diezelfde positie had gezeten een jaar geleden was ik gewoon met ze op de vuist gegaan, zonder pardon

Ik persoonlijk had hem ook nooit geslagen, ik zal nooit een persoon om woorden iets aandoen

Dat niet maar je bent er niet rouwig om en vind het waarschijnlijk eigen schuld.

Vaak worden dit soort lui nog als 'helden' binnen gehaald binnen hun gemeenschap. Zolang de achterban het niet veroordeeld en het zelfs kan begrijpen zullen dit soort voorvallen plaats blijven vinden.

Het kan iig gestimuleerd worden via de Arabische liga omdat het hier een fundamenteler probleem betreft, dat begrijp je zelf ook wel.

Voorbeelden;
-Autochtonen die massaal op straat komen owv de racistische moorden gepleegd door H. Van Temsche in Antwerpen.
-De concerten in Antwerpen (georganiseerd door autochtonen) voor de verkiezingen; tegen racisme en tegen het Vlaams Belang.
-Moslims die massaal op straat komen owv Mohammed-cartoons.

Het kan dus wel degelijk. Bij autochtonen zie je toch duidelijk dat redelijk wat mensen begrijpen waarover ik het heb (al ben ik het niet eens met de acties tegen het Vlaams Belang).

Fout nummer 1
Veel mensen denken dat de Arabische liga veel invloed heeft op moslims/oosterlingen hier. Wat mensen niet beseffen is dat gewoon een dikke meerderheid in de lage landen gewoon Imazigh is en niks met arabieren heeft.
Daarbij dus ook het zogenaamde gezag dat de Arabische liga heeft niet erkent.

De verwantschap met andere volken:
Hoe groter het positief getal hoe groter de afstand.
Een negatief getal zegt dat er nauwelijks verschillen zijn.

Marokkanen:

Algerians (Algiers) -5.83
Berbers (Agadir) -2.77
Spaniards 3.02
Basques 8.98
Non-Ashkenazi Jews 10.87
French 11.30
Ashkenazi Jews 15.69
Italians 16.75
Cretans 22.46
Moroccan Jews 25.19
Sardinians 30.06