XXL Nutrition

Ex-moslim Jami gemolesteerd

Nee?
Waarom zouden moslimst in dat soort gevallen gaan demonstreren
Hoezo wordt dat soort verantwoordelijkheden aan moslims opgelegd, omdat die types hem geslagen hebben vanuit islamitische motieven?
Wrong, dat zou tegenstrijdig, en eigenlijk zou een moslim dan juist helemaal niet gaan demonstreren want dan geef je eraan toe dat ze het deden vanuit islamitische motieven.
Ik persoonlijk had hem ook nooit geslagen, ik zal nooit een persoon om woorden iets aandoen

Ik vind dat jullie moeten protesteren tegen de delinquenten in eigen rangen. Deze mensen misbruiken jullie als groep om hun achterlijke gedrag goed te praten waardoor mensen per definitie gaan aannemen dat het uit Islamitische overwegingen gebeurt. Dat is heel wat anders dan wat jij zegt.

Als het signaal van jullie kant komt worden deze gevallen geïsoleerd, net zoals het bv met Hans van Temsche is gebeurd in Antwerpen.

Dat niet maar je bent er niet rouwig om en vind het waarschijnlijk eigen schuld.

Vaak worden dit soort lui nog als 'helden' binnen gehaald binnen hun gemeenschap. Zolang de achterban het niet veroordeeld en het zelfs kan begrijpen zullen dit soort voorvallen plaats blijven vinden.

Ja ik vind het zn eigen schuld,en ergens begrijp ik het inderdaad.
Hij wist dat het zou gebeuren, en dat hij klappen zou krijgen
Dan moet ie het maar als de man dat ie is opvangen, het is gewoon het risico dat ie loopt

Fout nummer 1
Veel mensen denken dat de Arabische liga veel invloed heeft op moslims/oosterlingen hier. Wat mensen niet beseffen is dat gewoon een dikke meerderheid in de lage landen gewoon Imazigh is en niks met arabieren heeft.
Daarbij dus ook het zogenaamde gezag dat de Arabische liga heeft niet erkent.

De verwantschap met andere volken:
Hoe groter het positief getal hoe groter de afstand.
Een negatief getal zegt dat er nauwelijks verschillen zijn.

Marokkanen:

Algerians (Algiers) -5.83
Berbers (Agadir) -2.77
Spaniards 3.02
Basques 8.98
Non-Ashkenazi Jews 10.87
French 11.30
Ashkenazi Jews 15.69
Italians 16.75
Cretans 22.46
Moroccan Jews 25.19
Sardinians 30.06
Lebanese (NS) 46.51
Lebanese (KZ) 54.04
Japanese 86.30
Greeks 89.17
San (Bushmen) 122.71

[Link niet meer beschikbaar]

the present study confirms that a majority of presentday
North Africans from Morocco (El Jadida) and Algerians (5) are
close to Berbers according to the genetic distances (Table 3), and
also to Iberians (Spaniards, Portuguese and Basques) (15). Eastern
and other Mediterraneans show bigger genetic distances to Moroccan

Oké, laat dan de Arabische liga erbuiten. Het verandert niks aan mn punt. Met de cartoons is wel gebleken dat het mogelijk is om grote groepen moslims te mobiliseren.

Het kan iig gestimuleerd worden via de Arabische liga omdat het hier een fundamenteler probleem betreft, dat begrijp je zelf ook wel.

Voorbeelden;
-Autochtonen die massaal op straat komen owv de racistische moorden gepleegd door H. Van Temsche in Antwerpen.
-De concerten in Antwerpen (georganiseerd door autochtonen) voor de verkiezingen; tegen racisme en tegen het Vlaams Belang.
-Moslims die massaal op straat komen owv Mohammed-cartoons.

Het kan dus wel degelijk. Bij autochtonen zie je toch duidelijk dat redelijk wat mensen begrijpen waarover ik het heb (al ben ik het niet eens met de acties tegen het Vlaams Belang).

Ik zie nog steeds niet in wat een landenorganisatie te maken heeft met burgers die niet in de landen wonen van die Liga. Die Arabische Liga is niet eens ingesteld voor de bevolking maar echt als een samenwerking tussen landen en verder niet zoiets als een gekozen parlement.

Als ze al geen binding hebben met hun eigen burgers, hoe kan je dan verwachten dat ze enige binding hebben met personen die niet binnen de Liga wonen?

Verder zie ik nog steeds niet in waarom de niet vocale meerderheid maar 1 keer een blijk van afkeuring moet laten horen over personen waar ze zelf niks mee te maken hebben. Dat impliceert een band die niet eens bestaande is. Westers egoisme misschien, maar wat dat betreft is die niet vocale meerderheid misschien juist wel goed geintegreerd.

Futiele demonstraties, betogingen etc lossen niks op. Verspilde moeite en eigenlijk gewoon lachwekkend. Geweld gaat toch wel door, hoeveel demonstraties er ook komen.

Ik vind dat jullie moeten protesteren tegen de delinquenten in eigen rangen. Deze mensen misbruiken jullie als groep om hun achterlijke gedrag goed te praten waardoor mensen per definitie gaan aannemen dat het uit Islamitische overwegingen gebeurt. Dat is heel wat anders dan wat jij zegt.

Als het signaal van jullie kant komt worden deze gevallen geïsoleerd, net zoals het bv met Hans van Temsche is gebeurd in Antwerpen.

Probleem is dat ik helemaal geen zin heb om voor iemand te demonstreren die de islam aanvalt en ik dus schijt aan hem heb en het helemaal niet erg vind wat er is gebeurd.

Net zoals met theo van gogh, daar kan ik ook totaal niet om rouwen en in sommige opzichten..
Maar oke, als die gasten een bom hadden geplaatst en het leven van onschuldigen hadden meegenomen net zoals in london(metro) dan had ik dat ook gewoon fout gevonden, en mischien ook wel meegedaan aan een demonstratie

Als ik jou zo hoor spiertje vraag ik mij af:
Stel dat jouw zoon tot de waarheid komt dat hij inziet dat de islam gewoon een fabel is. Zal jij hem nog accpeteren ondanks jij andere ideeen hebt?

Probleem is dat ik helemaal geen zin heb om voor iemand te demonstreren die de islam aanvalt en ik dus schijt aan hem heb en het helemaal niet erg vind wat er is gebeurd.

Net zoals met theo van gogh, daar kan ik ook totaal niet om rouwen en in sommige opzichten..
Maar oke, als die gasten een bom hadden geplaatst en het leven van onschuldigen hadden meegenomen net zoals in london(metro) dan had ik dat ook gewoon fout gevonden, en mischien ook wel meegedaan aan een demonstratie

Dus je bent niet rouwig om het geweld rond een v Gogh of deze Jami, maar wanneer er 'onschuldigen' het slachtoffer worden dan veranderd de zaak plots...

Mag jij als Nederlandse staatsburger toch even de term 'onschuldig' definiëren, want beide mannen waren misschien omstreden maar allesbehalve 'schuldig' in mijn ogen...

Ik ga hier niet meer over in discussie over dit onderwerp
Die ehsan jami krijgt al genoeg aandacht van de hele ****ing media circus

Dat is geen direct antwoord spiertje16.
Zou jij hem nog in jouw huis binnenlaten en liefdevol behandelen of is het over?

Over klaar, zal een moeilijke stap worden maar ik zal hem nooit meer als een ''echte zoon zien'' en als hij bereid is die stap te nemen moet hij dat vooral doen,
En als hij 18 is mag hij direct zijn eigen stekje zoeken, en hij hoeft vooral niet aan te kloppen bij mijn huis
Hij moet die gevolgen maar zien te dragen

Ik zie nog steeds niet in wat een landenorganisatie te maken heeft met burgers die niet in de landen wonen van die Liga. Die Arabische Liga is niet eens ingesteld voor de bevolking maar echt als een samenwerking tussen landen en verder niet zoiets als een gekozen parlement.

Als ze al geen binding hebben met hun eigen burgers, hoe kan je dan verwachten dat ze enige binding hebben met personen die niet binnen de Liga wonen?.

Hahaha, ik heb allang gezegd dat de liga er imo niet eens toe doet. De mogelijkheid om massaal moslims op de been te brengen bestaat. Het is gewoon een irrelevant detail waar je nu over doorboomt.

Verder zie ik nog steeds niet in waarom de niet vocale meerderheid maar 1 keer een blijk van afkeuring moet laten horen over personen waar ze zelf niks mee te maken hebben. Dat impliceert een band die niet eens bestaande is. Westers egoisme misschien, maar wat dat betreft is die niet vocale meerderheid misschien juist wel goed geintegreerd. .

Je moet wel blind zijn om niet door te hebben dat we hier met 2 kampen te maken hebben. Alleen op het forum al zie je dit zeer duidelijk. Imo zijn cultuurverschillen en raciale verschillen altijd iets wat in overweging genomen dient te worden. Het ligt in de aard van de mens om zich te willen onderscheiden waardoor we altijd te maken zullen hebben met verschillende kampen. Ik zie racisme dan ook niet als iets wat ooit uit te roeien valt, tenzij alles eenheidsworst wordt :D

Futiele demonstraties, betogingen etc lossen niks op. Verspilde moeite en eigenlijk gewoon lachwekkend. Geweld gaat toch wel door, hoeveel demonstraties er ook komen.

Ik heb btw duidelijk gezegd dat ik me persoonlijk ook niet aangesproken zou voelen door een dergelijke demonstratie, maar dat het voor veel mensen wel zou uitmaken. Je hebt nu eenmaal 2 kampen en de kloof ertussen wordt groter en groter. Demonstraties zouden dus enkel ter voorkoming zijn opdat de situatie niet zou exploderen. Het geweld tegenhouden zal niet lukken idd, erger voorkomen mss wel.

Als ik jou zo hoor spiertje vraag ik mij af:
Stel dat jouw zoon tot de waarheid komt dat hij inziet dat de islam gewoon een fabel is. Zal jij hem nog accpeteren ondanks jij andere ideeen hebt?

Je begrijpt toch dat deze vragen aan het adres van Spiertje nauwlettend live vanuit het paradijs wordt gadegeslagen door de Almachtige die exact alle uitlatingen én gedachten van deze jongeman nauwkeurig meeweegt op een goudschaaltje voor de onvermijdelijke afrekening aan de poorten van het paradijs, en toch verwacht je een serieus antwoord? :roflol:

Over klaar, zal een moeilijke stap worden maar ik zal hem nooit meer als een ''echte zoon zien'' en als hij bereid is die stap te nemen moet hij dat vooral doen,
En als hij 18 is mag hij direct zijn eigen stekje zoeken, en hij hoeft vooral niet aan te kloppen bij mijn huis
Hij moet die gevolgen maar zien te dragen

In iedergeval ben jij eerlijk en dat waardeer ik.

Maar ik begrijp niet dat jij ook hem zou veroordelen. Zoals jij weet mag alleen allah veroordelen. En jij mag alleen maar je best doen om een goede moslim te zijn/worden.

Ik vind jouw standpunt niet stroken met "religion of peace".

Ach eerlijk.
Stoerdoenerij van een mtv marokaan.

Ojee, ik zeg iets over een moslim.
Alah zal me nu ook wel straffen. Of doet hij dat niet bij katholieken??

Get a life Spiermans.

Ga huilen baby, op elke reactie die je niet krijgt van mij wordt je steeds feller
Tis zielig

Misschien kunnen moslims en christenen een gezamelijk vijand in de homoseksueelvinden en zo dichter naar elkaar toe groeien :D

Maar even serieus

Demonstraties, betogingen etc tegen homogeweld waarbij er o.a. grote groepen moslims bij betrokken zijn geeft een signaal naar de autochtone samenleving, zodat de relatie tussen homogeweld en de islam afzwakt. Dat is wel degelijk een positieve ontwikkeling, hoewel het zoals je zelf zegt niet het geweld tegen houdt.

Ga huilen baby, op elke reactie die je niet krijgt van mij wordt je steeds feller
Tis zielig

Jah knul ik wacht ook nog op je antwoord, en ik ga niet fel reageren maar zal ten strijde trekken met je eigen ultieme wapen; de bomgordel der negatieve karma :D

C'mon kid you can do better than that! Iemand die Dawkins' God Delusion kan lezen en kwantummechanica onder de knie heeft... ;) Is het voor jou toch weinig verheffend om voor ons heidenen een tipje van de burka op te lichten!

Terug
Naar boven