Fitness Seller

Ex on the Beach: Double Dutch All Stars (2019)

• Topic Starter Topic Starter
De aflevering van gisteren deed gewoon pijn aan m’n ogen, werkelijk waar en ik hou echt wel van trashtv op z’n tijd.
Ik heb altijd de emmer naast me liggen om even te kotsen ondertussen, verder echt leedvermaak.

wat een aflevering idd hahah enige + hiervan waren de t**ten van yasmine

Gulent is geloof ik ook vergeten om iets tegen zn gyno te nemen :o
tjah hij mag daar ook niets mee naartoe nemen om het nog te verminderen hahaha

Zojuist teruggekeken en het grappigste vond ik al die stemmetjes van de meiden :roflol:
Sharon en Esmee? Vreselijk haha

Geloof het ook, heel tactisch met zijn hemd open de villa binnengekomen, maar wel zijn tepels bedekt. Een van die tweeling maakte er ook al een opmerking over.

Die tweeling kennen echt geen schaamte, geen blad voor de mond gewoon recht voor zn raap. Is ook best knap

Ik ga stuk om wat de tweeling allemaal zegt. Lisa vind ik leuk, ze was trouw aan die ene gast en zodra ze merkte dat die met een ander bezig was, nam ze wraak haha. Volgende aflevering staat die gast toch te janken aan het bed terwijl ze er ligt te ..... met Harry? Hoe verzin je het haha.

Ik ga stuk om wat de tweeling allemaal zegt. Lisa vind ik leuk, ze was trouw aan die ene gast en zodra ze merkte dat die met een ander bezig was, nam ze wraak haha. Volgende aflevering staat die gast toch te janken aan het bed terwijl ze er ligt te ..... met Harry? Hoe verzin je het haha.

Die Harry of Harrie moet iets zijn opgelopen daar kan niet anders, wat een kerel is dat.

Die was zo erg en het meest erge was dat ze er ook nog allemaal intrapten, met z’n potlood hahahaha.

Haha hij had de slechte shape van iedereen daar maar pakte wel iedereen. Dat is het verschil tussen glad zijn en geen shape hebben of een shape hebben maar niet glad. Als je een perfect gespierd lichaam hebt maar er komt totaal niets uit je mond of alleen maar ongemakkelijke dingen ga je het gewoon niet redden blijkt maar.

Laatste afleveringen waren weer ouderwets genieten. Hopen dat ze er nog wat gekke bij zetten de komende tijd, er zitten nu sws al flink wat psycho's ertussen:o

Vorige keer ook al in de douches:roflol:.
Die jamy met der duffe kop zou je toch ook helemaal uit elkaar trekken he. Wel lachen dat die Jedy kei hard werd afgewezen, die is ook niet helemaal 100

Vorige keer ook al in de douches:roflol:.
Die jamy met der duffe kop zou je toch ook helemaal uit elkaar trekken he. Wel lachen dat die Jedy kei hard werd afgewezen, die is ook niet helemaal 100

Die Jedy is ook nog wel nog een beetje een relaxte gast zegmaar, rustig, chill, maar toch niet helemaal 100. En die Jamy, ja wat verwacht ze nou dat ze een vriendje krijgt? Ze wordt alleen maar gebruikt als fuckbuddy als je er zo uit ziet:suckit:

Vind het eerlijk gezegd steeds slapper worden. (no pun intended). Er zit weinig spanning of verrassing in de afleveringen. Concept is wel redelijk uitgemolken nu.
Exen worden ook steeds lelijker en iedereen is van iedereen soa's aan het verzamelen.

vind het wel mooi hoe die Harry nu een ander fixed nadat hij Elodie af kan strepen, intussen wel haar blijven soppen :roflol:

Die gast is echt een baas haha, hij heeft echt schijt aan de wereld. Zijn ouders zijn trots ook nog. Perfect :hornyna:

Vind het eerlijk gezegd steeds slapper worden. (no pun intended). Er zit weinig spanning of verrassing in de afleveringen. Concept is wel redelijk uitgemolken nu.
Exen worden ook steeds lelijker en iedereen is van iedereen soa's aan het verzamelen.

Klopt, maar ik verwacht nog wel wat, verschillende "All Stars" moesten nog komen begrijp ik.

Terug
Naar boven