MuscleMeat

Extra asielzoekers. Dus toch!

Nederland moet echt eens de grenzen dichtgooien, België ook trouwens. Maar dan écht dicht hé. Straks zijn we als autochtoon in de minderheid (en nee dat is niet onmogelijk => zie grote steden). Met autochtoon bedoel ik trouwens ook derde generatie toenmalige allochtonen. Die willen ook geen nieuwe gelukzoekers meer, het land is VOL.

zei Janmaat 20~30 jaar geleden toch ook al?
:D

Nederland is echt niet vol, genoeg weilanden waar huizen op gebouwd kunnen worden.

zo geweldig is het niet eens in dit land, denk maar niet dat die mensen een vetpot hebben hoor..ze breken niet voor niets de boel af, verveling/frustratie alom

Nederland is echt niet vol, genoeg weilanden waar huizen op gebouwd kunnen worden.
Nee dat moet natuurgebied blijven. Je hebt bomen nodig voor zuurstof, weilanden voor bepaalde dieren, akkers voor teelt. NL moet net als België niet tot de laatste mm volgebouwd te worden. Er zouden beter wat minder mensen zijn, de wereld is al overbevolkt.

er is al lang geen natuur meer in Nederland :)

Of zorg ervoor dat al die leeg staande panden bewoond worden? Misschien ook een idee.

alles is door de mens gemaakt hier, valt dus onder de noemer cultuur :P
:mier:

Nee dat moet natuurgebied blijven. Je hebt bomen nodig voor zuurstof, weilanden voor bepaalde dieren, akkers voor teelt. NL moet net als België niet tot de laatste mm volgebouwd te worden. Er zouden beter wat minder mensen zijn, de wereld is al overbevolkt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevolkingsdichtheid
:D

Records

• De dichtstbevolkte gemeente van België is Sint-Joost-ten-Node (20.817 inw./km*).
  • De dichtstbevolkte gemeente van Nederland is Den Haag (5.762 inw./km*).
  • Het dichtstbevolkte onafhankelijke land ter wereld is Monaco (16.398/km* (2008)).

;)

En meer op :

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1062106.ece/Aanwas_van_asiel_jaagt_kabinet_op_kosten

Tijd om hier de regels ook maar aan te scherpen dan. Voor iedere andere migrant gelden een pak aan regels, lijkt me dat je ook bij vluchtelingen moet gaan schiften en niet alleen moet kijken of ze komen uit een land waar de vluchteling mogelijk blootstaat aan geweld.

je kunt ze eigenlijk niet blamen voor naar hier te komen eh, maar hier zitten we er wel mee

als je erover nadenkt is het idd wel schrikwekkend als je beseft hoeveel natuurgebied er omgevormt is tot steden etc... alleen een paar veldjes hier en daar schieten nog over

mss naar onze oosterburen daar is plek zat haha

Dat zei je toch voor te lachen hoop ik...
Maar geen probleem mensen we zitten toch met vergrijzing. Eens die allemaal dood vallen is er toch weer plek genoeg :p
Kunnen die allochtonen mee werken voor die ouwen hun pensioen te betalen. Ohja bijna vergeten, ze kosten meer dan ze opbrengen :o

Dat zei je toch voor te lachen hoop ik...
Maar geen probleem mensen we zitten toch met vergrijzing. Eens die allemaal dood vallen is er toch weer plek genoeg :p
Kunnen die allochtonen mee werken voor die ouwen hun pensioen te betalen. Ohja bijna vergeten, ze kosten meer dan ze opbrengen :o

wie de oudjes of de allochtonen???

Beiden, maar ik had het over de allochtonen

ok mss wel maar vergeet niet dat de oudjes onze landen weer hebben gemaakt tot wat ze zijn na de oorlog en daar hebben jij en ik nu profijt van dus ik wil best wel voor de oudjes zorgen hebben hun tenslotte ook voor ons gedaan

ok mss wel maar vergeet niet dat de oudjes onze landen weer hebben gemaakt tot wat ze zijn na de oorlog en daar hebben jij en ik nu profijt van dus ik wil best wel voor de oudjes zorgen hebben hun tenslotte ook voor ons gedaan

Je bedoelt ons land als in: die puinhoop waarin islamitische allochtonuh maar kunnen doen wat ze willen en waaruit we eigenlijk zo snel mogelijk willen emigreren omdat het hier zo k*t is?

En NSB'ers, hebben die dan recht op mijn zorgen? Of bestrafte SS'ers?
Er is geen enkel oudje dat voor mij gezorgd heeft (nou ja, m'n moeder begint ondertussen in die categorie te vallen) en ik vind het eerlijk gezegd belachelijke basis om ouderenzorg op te baseren...

Je bedoelt ons land als in: die puinhoop waarin islamitische allochtonuh maar kunnen doen wat ze willen en waaruit we eigenlijk zo snel mogelijk willen emigreren omdat het hier zo k*t is?

En NSB'ers, hebben die dan recht op mijn zorgen? Of bestrafte SS'ers?
Er is geen enkel oudje dat voor mij gezorgd heeft (nou ja, m'n moeder begint ondertussen in die categorie te vallen) en ik vind het eerlijk gezegd belachelijke basis om ouderenzorg op te baseren...

emigreren is idd de meest verstandigste optie, aangezien de politiek toch hun eigen gang gaan ipv de wens van de stemmer te voltooien.......

democratie in verval geraakt.......
;)

Terug
Naar boven