XXL Nutrition

Extra asielzoekers. Dus toch!

emigreren is idd de meest verstandigste optie, aangezien de politiek toch hun eigen gang gaan ipv de wens van de stemmer te voltooien.......

Voor de wens van de gemiddelde stemmer geef ik niet zoveel. Die heeft nog nooit een partijprogramma van binnen gezien.
Maar als je denkt dat een democratie iets is van 'u vraagt, wij draaien', dan is het idd misschien beter dat je ergens anders bent gaan wonen.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd gaat hier niet op?

Oh jee daar gaan onze zuurverdiende belastingcentjes, nou zal ik de koop van mijn nieuwe TomTom moeten uitstellen. Ik bedoel ... hoe erg kan die oorlog in Irak nou zijn? Hier in Nederland is het ook geen pretje hoor met al die marokkanen ... :rolleyes:

p.s. voor de mensen die mij niet kennen, dit was sarcasme.

Voor de wens van de gemiddelde stemmer geef ik niet zoveel. Die heeft nog nooit een partijprogramma van binnen gezien.
Maar als je denkt dat een democratie iets is van 'u vraagt, wij draaien', dan is het idd misschien beter dat je ergens anders bent gaan wonen.

zo dacht ik vroeger idd............helaas besef ik nu dat het gehele politieke systeem geen democratie meer als inhoud heeft, maar meer de stem van de grootste bek!
;):mad:

zo dacht ik vroeger idd............helaas besef ik nu dat het gehele politieke systeem geen democratie meer als inhoud heeft, maar meer de stem van de grootste bek!
;):mad:

Dat is wat het volk wil. Uiterst democratisch.
Daarbij kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de democratie in Nederland opener is geworden de afgelopen eeuw. En dan nog heb je twee keuzes: vluchten, of aanpakken. Fight or flight. It's your choice.

Daarbij kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de democratie in Nederland opener is geworden de afgelopen eeuw. En dan nog heb je twee keuzes: vluchten, of aanpakken. Fight or flight. It's your choice.

:roflol:

Nederland kant kortweg geen laag opgeleidde derde wereld immigranten opnemen die er veelal zeer andere culturele gedachten op na houden. Deze mensen vluchten uit hun land en zijn vaak noodgedwongen vertrokken. Dit maakt uberhaupt al een groot verschil met mensen die specifiek naar Nederland emigreren om zo een nieuwe identiteit/nationaliteit aan te houden en te integreren in de maatschappij. Onze maatschappij is al flink aan het onthechten, daar kunnen we niet nogmaals zwaar getraumatiseerde vluchtelingen bij gebruiken.

"Fight" hebben die marokkaantjes blijkbaar verkeerd opgevat, aan de Marokkanen-topics te zien.......
:D

Terug
Naar boven