AndroidHealthClinic

extreem laag vetpercentage

Vincent8307

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
ey,

ik heb een redelijke tijd terug mijn vetpercentage eens laten opmeten op de sportschool..de uitkomst was nogal extreem...
het apparaatje sloeg namelijk op ''tilt''.... het kwam eropneer dat m'n percentage onder de 4% ligt, maar ze weten niet precies hoeveel..

ik ben daarna flink op mijn voeding gaan letten. hierbij lette ik er vooral op dat ik om de anderhalf a twee uur at. 's ochtends brinta, daarna om de anderhalf a twee uur 2-3-4 sneeden brood met pindakaas/kipfilet/rosbief dat soort dingen. ook heb ik hierbij mammoth gebruikt... 2x per dag 3 scheppen en dat 6 weken lang. na 6 weken waren er dus 2 van die 4,5 kg emmers leeg. hiervan ben ik zo'n 2-3 kg bijgekomen...en m'n vetpercentage zit nog steeds op hetzelfde...

mijn doel is dus om flink aan te komen en hierbij vooral mijn vetpercentage wat omhoog te krijgen naar 8-12%.. wat raden jullie mij aan om te gaan eten?? het kan een heel dom idee zijn, ik weet het niet, maar is het niet slim voor mij om gewoonweg gigantisch te gaan vreten?? en hierbij denk ik dan dus niet alleen aan rijst, rosbief etc, maar is het dan niet beter voor mij om ook veel te gaan bunkeren van pizza, friet, etc??

ik krijg dat percentage namelijk echt totaal niet omhoog..

Eerst verhogen met 500kcal aan KH dan kun je na 3 weken weer verder kijken.

• Topic Starter Topic Starter
lees het topic nog eens...t*ring..

Ik zie daar geen problemen in, tenzij je erg echt heel erg veel last van hebt. Je geeft aan dat je 2-3 kilo bent aangekomen maar je vp% niet is gestegen. dat lijkt me toch leuk.

Jou vetpercentage zal geen 4% zijn maak je niet druk zon apparaatje is niet heel accuraat. Als je een hoger vp wil kun je gaan bunkeren maar zou het friet en pizza toch lichtelijk beperken. Je moet je misschien even inlezen over voeding want je hebt verschillende soorten vetten en de vetten in pizza en patat zijn nou net vooral slechte vetten. Ik zou beginnen met vette vis in je schema te zetten zoals haring zalm etc. Ook kun je jezelf een ding gunnen per dag wat niet heel gezond is zoals bijvoorbeeld pizza. Zorg gewoon dat je je kcal behoefte uit rekent en ga daar is een maandje 700 kcal boven zitten. Vergeet ook je ekv verhouding niet in de gaten te houden. Als je na een maand nog niet aangekomen bent verhoog met nog eens 700 kcal.

4% lijkt me vrijwel onmogelijk zonder echt in wedstrijdvoorbereiding te zijn geweest. zal wel eerder 7-8% zijn

kerel, als ik je zeg dat het 4% is, is het 4%.. op verschillende manieren laten testen omdat ik het zelf ook extreem weinig vind.. toen ik begon was ik 1,70m en 50 kg..nu 1.72m en 63 kg...en nog steeds 4%...ik kan dus veel meer bereiken als ik die 4% hoger ga krijgen, maar hoe ga ik dit doen?? dat is dus mijn vraag.... zie topic..

Je zou eens je schildklier kunnen laten testen? Als die van de leg is kan je eten wat je wil maar je gaat zeker niet aankomen (of precies andersom)

er is maar een goed antwoord: de meting klopt NIET.
Vetpercentage meet je met een huidplooimeter en dan een paar keer te maken. Zelfs dan is het niet geheel accuraat.

Jij hebt het vast op een of ander electisch apparaat gedaan en die dingen kloppen voor geen meter. Je zit waarschijnlijk op een normaal vetpercentage

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:56 ----------

haha en je bent ook een pannekoek he
9kg mammoth in 6 weken tijd en zeggen dat je vetpercentage niet is gestegen.

Je eet zeker als een somalier

kerel..ik heb ze fking alldrie gedaan..
ik heb het met zo'n apparaatje dat je voor je moet houden gedaan op de sportschool en hierbij de heb ik de GOEDE gegevens ingevoerd..voordat jullie daar weer iets over zeggen..
vervolgens heb ik het gedaan met behulp van op een ijzere plaat te staan die kleine elektrische schokjes gaf...deze gaf ook hetzelfde aan..
en tenslotte met de huidplooimeter...

en help nou 'ns in godsnaam met de fking vraag die mensen stellen..in plaats van iedere keer over iets te beginnen wat iemand niet vraagt..

Dit vroeg ik:
mijn doel is dus om flink aan te komen en hierbij vooral mijn vetpercentage wat omhoog te krijgen naar 8-12%.. wat raden jullie mij aan om te gaan eten?? het kan een heel dom idee zijn, ik weet het niet, maar is het niet slim voor mij om gewoonweg gigantisch te gaan vreten?? en hierbij denk ik dan dus niet alleen aan rijst, rosbief etc, maar is het dan niet beter voor mij om ook veel te gaan bunkeren van pizza, friet, etc??

Dankje :)

er is maar een goed antwoord: de meting klopt NIET.
Vetpercentage meet je met een huidplooimeter en dan een paar keer te maken. Zelfs dan is het niet geheel accuraat.

Jij hebt het vast op een of ander electisch apparaat gedaan en die dingen kloppen voor geen meter. Je zit waarschijnlijk op een normaal vetpercentage

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:56 ----------

haha en je bent ook een pannekoek he
9kg mammoth in 6 weken tijd en zeggen dat je vetpercentage niet is gestegen.

Je eet zeker als een somalier

haha true

dont feed the troll..

auw k*t...begint hij over voeding.. wat vraagt iemand hier............................................................aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!

Ga veel eten en dat dan goed voedsel. Hoe moeilijk kan het zijn.

Help ik kan niet aankomen = meer eten.

En een weegschaal en een apparaat waar je in moet knijpen zijn niet accuraat, of je nou de goede gegevens invoer of niet

mag ik vragen wat je trainings schema is ?

maandag: borst
dinsdag: rug
woensdag: benen
donderdag: schouders
vrijdag: biceps + triceps
iedere dag buik erbij

oefeningen er bij graag hoeveel setjes hoeveel reps. en wtf iederedag buik dat is nergens voor nodig die train je al tijdens normale oefeningen.

waarom borst rug achater elkaar zou der bene tusse gooien

Terug
Naar boven