Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1)wacht ff... minder grote bek.. ik zeg waar het op staat, dat is alles...
2)cursus nederlands..niet nodig.. sommige mensen laten zich dommer voorkomen zodat mensen zoals jij me kunnen begrijpen..
3) autistisch...lol, wie heeft hier nu bijna 7000 posts!!!!!
lol, beetje respect kerel, heb mijn reactie ook verwijderd..ik verwacht dat jij hetzelfde doet
dit is geen 4% knapie.Ga nou maar lekker trainen en niet je geld verspillen aan supps.Hallo,
wat vinden jullie van deze samenstelling?
- Beta Alanine
- Creatine
- D-Aspartic Acid
- Recovery Formula (XXL nutrition)
- Glycocarn
Moet ik hiervoor afwisseling of onthoudingsfase bij toepassen?
Moet ik hier nog iets van Whey bij gebruiken als ik net niet genoeg uit mijn voeding weet te halen?
Dankjewel
[Link niet meer beschikbaar]
dit is geen 4% knapie.
je post op bodynet:
Ga nou maar lekker trainen en niet je geld verspillen aan supps.
En volgende keer niet dezelfde nickname gebruiken voor al je internetaccounts, kon je hyves, youtubeaccount en al je andere forumaccounts binnen 30s vinden.
En volgende keer niet dezelfde nickname gebruiken voor al je internetaccounts, kon je hyves, youtubeaccount en al je andere forumaccounts binnen 30s vinden.

Free Web Cam - vincent8307 23 male Netherlands - [ Vertaal deze pagina ]
1 Apr 2009 ... Click here for the free web cam of vincent8307 23 male Netherlands straight Dutch.
www.cam4.com/vincent8307
4% my ass. Debiel.
foto
Ik zou eens stoppen met arrogant zijn tegen de mensen die prima antwoorden geven. Al die supps mag je vergeten en gewoon goed eten. Trainingsschema van baksteen en je bent klaar.
4% is het gewoon niet, rond de 10% schat ik zo.

[Link niet meer beschikbaar]
dit is geen 4% knapie.
je post op bodynet:
Ga nou maar lekker trainen en niet je geld verspillen aan supps.