MuscleMeat

extreem laag vetpercentage

Lijkt me duidelijk dat je meer boven onderhoud moeten eten als je niet aankomt. Minimaal 500 kcal. Je kan ook meer calorien drinken, als je moeite hebt met veel eten. Succes en laat je vp niet te hoog oplopen, zorg ook dat je goed blijft trainen.

Heb je een slurf en een pels gekregen van Mammoth? Dat kan de 2kg verklaren.

OT: 9kg mammoth, 2 shakes per dag, 6 weken lang, 2kg bijkomen ...
als het klopt wat je zegt...
naar de appotheek gaan en ontwormingstabletten kopen want dan zit je met een gigantische lintworm :D

Laatst bewerkt:
niet trainen, dan verbrand je calorieen, gewoon hele dagen neerliggen en choco eten.

reken je behoeft uit en je wat je dagelijkst binnen krijgt en je zal tot je verbazing zien dat je eigenlijk helemaal niet veel eet.

Je bent de zoveelste die hier komt vertellen hoeveel hij eet en maar niet aankomt en dan heb je nog een grote bek ook. Als ik jou was zou ik gewoon luisteren naar de antwoorden hier en minder vertrouwen op de vetpercentage apparaten waarvan iedereen hier behalve jij weet dat die geen betrouwbare meting geven. Als het echt 3 procent is (minder dan 4% toch?) en je hebt dit altijd gehad, dan zie je er uit alsof je recht uit een concentratiekamp komt....vertrouwen, jij hebt echt geen 3%.

lol na 10 topics in de supplementenforum ben je je eindelijk bezig gaan houden met voeding zie ik? :P

Zit niks anders op dan meer te eten denk ik, gewoon onderhoud uitrekenen en daar minimaal 500kcal boven gaan zitten als het zo moeilijk gaat. kan het altijd nog opschroeven. veel pindakaas en chocomelk drinken, geheid dat je dan aankomt.

maandag: borst
dinsdag: rug
woensdag: benen
donderdag: schouders
vrijdag: biceps + triceps
iedere dag buik erbij

1: stoppen met iedere dag buik te doen. Dat is voor r**ards.

ma: borst+triceps
di: rug+biceps
wo: RUST
do: benen + buik + kuiten
vrij: schouders

5keer in de week trainen is overkill, zeker voor een schrale ecto als jij

en als laatste: nee je moet je niet frieten enzo gaan eten.
Gewoon veel gezond voedsel en je komt vanzelf aan.
"maar ik kom niet aan" --> voedsel intake verhogen

4% my ass. Debiel.

foto

Ik zou eens stoppen met arrogant zijn tegen de mensen die prima antwoorden geven. Al die supps mag je vergeten en gewoon goed eten. Trainingsschema van baksteen en je bent klaar.

4% is het gewoon niet, rond de 10% schat ik zo.

Laatst bewerkt:
Jou vetpercentage zal geen 4% zijn maak je niet druk zon apparaatje is niet heel accuraat. Als je een hoger vp wil kun je gaan bunkeren maar zou het friet en pizza toch lichtelijk beperken. Je moet je misschien even inlezen over voeding want je hebt verschillende soorten vetten en de vetten in pizza en patat zijn nou net vooral slechte vetten. Ik zou beginnen met vette vis in je schema te zetten zoals haring zalm etc. Ook kun je jezelf een ding gunnen per dag wat niet heel gezond is zoals bijvoorbeeld pizza. Zorg gewoon dat je je kcal behoefte uit rekent en ga daar is een maandje 700 kcal boven zitten. Vergeet ook je ekv verhouding niet in de gaten te houden. Als je na een maand nog niet aangekomen bent verhoog met nog eens 700 kcal.

kerel..ik heb ze fking alldrie gedaan..
ik heb het met zo'n apparaatje dat je voor je moet houden gedaan op de sportschool en hierbij de heb ik de GOEDE gegevens ingevoerd..voordat jullie daar weer iets over zeggen..
vervolgens heb ik het gedaan met behulp van op een ijzere plaat te staan die kleine elektrische schokjes gaf...deze gaf ook hetzelfde aan..
en tenslotte met de huidplooimeter...

en help nou 'ns in godsnaam met de fking vraag die mensen stellen..in plaats van iedere keer over iets te beginnen wat iemand niet vraagt..

Dit vroeg ik:
mijn doel is dus om flink aan te komen en hierbij vooral mijn vetpercentage wat omhoog te krijgen naar 8-12%.. wat raden jullie mij aan om te gaan eten?? het kan een heel dom idee zijn, ik weet het niet, maar is het niet slim voor mij om gewoonweg gigantisch te gaan vreten?? en hierbij denk ik dan dus niet alleen aan rijst, rosbief etc, maar is het dan niet beter voor mij om ook veel te gaan bunkeren van pizza, friet, etc??

Dankje :)

Volgens mij heb ik je je antwoord gegeven.

Staat hierboven. Dat is hem

4%.... pics or gtfo

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

ja pics idd, wil het ook wel zien
wel eens pics gezien van 4%? dan zul je jezelf ook niet meer geloven knul

• Topic Starter Topic Starter
1) ik zal niet de enigste zijn die het raar vind dat je foto's van mij opzoekt
2) fking gay
3) verwijderen!

heb je gevonden op het web handig dat internet

Hunger%20dik%20en%20mager.jpg

1) ik zal niet de enigste zijn die het raar vind dat je foto's van mij opzoekt
2) fking gay
3) verwijderen!

Verwijder jij maar je 4%

en zou eens een cursus Nederlands volgen.

Niet zo aanstellen, wat minder grote bek en doe wat met de tips die je krijgt. Je bent toch niet autistisch dat je in je eigen wereld leeft of wel?

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven