AndroidHealthClinic

extreem laag vetpercentage

4 procent is erg onwaarschijnlijk, enkel BB die AAS gebruiken om droog te komen staan 4 procent. Ikzelf was ook super super laag vet, machine gaf aan < 6. Maar dat was wss ook al ongeloofwaardig.

Doet er overigens ook niet toe, als je gewoon gaat bikkelen ind e gym en 3700 kcal eet dan gaat dat vanzelf meer worden..

Hij heeft sinds 18:00 niks meer gepost maar dwaalt hier nog wel rond, hij houdt de voortgang van deze topic bij en hoopt dat het snel uitsterft, niet dus.
Ik stel voor dat deze topic wordt verplaatst naar "allerlei" voor extra lulz. :roflol:

Hij was bijna uitgestorven.. maar dat vind ik lullig voor onze vincent ;)

Dit vroeg jij:
mijn doel is dus om flink aan te komen en hierbij vooral mijn vetpercentage wat omhoog te krijgen naar 8-12%.. wat raden jullie mij aan om te gaan eten?? het kan een heel dom idee zijn, ik weet het niet, maar is het niet slim voor mij om gewoonweg gigantisch te gaan vreten?? en hierbij denk ik dan dus niet alleen aan rijst, rosbief etc, maar is het dan niet beter voor mij om ook veel te gaan bunkeren van pizza, friet, etc??

WAAROM wil je in vet aankomen????:S Ik zit nu op een vetpercentage van 8% en wil graag naar 6% zodat elke spier nog beter zichtbaar is(vooral buik).. iedereen wilt het vet eraf trainen en jij gaat het eraan vreten? ik zou het niet doen!

En als je zoals je zegt 3 kilo bent aangekomen en nog steeds hetzelfde vet percentage hebt ben je dus 3 kilo spiermassa aangekomen( wat eigenlijk onmogelijk is in zo'n korte tijd ) de droom van elke bodybuilder!

Succes ermee

Dit vroeg jij:
mijn doel is dus om flink aan te komen en hierbij vooral mijn vetpercentage wat omhoog te krijgen naar 8-12%.. wat raden jullie mij aan om te gaan eten?? het kan een heel dom idee zijn, ik weet het niet, maar is het niet slim voor mij om gewoonweg gigantisch te gaan vreten?? en hierbij denk ik dan dus niet alleen aan rijst, rosbief etc, maar is het dan niet beter voor mij om ook veel te gaan bunkeren van pizza, friet, etc??

WAAROM wil je in vet aankomen????:S Ik zit nu op een vetpercentage van 8% en wil graag naar 6% zodat elke spier nog beter zichtbaar is(vooral buik).. iedereen wilt het vet eraf trainen en jij gaat het eraan vreten? ik zou het niet doen!

En als je zoals je zegt 3 kilo bent aangekomen en nog steeds hetzelfde vet percentage hebt ben je dus 3 kilo spiermassa aangekomen( wat eigenlijk onmogelijk is in zo'n korte tijd ) de droom van elke bodybuilder!

Succes ermee

Gay, very gay.

Elke spier en 76kg kilo wegen. Ga bulken godnondeju!

Ja man, iemand adviseren om niet vet aan te komen als hij op 4% staat is slim. :rolleyes:
(Ervan uit gaande dat hij dat stond, staat hij bij lange na niet)

Het is slopend om dat te bereiken, bijna onmogelijk zonder AAS. En nog moeilijker en deels gevaarlijk om dat vast te houden.

Boeiend dat je paar procent gaint aan vet in een bulk.

beetje flauw. Kijk naar zijn lengte. Als je dan op daadwaarkelijk op 8% staat heb je gewoon een goed fysiek, punt uit.
Dat haal je echt niet in een jaartje trainen

Mss niet al te lief nee, lengte is gewoon prima. Maar doelde meer op dit:

"en wil graag naar 6% zodat elke spier nog beter zichtbaar is(vooral buik)"

Waarom 6%, 8% is al vrij laag en zie je prima je definitie. Of we worden langzamerhand het superdude forum en 70kg op 6% is de nieuwe standaard van groot zijn.

Buiten het feit dat hij iemand adviseert om geen vet te gainen als hij daadwerkelijk op 4% staat vind ik niet bepaald een goed advies.

dit sterft uit, dat zou zo jammer voor vincent zijn :(

epic thread is epic :D

tja... waarom zou je eigenlijk willen aankomen in vet? beetje onnodig vind ik als je boven de 5% zit...
maareh meningen verschillen he?

ik heb wel eiwitten waar je lekker op groeit ... :suckit:

wat een mong**l eh met z'n 4% :/

Terug
Naar boven