Fitness Seller

extreem laag vetpercentage

idd geen 4 percent, blijkbaar is er niet goed gemeten met de huidplooimeter (al die machientjes werken sowieso niet).
het is niet omdat je weinig spiermassa hebt dat je dan automatish zo droog als een pro bodybuilder die op het podium staat, volgepompt met diuretica.

mijn vorige commentaar blijft: buffelen als de pest, desnoods gomad.

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: dit is geen 4% knapie.

je post op bodynet:

Ga nou maar lekker trainen en niet je geld verspillen aan supps.

En volgende keer niet dezelfde nickname gebruiken voor al je internetaccounts, kon je hyves, youtubeaccount en al je andere forumaccounts binnen 30s vinden.

hahahahaha

Dit is echt ****ing mooi.
:D
Gewoon niks meer tegen in te brengen.
Soort van cartman streek.

Hij beweert nog minder dan 4% te hebben. Het apparaat sloeg op tilt omdat het niet onder de 4% kon meten. MAX 3% dus.... shredded deze bink! :D

dit is echt epic hahaha

haha goeie.
4% bodyfat? 4% spiermassa zal ie bedoelen, skinny4life

Lol hij traint nieteens.

2ahwpk4.png

• Topic Starter Topic Starter
onderhand beginnen jullie wel grappig te worden, behoorlijk levenloos..dat dan weer wel.... maar voor mij is het onderhand echt t*ring grappig!!!

loool een thread als deze is de perfecte ontspanning tijdens de examens.

Genetics as TROLL

onderhand beginnen jullie wel grappig te worden, behoorlijk levenloos..dat dan weer wel.... maar voor mij is het onderhand echt t*ring grappig!!!

zo te zien is ze agressie gehalte weer erg hoog, het liefst zou hij ons allemaal een paar flinke tikken verkopen lijkt me, maarja dat gaat moeilijk als ecto :trollface:

Laag vetpercentage zal je niet hebben, die meter meet alleen door je armen en daar is je vetpercentage het allerlaagst, reken maar gerust dat het 12 % kan zijn met de tangmeting. Had ik ook toen ik dat ding gebruikte onder de 4 % maar met de tang had ik toen toch nog 12%. Onder de 4 ziet er zo uit [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Betwijfel of dat 4% is, is laag. Maar 4% is heel laag.

Terug
Naar boven