XXL Nutrition

Extreme eetlust & Diepe slaap van Jarrow B12 5000 mcg.

pff ne week wachten :-) maarja zoals ze zeggen geduld beloont. en ik heb ook nooit its bestelt bij jullie het zal dan de eerste keer zijn. ik woon in belgie duur het lang voor ik het product krijg, en kun je ook online betalen? of is het via overschrijven? (dan is het weer 2dagen wachten voor jullie da geld krijgen)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben afgelopen maandag begonnen minder te eten....maar B12 maakt dat wel een stuk moeilijker het vol te houden dus ff mee gestopt want ik ben zowiezo al een beste eter.
Je vreet je echt de ziekte met die "zooi"...atlhans ik wel.

Ik ben afgelopen maandag begonnen minder te eten....maar B12 maakt dat wel een stuk moeilijker het vol te houden dus ff mee gestopt want ik ben zowiezo al een beste eter.
Je vreet je echt de ziekte met die "zooi"...atlhans ik wel.

heeft dat spul geen neven effecten?

pff ne week wachten :-) maarja zoals ze zeggen geduld beloont. en ik heb ook nooit its bestelt bij jullie het zal dan de eerste keer zijn. ik woon in belgie duur het lang voor ik het product krijg, en kun je ook online betalen? of is het via overschrijven? (dan is het weer 2dagen wachten voor jullie da geld krijgen)

We hebben een belgisch rekeningnummer en als dat staat er ooit dezelfde dag al op. dan verzenden we meteen, reken op 1-2 dagen levertijd. nadat we het geld hebben.

rene

Omg hehehehehe dacht dat jij die ownage benen had :D

hmm ga ik ook ff b12 bestellen

Krijg je nu van B12 ook meer energie? Ik heb eventjes op de site van NOW zelf gekeken maar daar staat enkel wat over celdeling, het DNA etc.

Wat ik wel gevonden heb is dat je met een tekort aan B12 je je energieloos kan voelen. Maar werkt dit dan ook andersom (overdoseren is meer energie als normaal)?

Man, ik heb bijna altijd honger..B12 is dan nix voor mij:p en zeker al niet in een cut

Slechte eetlust en slaap is iets wat typisch bij overtraining hoort. (Methyl-)B12 zal daar zeker verbetering in brengen.
Jarrow kan je met een A-merk vergelijken zij het dat Jarrow uit principe geen geld uitgeeft aan reclame en zich dus uitsluitend op kwaliteitsproducten toelegt.
NOW is gewoon een wat goedkoper merk.

ja maar welke werkt nu beter b12 of blackhol? ik heb het kwa eetlust e, als ik het gaat nemen zal het puur voor eetulust zijn, niet voor energie of dergelijke

graag een antwoord wat beter is black hol of b12, ik wil namelijk black hol bestellen bij jullie, graag reactie

Ik heb geen idee... ik hoor over beide goede dingen.. Blackhole bevat wat meer stoffen die de eetlust bevorderen..

Ik kan je geen eenduidig antwoord geven helaas...

Ik heb geen idee... ik hoor over beide goede dingen.. Blackhole bevat wat meer stoffen die de eetlust bevorderen..

Ik kan je geen eenduidig antwoord geven helaas...

ja volgens mij zal black hol beter werken, maar mijn twijfels waarom gewoon omdat die black hol wat redelijk duur is. maar ik zal het maar proberen. want heb echt wel its nodig om mijn eetlult te bevorderen, anders ga ik niet vooruit boeken, ik boek nu al (vind ik toch) heel snel vooruit voor iemand die maar 2maal per dag eet, als ik opsta neem ik no explod op nutermaag, 40m wachten dan trainnen, dan neem ik een milkshake (wheit ganer) dan in de avond, 400gram kip, da is mijn voeding, en ik kom bij dus als ik meer kan eten ga ik razend snel bijkomen

ik ben ook van plan om van af nu bij jullie te bestellen, want ik vind niet alleen die kwaliteit van de product belangrijk maar ook de klant vriendelijkheid, zo van als je vragen hebt krijg je ook een antwoord servis na verkoop dus

Terug
Naar boven