- Waardering
- 4.389
ik zal het zeker bestellen, zeg mij gewoon de welke ik moet nemen, het gaat enkel puur voor eetlust, en wat is de prijs?
wacht even tot maandag dan hebben we die B12's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zal het zeker bestellen, zeg mij gewoon de welke ik moet nemen, het gaat enkel puur voor eetlust, en wat is de prijs?

Ik ben afgelopen maandag begonnen minder te eten....maar B12 maakt dat wel een stuk moeilijker het vol te houden dus ff mee gestopt want ik ben zowiezo al een beste eter.
Je vreet je echt de ziekte met die "zooi"...atlhans ik wel.
pff ne week wachten :-) maarja zoals ze zeggen geduld beloont. en ik heb ook nooit its bestelt bij jullie het zal dan de eerste keer zijn. ik woon in belgie duur het lang voor ik het product krijg, en kun je ook online betalen? of is het via overschrijven? (dan is het weer 2dagen wachten voor jullie da geld krijgen)
Haha, was het maar zo'n feest. Dat zijn de wheels van Lee Priest.

We hebben een belgisch rekeningnummer en als dat staat er ooit dezelfde dag al op. dan verzenden we meteen, reken op 1-2 dagen levertijd. nadat we het geld hebben.
rene
nope... dat zijnzuigtabs van 1000mcg wij krijgen methylcobalamin 5000mcg zuigtabletjes.

We hebben een belgisch rekeningnummer en als dat staat er ooit dezelfde dag al op. dan verzenden we meteen, reken op 1-2 dagen levertijd. nadat we het geld hebben.
rene
graag een antwoord wat beter is black hol of b12, ik wil namelijk black hol bestellen bij jullie, graag reactie
Zo gauw je deze hebt Rene ff posten please.. got to get that stuff..![]()
Ik heb geen idee... ik hoor over beide goede dingen.. Blackhole bevat wat meer stoffen die de eetlust bevorderen..
Ik kan je geen eenduidig antwoord geven helaas...