MuscleMeat

Extreme eetlust & Diepe slaap van Jarrow B12 5000 mcg.

ja volgens mij zal black hol beter werken, maar mijn twijfels waarom gewoon omdat die black hol wat redelijk duur is. maar ik zal het maar proberen. want heb echt wel its nodig om mijn eetlult te bevorderen, anders ga ik niet vooruit boeken, ik boek nu al (vind ik toch) heel snel vooruit voor iemand die maar 2maal per dag eet, als ik opsta neem ik no explod op nutermaag, 40m wachten dan trainnen, dan neem ik een milkshake (wheit ganer) dan in de avond, 400gram kip, da is mijn voeding, en ik kom bij dus als ik meer kan eten ga ik razend snel bijkomen

Kerel hoeveel klopt er niet aan je post...:P
En dus je voeding in een hele dag is een shake en 400 gr kip ?

Niks meer? Hmm en daar ga je op vooruit.. ?

Geen vetten, geen zetmeel? Alleen eiwit en een berg stimulantia.

ja volgens mij zal black hol beter werken, maar mijn twijfels waarom gewoon omdat die black hol wat redelijk duur is. maar ik zal het maar proberen. want heb echt wel its nodig om mijn eetlult te bevorderen, anders ga ik niet vooruit boeken, ik boek nu al (vind ik toch) heel snel vooruit voor iemand die maar 2maal per dag eet, als ik opsta neem ik no explod op nutermaag, 40m wachten dan trainnen, dan neem ik een milkshake (wheit ganer) dan in de avond, 400gram kip, da is mijn voeding, en ik kom bij dus als ik meer kan eten ga ik razend snel bijkomen

Kzou eerst een paar lessen spelling nemen, ipv je geld te besteden aan "wheit ganer"

• Topic Starter Topic Starter
Neen is geen sarcasme ik meen het echt, der zijn dagen dat ik its wat meer eet dan gewoon die shake en 400gr kip, maar meestal is het gewoon een shake en 400gr kip

dus 1 shake & 400gr kip over de hele dag...thats it ?
Hmmm en je maakt progressie daar mee ?

Gaat weer lekker hier.. :roflol:

dus 1 shake & 400gr kip over de hele dag...thats it ?
Hmmm en je maakt progressie daar mee ?

yep zo is het, dermee dat ik die supliment wil bestellen. black hol of b12 dan eet ik meer dan boek ik mss het dubbel. met die gainer ben ik al 1.5kg aangekomen in 4dagen tijd. spijtig dat ik niet zoveel kan eten want ik heb het gevoel dan supper snel kan bijkomen als ik veel meer kan eten....

Spijtig dat je niet meer kunt eten? Kun je dat financieel niet? Fysiek niet? Mentaal niet?

Is hij nu al toegevoegd XXL? Zie hem nergens staan :S Of ik ben blind

B12... sommige pre-workoutproducten zit je aan ADH van 8000-9000% !!!

Terug
Naar boven