Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Extreme eetlust & Diepe slaap van Jarrow B12 5000 mcg.
aangezien ik geen reacties krijg van jullie xxl. zal ik het maar morgen kopen bij de apotheek. hier in belgie is toch zomaar te verkrijgen, in nederland niet het is onder medische voorschift. ik ben benieuwed, als het echt mijn eetlust gaat bevorderen amai amai leker nog sneller groeien :d
Ik slik nu 1,5 week Methyl B12 5000 mcg van Jarrow Formulas en ik heb met toch een vraatzucht echt niet normaal ech kan wel de hele dag door vreten aan het aan mijn appetite ligt.En maffen als een beer in winterslaap !
Zal misschien oud nieuws zijn voor jullie maar dat je het maar weet...
ik heb zo'n potje besteld met B12 methyl tabletten voor onder je tong. heb er vanochtend 1 ingenomen. allejesus ej dat spul werkt als een tierelier. ik heb normaal gesproken de eetlust van een mier, maar vandaag echt non-stop honger! heb voor 2 dagen gegeten. t is nu 1 uur snachts en heb nog steeds honger
maar goed, weet niet of dit komt omdat t de eerste dag is. maar t effect is er iig. ik wou eerst black hole halen, maar zo lang dit werkt hou ik dit gewoon, scheelt wel knaken.