MuscleMeat

Ezravdb is becoming a student (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zie alleen maar beachboys.... jij bent enige die er hardcore bij staat, als je dat niet wint :D

Hoe stem je?
 

Dit!

http://physiqueoftheweek.com/fitness-competition/

Hier de link nogmaals, nummer 7! :)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 18:21 ----------

Doet het niet:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@physiqueoftheweek.craigabbott.co.uk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

De link doet het goed bij mij... wanneer krijg je dit bericht?
 
Kreeg t net ook, maar bij tweede keer klikken deed tie t. Zag alleen niet hoe ik moest stemmen, kon wel op je foto klikken

Liken? Kep geen fb, dacht ff stemmen gewoon:roflol:
 
Kreeg t net ook, maar bij tweede keer klikken deed tie t. Zag alleen niet hoe ik moest stemmen, kon wel op je foto klikken

Liken? Kep geen fb, dacht ff stemmen gewoon:roflol:

ok jammer
 
Zo boys

Eerste workout van het jaar zit er weer op.. :)

Deload stond in het wendlr programma dus hier heb ik me aan gehouden.

Ik heb een beetje 2 trainingen in 1 gedaan, duurde dus ook wat langer maar goed, had nog wat in te halen van maandag en dinsdag :D

Workout:

Military Press:

50 KG: 12 reps
50 KG: 10 reps
50 KG: 10 reps

Pull Ups:

BW: 10 reps
BW: 10 reps
BW: 9 reps
BW: 9 reps

Incline Dumbbell Curls (Restpause):

17 KG: 10 reps -> 5 reps -> 3 reps

Tri-set EZ bar Tricep Extentions to forehead, chin en closegrip

(voor de verandering):

Bar+20 KG: 3x15 reps
Bar+20 KG: 3x10 reps
Bar+10 KG: 3x12 reps

Grofweg geteld, nadruk viel even op de time under tension (TUT), het brandde echt verschrikkelijk :)

Dumbbell Upright Rows

14 KG: 2 sets

Tricep Kickbacks en Curls

2 sets

Squat:

90 KG: 10 reps
90 KG: 10 reps
90 KG: 10 reps

Cable Rotator Cuff

naar buiten en binnen 3 setjes van 12-15 reps met 2,5 KG

Precies zoals Jim Cordova hem doet hier op 3:45:

http://www.youtube.com/watch?v=xzTFYXUcPPc

Admiring 4:58 btw

Ga me schouders goed verzorgen dit jaar, wil niet weer net als ik lekker bezig ben tegengehouden worden door pijntjes etc.

---

Beetje chaotische training lijkt het zo, maar was wel lekker om even alles te pakken weer na bijna een week van rust.

Volgende week ga ik Cycle 3 opnieuw doen om de lifts te verbeteren voordat ik verder ga naar Cycle 4 van Wendler.
Ben anders bang dat ik te snel plateau :)

-----

Bedankt Body en Fit Shop voor het sharen van http://physiqueoftheweek.com/fitness-competition/ !
 
Laatst bewerkt:
die man praat als een baas :P
 
Wel, onze definitie van natty is niet wat het voor hem is.
Sowieso dat hij aan de snoepjes heeft gezeten.
Btw, is er een mogelijkheid om jouw pic te liken zonder dit gepost wordt op mijn FB?
 
dat manlet voice

maar wel echt een streeffysiek :)

wat denken jullie, prohormones, natty of AAS?

Hij heeft in ieder geval op niet-natuurlijke wijze geknoeid met zijn hormonen, dat is wel duidelijk. Wel nice in dat filmpje, op foto's vind ik m op de een of andere manier rare verhoudingen hebben.
 
Wel, onze definitie van natty is niet wat het voor hem is.
Sowieso dat hij aan de snoepjes heeft gezeten.
Btw, is er een mogelijkheid om jouw pic te liken zonder dit gepost wordt op mijn FB?

Ik heb het niet kunnen vinden bij privacyinstellingen man
 
verschijnt niet op je fb. Ook geliked! Goed fysiek.
 
Gaaf filmpje en mooie filosofieen..ik doe namelijk wel vaak lockouts..vanmiddag eens proberen in beweging te blijven!
 
Wel, onze definitie van natty is niet wat het voor hem is.
Sowieso dat hij aan de snoepjes heeft gezeten.
Btw, is er een mogelijkheid om jouw pic te liken zonder dit gepost wordt op mijn FB?

Als je op like klikt en het pop-up venster vervolgens sluit staat er daarna dat je het liked, maar er verschijnt niks op je fb volgens mij. En mocht dit niet werken, gewoon tegelijk je facebook open hebben en zsm die melding van je timeline verwijderen. Zo'n big deal is die minuut dat het er wel op staat toch ook niet?
 
Als je op like klikt en het pop-up venster vervolgens sluit staat er daarna dat je het liked, maar er verschijnt niks op je fb volgens mij. En mocht dit niet werken, gewoon tegelijk je facebook open hebben en zsm die melding van je timeline verwijderen. Zo'n big deal is die minuut dat het er wel op staat toch ook niet?
+1

Ik heb ook niks op m'n facebook gezien.
 
You've got my vote, top trouwens dat je geselecteerd bent uit alle inzendingen.
Nice vid van die cable rotator cuffs, ga ze zeker uitproberen.
 
You've got my vote, top trouwens dat je geselecteerd bent uit alle inzendingen.
Nice vid van die cable rotator cuffs, ga ze zeker uitproberen.

Thanks!

Ik ga niet meer winnen, jammer maar was leuk geprobeerd :)

Vandaag weer UB training met Military Press.

Eerst nog even studeren tot half 4 en na de training Post Workout meal bij een Tapas Bar (onbeperkt)..

Yeah buddy :D
 
Back
Naar boven