MuscleMeat

Ezravdb is becoming a student

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben trouwens al tijden van plan om me werksetjes te gaan filmen voor op youtube en hier

Ik moet alleen nog bedenken hoe het het makkelijkst gaat.

Waarschijnlijk gewoon op rustige tijden trainen en dan iemand vragen die uit ze neus zit te eten om te filmen :P

Iemand nog ideeën toevallig?

Ik beschik over een Panasonic Lumix DMC-FS11 :P
Simpel 14 MP camera :P

Maar er zit wel een gat met schroefdraad in aan de onderkant, dus mss kan ik een opzetstuk gebruiken oid

Laatst bewerkt:
camera gorillapod
moet je effe googelen

Sterke bench man! Hoe blijven je steeds die vooruitgang boeken man! Ik liep qua bench gewoon vast op 1x112.5kg..:eek:

camera gorillapod
moet je effe googelen

ik zal eens kijken :)

Sterke bench man! Hoe blijven je steeds die vooruitgang boeken man! Ik liep qua bench gewoon vast op 1x112.5kg..:eek:

eat train eat sleep

:P

maar ff serieus, ik denk dat dat wendler schema wel goed helpt, als ik dan me getallen zie van vorige keer moet ik het wel verbeteren.

Daarnaast zijn de percentages zo opgesteld dat je minder snel vastloopt

Ik heb er gewoon al 1 xD

Spierpijn in chest alom trouwens

ImageUploadedByTapatalk1357907818.930450.jpg

En je gaat die serieus meenemen naar de gym?:eek:

En je gaat die serieus meenemen naar de gym?:eek:

Haha, ik weet nog niet, maar als er niks anders is waar ik de camera op kan zetten, zit er denk niks anders op xD

Oja, aan het begin van de avond ga ik trainen bij een andere gym vandaag! Iets meer hardcore gym met een plate loaded leg press en nog wat apparaten die wij niet hebben.

Ik ga daar met een oud trainingsmaatje trainen die ook ze trainingen filmt af en toe. Dat gaan we vanavond dus ook doen :D

----

Er staat voor mij Deadlift, Leg Press, een hamstring oefening en kuiten op het programma. Verbaas je niet als ik wat random apparaten erdoorheen gooi die ik in me normale gym niet heb :P

Ben benieuwd, want ik heb mezelf nog nooit zien Deadliften xD

-----

Dieet tot nu toe vandaag:

-Broccoli
3 eieren
100 gram verwerkte kip/kalkoen filet
amandelen/walnoten
2 geroosterde boterhammen met pindakaas en sesamzaadpasta (tahin)

-100 gram havermout met beetje melk en schepje whey

-blikje tonijn met doperwten en btj kipkerriesalade voor de smaak

Laatst bewerkt:
daarom dat gorilla ding.
die kan je aan dingen plakken en in alle hoeken buiden die je wil + hij is klein

Laatst bewerkt:
Damn, word je dat dieet niet snel beu?
Ben benieuwd naar vids, gewoon filmen. En als ze wat vragen stellen waarom je filmt, iets antwoorden dat je een docu bent aan het draaien voor de Olympia te halen.

Damn, word je dat dieet niet snel beu?
Ben benieuwd naar vids, gewoon filmen. En als ze wat vragen stellen waarom je filmt, iets antwoorden dat je een docu bent aan het draaien voor de Olympia te halen.

:roflol: nice

Valt wel mee, ik houd er wel van alleen, de tonijn wat minder maar de kipkerrie maakt dat wel grotendeels weer goed.

Dat beloofd wat met die filmpjes. Een log met movies is altijd kickuh!

Sterke bench. Good progress dude.

Nu pak je volgende week 3/3/3 (laatste set 110kg?) en de week erop 5/3/1 en laatste set 115kg? (asl ik het goed begrijp dan;))

http://www.youtube.com/watch?v=Nlpj3l5Xafo

9x180 kilo deadlift

zonder straps

laatste rep was me geheugen vol..

epic fail trouwens, ik had ook gewoon wat foto's kunnen deleten, maar niet even aangedacht.

Je ziet wel duidelijk dat ik nog een 9de rep ga pakken :)

Laatst bewerkt:
De rest van de training:

Leg Press:

+200 KG: 8 reps
+220 KG: 8 reps
+240 KG: 8 reps
+250 KG: 8 reps

Wow, niet gewend deze oefening, maar wat een sensatie in je benen, en je HOOFD haha.
De druk bouwt zich lekker op :D

Lying Hamstring Curls:

3 setjes met 10 kilo aan elke kant

Deze oefening ook voor het eerst...hij is iso-lateral dus ik kan me goed concentreren op elke hamstring apart..

Merk dat me rechter wat zwakker is..

Laatst bewerkt:
Ik heb altijd koppijn na de leg press

Ziet er uit een als een mooie gym waar is dat? Goede deadlift ook, altijd touch en go of?

Terug
Naar boven