- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer een paar mooie trainingen man. Mooi dat de tip beviel voor de push-up-ham-raises! Op hoeveel kcal zit je nu eigenlijk? Want je myfitnesspal food diary is niet echt compleet![]()

Die pullups haha 8/13/9/8Die waren dus tot fail? Had die dan persoonlijk ook op 5x10 gehouden
Overigens lijkt me een deload, op de manier zoals jij het doet, best lekker trainen!

ik ben nog steeds benieuwd naar hoeveel kcal je ongeveer binnen krijgt per dag![]()
Hij is 1m78 en uit de pubertijd dus met 4x trainen per week (toch?) vind ik het niet weinig. Altijd afhankelijk van de overige activiteiten natuurlijk, maar die zijn wellicht gewoon laag (studeren vraagt fysiek niet zoveel).

Hij is 1m78 en uit de pubertijd dus met 4x trainen per week (toch?) vind ik het niet weinig. Altijd afhankelijk van de overige activiteiten natuurlijk, maar die zijn wellicht gewoon laag (studeren vraagt fysiek niet zoveel).
De meesten bulken met zijn vvm op meer dan 3500 kcal. En het kan inderdaad zijn dat ik bepaalde maaltijden overschat en hij ze onderschat.Ik ben 1m81 en bulk met 3 trainingen per week en een kantoorbaan op 4000 kcal, dat is 900 kcal meerDe meesten bulken met zijn vvm op meer dan 3500 kcal. En het kan inderdaad zijn dat ik bepaalde maaltijden overschat en hij ze onderschat.

Hoeveelste cycle wordt het voor je komende week?
Ben nu ook begonnen met Wendler (cycle 1, week 1 gehad) ub/lb.