MuscleMeat

Ezravdb is becoming a student

Weer een paar mooie trainingen man. Mooi dat de tip beviel voor de push-up-ham-raises! Op hoeveel kcal zit je nu eigenlijk? Want je myfitnesspal food diary is niet echt compleet :P

Sterke deload Ezra!

Die pullups haha 8/13/9/8 :P Die waren dus tot fail? Had die dan persoonlijk ook op 5x10 gehouden ;)

Overigens lijkt me een deload, op de manier zoals jij het doet, best lekker trainen!

• Topic Starter Topic Starter
Weer een paar mooie trainingen man. Mooi dat de tip beviel voor de push-up-ham-raises! Op hoeveel kcal zit je nu eigenlijk? Want je myfitnesspal food diary is niet echt compleet :P

haha ja klopt, moet sommige dagen nog afmaken :P

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 23:10 ----------

Die pullups haha 8/13/9/8 :P Die waren dus tot fail? Had die dan persoonlijk ook op 5x10 gehouden ;)

Overigens lijkt me een deload, op de manier zoals jij het doet, best lekker trainen!

Ik volg gewoon de gewichten incl. deload dus van wendler en de assistance doe ik nog een beetje op me eigen manier :)

Training van vandaag was niet echt boeiend op papier. Wel de kuiten aardig op gevoel aangepakt en de hamstrings weer met ham raises.

Squat:

80 KG: 5 reps
100 KG: 5 reps

Ham raises:

4 setjes met BW

kwam al een stukje verder weer.

Leg Extentions:

static holds en gewoon beetje pompen met moderate weight

Toe Press:

paar setjes met 80-100 KG

lang aanspannen bovenaan

Tibialis bodyweight holds met voeten onder een rand

2 setjes

Laatst bewerkt:
Da's maar weinig! Lucky you als je daarop gaint

Hij is 1m78 en uit de pubertijd dus met 4x trainen per week (toch?) vind ik het niet weinig. Altijd afhankelijk van de overige activiteiten natuurlijk, maar die zijn wellicht gewoon laag (studeren vraagt fysiek niet zoveel).

Hij is 1m78 en uit de pubertijd dus met 4x trainen per week (toch?) vind ik het niet weinig. Altijd afhankelijk van de overige activiteiten natuurlijk, maar die zijn wellicht gewoon laag (studeren vraagt fysiek niet zoveel).

Precies, en in werkelijkheid ligt het denk nog iets hoger omdat ik me avondeten soms lastig kan inschatten :P

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 08:10 ----------

Da's maar weinig! Lucky you als je daarop gaint

Tot nu toe gain ik best langzaam dus ik probeer wel steeds iets meer te eten, zeker omdat de volgende cycle (komende maandag) best wel zwaar wordt

Ik ben 1m81 en bulk met 3 trainingen per week en een kantoorbaan op 4000 kcal, dat is 900 kcal meer :( De meesten bulken met zijn vvm op meer dan 3500 kcal. En het kan inderdaad zijn dat ik bepaalde maaltijden overschat en hij ze onderschat.

Ik ben 1m81 en bulk met 3 trainingen per week en een kantoorbaan op 4000 kcal, dat is 900 kcal meer :( De meesten bulken met zijn vvm op meer dan 3500 kcal. En het kan inderdaad zijn dat ik bepaalde maaltijden overschat en hij ze onderschat.

Misschien pakt 'ie inderdaad eigenlijk meer. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik vooral vet gain als ik zoveel eet (training 3x/week en veel zittend werk).

Deload training van gister neit geupload omdat ik ff druk was en het niet echt boeiend vond :P

Bankdrukken

75 KG: 5 reps
assistance
75 KG: 3x8 reps

incline flies en rear delts

barbell curls

30 KG: 4x10 reps

wat tricep werk

Chin Ups

3x10

----

Straks deadliften met 125 KG :P

deloaden.... dat kan ik echt niet

deloaden.... dat kan ik echt niet

Vandaar dat je nu ook een schouderblessure hebt

:trollface:

Ik houd er ook niet van man, meestal doe ik dan wat meer setjes zodat ik nog een beetje het gevoel heb dat ik wat heb gedaan.

De ham raises heb ik wel serieus gedaan gister, en gingen best goed.

Voor de rest was het niet echt boeiend, volgende week weer serieus trainen/loggen.

peace

Laatst bewerkt:
Hoeveelste cycle wordt het voor je komende week?
Ben nu ook begonnen met Wendler (cycle 1, week 1 gehad) ub/lb.

Dank je, ik ga je volgen!
las trouwens dat je maar op 3000kcal zat, moet er niet aan denken haha

Niceee...

Vandaag begonnen met cycle 4, na een weekje geload te hebben had ik er weer zin in.

Military Press:

57,5 KG: 5 reps
65 KG: 5 reps
75 KG: 7 reps

**** yea, 1 rep meer dan 2 weken terug! Kwam wel echt uit me tenen die laatste :D

Dumbbell Arnold Press:

24 KG: 8 reps

Pull Ups:

BW: 10 reps
BW: 8 reps
BW: 8 reps

superset with:

Cable Rear Delt Raise:

5 KG: 8 reps

Barbell Curl:

50 KG: 5 reps

Ik ga op maandag voortaan 3x5 doen, en donderdag meer herhalingen.

Lying EZ Bar Skull Crushers:

bar+20 KG: 12 reps
bar+30 KG: 10 reps
bar+40 KG: 4 reps + 2 spot
dropset
bar+30 KG: 6 reps
bar+20 KG: 8 reps

---

Een extra schouder oefening toegevoegd, eens kijken of het helpt de military press te verbeteren

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven