- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dat plaatje is het rotatie punt juist wel bij de knieën
Die glute ham raise doe je bij een latpully (of soortgelijks) toch? Slim idee![]()

Je squats gaan goed vooruit! Succes ook met de 120 bench en 197.5kg DL deze week!
Wat zijn daar de targets? ook 7?
Vind je ze niet fijn met je hakken onder het dumbbellrek? Dan kan je pushups doen in het onderste gedeelte waar je kracht tekort komt.
*
5x120 en 6x197,5
*
Ik zal is kijken of dat lukt, heb er weleens aan gedacht maar iets hield me tegen toen.

Flinke doelen man, erg sterk, succes!
Is het proberen waard, excentrisch zo lang mogelijk laten gaan en onderin opvangen met je handen, dan wat snelheid uitduwen en zo snel mogelijk weer oppakken met je hams. Supersetten met SLDL als je de volgende dag een dagje thuis wil blijven![]()

Op de lat pulldown kan je ze trouwens ook assisted doen, die ken je wel denk ik?
p.s. mag ik je na-apen met die fitnesspal? Lijkt me handig!
Ik heb het van Matt Ogus 
TuurlijkIk heb het van Matt Ogus
Kijk daar ook soms op, of physiques of greatness. Zag dat van die fitnisspal staan kan je ook simpel op je phone bijhouden.

Nette workout man. Damn.
Matt Ogus is king! ( ik hoop echt dattie Chris Jones verlsaat op de Mayhem)
Nee man you hippieh mother****er,(zegt die chris elke keer) lig helemaal gaar om die negert!
Ogus heeft wel een vetter fysiek ja
Nette workout man. Damn.
Matt Ogus is king! ( ik hoop echt dattie Chris Jones verlsaat op de Mayhem)