MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heren, dit is wel ongepast.

Die hangen natuurlijk al in mijn kamer:duh:
Was daar niet laatst een topic over, een testosteron boost door inspirerend beeldmateriaal te consumeren voor de training?

Vraag aan @PartyMarty of hij niet wat foto's van forummoeders voor je heeft "kan verzamelen" die je dan op doek kan laten printen als je je eigen akoestische wandpanelen maakt.

Vergis je bij @Gremlin niet in de schaal, dat moet echt een klein paneeltje worden.

EDIT: het Punisher-logo oid zou ook niet misstaan, maar wordt op de internetz ook gekoppeld aan radicaal rechts en/of white supremacy.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
Was daar niet laatst een topic over, een testosteron boost door inspirerend beeldmateriaal te consumeren voor de training?

Vraag aan @PartyMarty of hij niet wat foto's van forummoeders voor je heeft "kan verzamelen" die je dan op doek kan laten printen als je je eigen akoestische wandpanelen maakt.

Vergis je bij @Gremlin niet in de schaal, dat moet echt een klein paneeltje worden.
:roflol: @PartyMarty is inderdaad wel een snoepert, wilt vast zijn collectie wel delen met mij.
EDIT: het Punisher-logo oid zou ook niet misstaan, maar wordt op de internetz ook gekoppeld aan radicaal rechts en/of white supremacy.
Alleen maar pluspunten dus?:o
Denk dat ik naast schuifduur wel zo'n sticker achtig iets doe maar Punisher logo is wel beetje cliché geworden door dat klote amerikaanse politiek en nerds.

:roflol: @PartyMarty is inderdaad wel een snoepert, wilt vast zijn collectie wel delen met mij.

Alleen maar pluspunten dus?:o
Denk dat ik naast schuifduur wel zo'n sticker achtig iets doe maar Punisher logo is wel beetje cliché geworden door dat klote amerikaanse politiek en nerds.
Wat ik gezien heb van de serie vond ik wel goed, logo zat volgens mij ook in American Sniper (over Chris Kyle).

Ach, bijna alles wordt of kan worden gekoppeld aan rechtsextremisme. Het kan handig zijn om dat in ieder geval te weten.

• #2.126
Wat ik gezien heb van de serie vond ik wel goed, logo zat volgens mij ook in American Sniper (over Chris Kyle).

Ach, bijna alles wordt of kan worden gekoppeld aan rechtsextremisme. Het kan handig zijn om dat in ieder geval te weten.
Enige serie die ik 4x heb gezien. Klopt, amerikaanse leger is het ook serieus gaan gebruiken, beetje kinderachtig lol.

Helaas was ik er al van op de hoogte maar draag ook gewoon een shirt ervan hoor, kan best zijn dat er een sticker van het logo hangt over een week.

Dus....?
RrNd (1).gif

Zelf fucking pepe the frog is rechts extremistisch ondertussen, toch?
1023.jpg

• #2.130
@Mentat Raad eens wat ik heb besteld :roflol:
1657635093154.png

En Arnie dan? :flexbiceps:

Rij je trouwens motor dat je dat ding aan de deur hebt?

• #2.135
Training 11-07-2022

Shadowboxing-
1x1,5min technique

1x1,5min fightpace

1x3min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-
1x3min Combos ending with kick+check

1x3min Combos ending with kick+check+kick

1x3min Freestyle

45sec rest tussen rondes.

Goede training.
Stop voortaan met hardlopen op woensdag, merk dat ik dan meer energie heb op me donderdag en vrijdag sessies. Blijf wel mn hardloop route wandelen.

• #2.138
Training 14-07-2022

Paused OHP 2x5 1x6 45kg 1x11 35kg

Bench 2x10 1x9 60kg

Dips 2x8 1x7 bw

Incline DB Bench 12x15kg+db gewicht

Overhead Rope Extensions 3x12 20kg ss Lu Raises 3x15 5kg+dbgewicht

Unilateral pushdown 1x18 1x16 5kg

Goede training.

OHP is nog steeds ff techniek tweaken maar gaat goed.

Bench ging goed, set 1 kwam ik tot 11 maar kont ging de lucht in dus zijn er 10. Ook hier toevallig 5kg minder kunnen doen.
Coincidence I Think Not GIF

Diparmen zijn wijder dan ik eerst deed, voel heel erg mijn borst maar schouders en tricep minder. Ga deze langzaam opbouwen en gebruik pas gewicht extra als ik op 3x12-15 zit. Had niet verwacht dat die extra cms wijder zoveel verschil uitmaakte. (Thats what she said)

Lu Raises nu lichter gedaan, volgens mij 7kg want de dumbbells zijn 2-2,5kg. Heel clean en een hele goede pomp.

Unilateral pushdowns waren erg lekker!

Begin nu handigheidjes te krijgen wat ook tijd scheelt, was nu 15min langer bezig dan in de gym en kan wel stuk sneller aangezien ik nu weet hoe hoog alles moet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven