gymRick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 777
mee eens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mee eens
Heren, dit is wel ongepast.

Was daar niet laatst een topic over, een testosteron boost door inspirerend beeldmateriaal te consumeren voor de training?Heren, dit is wel ongepast.
Die hangen natuurlijk al in mijn kamer![]()
Was daar niet laatst een topic over, een testosteron boost door inspirerend beeldmateriaal te consumeren voor de training?
Vraag aan @PartyMarty of hij niet wat foto's van forummoeders voor jeheeft"kan verzamelen" die je dan op doek kan laten printen als je je eigen akoestische wandpanelen maakt.
Vergis je bij @Gremlin niet in de schaal, dat moet echt een klein paneeltje worden.
@PartyMarty is inderdaad wel een snoepert, wilt vast zijn collectie wel delen met mij.Alleen maar pluspunten dus?EDIT: het Punisher-logo oid zou ook niet misstaan, maar wordt op de internetz ook gekoppeld aan radicaal rechts en/of white supremacy.

Wat ik gezien heb van de serie vond ik wel goed, logo zat volgens mij ook in American Sniper (over Chris Kyle).@PartyMarty is inderdaad wel een snoepert, wilt vast zijn collectie wel delen met mij.
Alleen maar pluspunten dus?
Denk dat ik naast schuifduur wel zo'n sticker achtig iets doe maar Punisher logo is wel beetje cliché geworden door dat klote amerikaanse politiek en nerds.
Enige serie die ik 4x heb gezien. Klopt, amerikaanse leger is het ook serieus gaan gebruiken, beetje kinderachtig lol.Wat ik gezien heb van de serie vond ik wel goed, logo zat volgens mij ook in American Sniper (over Chris Kyle).
Ach, bijna alles wordt of kan worden gekoppeld aan rechtsextremisme. Het kan handig zijn om dat in ieder geval te weten.
Dus....?EDIT: het Punisher-logo oid zou ook niet misstaan, maar wordt op de internetz ook gekoppeld aan radicaal rechts en/of white supremacy.
Die is opgeslagen, dank u.
Die is briljant

16 jaar? mag niet eens met zijwieltjesRij je trouwens motor dat je dat ding aan de deur hebt?

F
Wordt een flinke wandeling, ligt er ook aan hoe hard je loopt tijdens het hard lopen

Is maar 2,6km, binnen half uurtje gedaan.Wordt een flinke wandeling, ligt er ook aan hoe hard je loopt tijdens het hard lopen![]()
Ja dat kan je flink voelen, vooral als je diep gaat....Had niet verwacht dat die extra cms wijder zoveel verschil uitmaakte. (Thats what she said)
Meestal begin je minder diep en bouw je op naar dieper gaan, natuurlijk stoppen waar het pijn doet toch?Ja dat kan je flink voelen, vooral als je diep gaat....