- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Haha dat zal wel ff lekker opbouwen inderdaadVanochtend viel het mee, nu is 't kut, morgen een rolstoel.
lekker man, vergeet je de training iig niet snel 👌Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat zal wel ff lekker opbouwen inderdaadVanochtend viel het mee, nu is 't kut, morgen een rolstoel.
lekker man, vergeet je de training iig niet snel 👌Top dit! Wat trainen we morgen en hoe laat?
Ooooomg. Zo jaloers 🥺
Overheen gelezenNee heeft met je liezen te maken, kont iets naar achter waardoor je je heupen opent. Daardoor is mn squat 1 beweging en niet 3 mislukte delen. (Denk dat ik t zo goed zeg? @PartyMarty )
Ik blijf het een beetje vaag begip vinden

Hoop oud ijzer
.....(jaloers)Haha, dit is het mooiste gedeelte van de homegym.
Heb al ervaring met thuis trainen dus moet goed komen (waarschijnlijk)

Zet zo'n stang dan eens stiekem op een weegschaal.Homegym Training 11-07-2022
Bench 1x4 75kg 1x6 1x5 70kg
Paused OHP 1x7 1x8 1x7 35kg
BB Row 3x12 65kg
Incline DB Bench 1x16 2x14 15kg+db gewicht? ss SuperEz Bar Curls 2x12 30kg+stang gewicht? DROPSET; 12x30kg 14x20kg 9x15kg
Overhead Rope Extensions 1x14 2x13 20kg ss SuperEz Bar Upright Rows 3x15 10kg+stang gewicht?
Goede training, is wel wennen.
Bench ging moeizaam, moet heel mn techniek fixen en alles voelt zwaarder. Denk dat de gym stiekem 15kg stangen gebruikt en niet 20kg
OHP ff gekloot met seated maar kon niet qua ruimte, volgende week probeer ik het weer maar dan omgedraaid in het rack. Nu is het techniek fixen want het voelt anders.
BB Row ook lichter, voelt gewoon als 67,5kg aan. Die dildos hebben oprecht een 15kg stang in de gym.
Incline DB Bench ging goed, wou unilateraal chest flyes doen maar kon toch niet. De SuperEz Bar curls voelt beter op mijn polsen, ff klooien met het gewicht en dropset gewichten.
Overhead Rope Extension ging goed, het pulley zwaaide niet echt maar was wel zwaarder gek.
UprightRows gingen heel goed had een flinke pomp, volgende week probeer ik facepulls. Wil nog ff kijken welke oefening ik hier doe.
Moet sowieso nog heel veel regelen in de homegym maar ging toch verassend goed, was wel 2 uur bezig in totaal maar moet nog handigheidjes vinden.
Nee joh, stap die sportschool alleen nog binnen om
Jij toch ook?Denk dat de gym stiekem 15kg stangen gebruikt en niet 20kg![]()
Ja dus alles is lichter dan gedacht werd.💔
Heb het met @PartyMarty ook gehad in Turnhout.. kon daar gelijk 5kg meer nemen en x aantal reps meer dan thuis 🤔
Train daarom liever thuis, altijd alles hetzelfde. Natuurlijk ben ik nu aan het sparen voor fancy bumper plates maar toch blijft praktisch alles hetzelfde. In een sportschool heb je elke sessie meestal andere schijven en als je ongeluk heb ook nog andere stangenHeb het met @PartyMarty ook gehad in Turnhout.. kon daar gelijk 5kg meer nemen en x aantal reps meer dan thuis 🤔

Zelf ben ik sterker in de sportschool dan thuis door de meer inspirerende omgeving.Heb het met @PartyMarty ook gehad in Turnhout.. kon daar gelijk 5kg meer nemen en x aantal reps meer dan thuis 🤔
Haha die stang ging inderdaad opvallend makkelijk omhoog daar.Heb het met @PartyMarty ook gehad in Turnhout.. kon daar gelijk 5kg meer nemen en x aantal reps meer dan thuis 🤔
^^ ^^Train daarom liever thuis, altijd alles hetzelfde. Natuurlijk ben ik nu aan het sparen voor fancy bumper plates maar toch blijft praktisch alles hetzelfde. In een sportschool heb je elke sessie meestal andere schijven en als je ongeluk heb ook nog andere stangen
Oh ja en als je met @PartyMarty ben je altijd sterker![]()
Als ik thuis train voel me ik me net The Punisher dus daar ligt het niet aan.Zelf ben ik sterker in de sportschool dan thuis door de meer inspirerende omgeving.