AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik thuis train voel me ik me net The Punisher dus daar ligt het niet aan.
the punisher marvel GIF by NETFLIX
Punish je de buren?

Kan je niet ff naar buiten met je barbell voor de ohp? Zou ik iig doen als dat kon

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.106
Met 520 MBX bankje gaat die je niet in het rack lukken;). Dus als je perse met rugleuning wilt doen zal je m aan de voorzijde van het rack moeten doen zonder spotters.

• #2.108
Met 520 MBX bankje gaat die je niet in het rack lukken;). Dus als je perse met rugleuning wilt doen zal je m aan de voorzijde van het rack moeten doen zonder spotters.
Nee was ik ook achtergekomen:(, waarschijnlijk ga ik hem volgende keer aan de voorzijde doen maar dan met mijn gezicht naar het rack.

Vind het MBX 520 bankje wel een aparte mechanisme hebben om je zitting te verstellen, niet 100% dol op.

Laatst bewerkt:
Train daarom liever thuis, altijd alles hetzelfde. Natuurlijk ben ik nu aan het sparen voor fancy bumper plates maar toch blijft praktisch alles hetzelfde. In een sportschool heb je elke sessie meestal andere schijven en als je ongeluk heb ook nog andere stangen

Oh ja en als je met @PartyMarty ben je altijd sterker ;)
Marktplaats checken. Ik heb een keer in omgeving Rotterdam voor een redelijk prijsje gerubberde plates gehaald 2x20, 4x15) bij een stel wat er een beetje in handelde enzo. Nieuwe plates zijn echt teringduur.

• #2.110
Marktplaats checken. Ik heb een keer in omgeving Rotterdam voor een redelijk prijsje gerubberde plates gehaald 2x20, 4x15) bij een stel wat er een beetje in handelde enzo. Nieuwe plates zijn echt teringduur.
Yes, heb ik ook gedaan. 130kg aan schijven waarvan 2x25kg bumperplates.

Lekker man trainen in je homegym. Nu ff uitzoeken hoe en wat het beste voelt en werkt, maar dat had ik ook toen ik van sportschool wisselde. Vind vanzelf je feeling en handigheid met alles en dan kun je volgas knallen met je eigen metal op de achtergrond 💪

• #2.114
Training 12-07-2022

Highbar Squats 15x65kg 10x70kg 10x72,5kg 15x60kg+belt

RDL 3x12 70kg

Weighted Chin Ups 2x7 1x6 5kg

Unilateral Latpulldown 1x15 20kg 1x15 22,5kg

Leg Extensions 1x20 15kg 1x17 1x20 20kg

Unilateral Calf Raises 3x15 20kg schijf in hand

Goede training.

Squats gingen verassend goed, volgende week 3 setjes op 75kg proberen. Was ff wennen in het rack en zonder schoenen squatten maar bevalt goed.

RDL volgende keer iets minder snel laten zakken maar goed.

Weighted chins ups ook lekker, wel last van mn klauwen met de knurling op mn pull up stang. Ff wennen;)

Unilateral pulldown ging heel goed zelfs! Hier is mn ghetto set up met zelfgemaakte greep die verassend fijn is.
Snapchat-416649361.jpg

Snapchat-1403713327.jpg

Leg extensions gingen kut, dat leg lift ding is niet 190cm vriendelijk. Ff wat voor fixen maar goed, leuk ding.

Calf raises ff snel met schijf in mn klauw gedaan en op schijven, volgende week doe ik m met stang.

Wat een luxe zo thuis trainen. Heb je nog veel ruimte over daar om in de toekomst uit te breiden?

Je hebt de ATX leg extension toch? Je hebt sowieso binnen meerdere gaten.
Maar tijdens het monteren van de leg option heb je ook 3 opties volgens mij zodat ie mogelijk beter uitkomt voor langere mensen. Misschien dat je daar nog wat in kan veranderen. Kan me niet voorstellen dat je met 1.9m niet uit de voeten kan

• #2.117
Wat een luxe zo thuis trainen. Heb je nog veel ruimte over daar om in de toekomst uit te breiden?
Ja echt fijn zo thuis trainen, mis de leg press wel.
Denk niet dat er veel bij kan eerlijk gezet, misschien een pulley systeem in de muur maar dat is zo'n losse.
Je hebt de ATX leg extension toch? Je hebt sowieso binnen meerdere gaten.
Maar tijdens het monteren van de leg option heb je ook 3 opties volgens mij zodat ie mogelijk beter uitkomt voor langere mensen. Misschien dat je daar nog wat in kan veranderen. Kan me niet voorstellen dat je met 1.9m niet uit de voeten kan
Heb de LegLift accessorie voor bankjes, zal dr is naar kijken want dit is wel 'n beetje jammer.

Altijd leuk om je uitvoerige ervaringen te lezen :)
Katrol ziet er ook goed uit, mooi groot wiel, waar komt die vandaan? Ik heb een kleinere bij de Hornbach vandaan.....niet helemaal tevreden mee.
Die scherpe knurling komt binnenkort wel vol met vet en vuil.... no worries :p

• #2.119
Altijd leuk om je uitvoerige ervaringen te lezen :)
Katrol ziet er ook goed uit, mooi groot wiel, waar komt die vandaan? Ik heb een kleinere bij de Hornbach vandaan.....niet helemaal tevreden mee.
Die scherpe knurling komt binnenkort wel vol met vet en vuil.... no worries :p
Daarvoor doe ik het;)

30 euro bij Fitness Seller, goed spul!

Ach ja, wat meer eelt op mn handen is ook niet erg hoor, enige nadeel is dat het soms scheurt haha.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven