- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Punish je de buren?Als ik thuis train voel me ik me net The Punisher dus daar ligt het niet aan.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Punish je de buren?Als ik thuis train voel me ik me net The Punisher dus daar ligt het niet aan.
![]()
Mn buurvrouw van in de 70

Z-press kan een optie zijn?OHP ff gekloot met seated maar kon niet qua ruimte, volgende week probeer ik het weer maar dan omgedraaid in het rack.
Lekker voor je onderrug.Z-press kan een optie zijn?
Dan zit je op de grond.
Nee wil met rugsteun hebben als ik hem seated doe.Z-press kan een optie zijn?
Dan zit je op de grond.
Binnen kan OHP gewoon maar wil hem seated doen.Kan je niet ff naar buiten met je barbell voor de ohp? Zou ik iig doen als dat kon
Nee was ik ook achtergekomenMet 520 MBX bankje gaat die je niet in het rack lukken. Dus als je perse met rugleuning wilt doen zal je m aan de voorzijde van het rack moeten doen zonder spotters.
, waarschijnlijk ga ik hem volgende keer aan de voorzijde doen maar dan met mijn gezicht naar het rack.Marktplaats checken. Ik heb een keer in omgeving Rotterdam voor een redelijk prijsje gerubberde plates gehaald 2x20, 4x15) bij een stel wat er een beetje in handelde enzo. Nieuwe plates zijn echt teringduur.Train daarom liever thuis, altijd alles hetzelfde. Natuurlijk ben ik nu aan het sparen voor fancy bumper plates maar toch blijft praktisch alles hetzelfde. In een sportschool heb je elke sessie meestal andere schijven en als je ongeluk heb ook nog andere stangen
Oh ja en als je met @PartyMarty ben je altijd sterker![]()
Yes, heb ik ook gedaan. 130kg aan schijven waarvan 2x25kg bumperplates.Marktplaats checken. Ik heb een keer in omgeving Rotterdam voor een redelijk prijsje gerubberde plates gehaald 2x20, 4x15) bij een stel wat er een beetje in handelde enzo. Nieuwe plates zijn echt teringduur.
Nice. Best leuk om de boel zo bij elkaar te scharrelen voor je homegym.Yes, heb ik ook gedaan. 130kg aan schijven waarvan 2x25kg bumperplates.
Vooral als je goedkoop dingen kan krijgen.Nice. Best leuk om de boel zo bij elkaar te scharrelen voor je homegym.

Ja echt fijn zo thuis trainen, mis de leg press wel.Wat een luxe zo thuis trainen. Heb je nog veel ruimte over daar om in de toekomst uit te breiden?
Heb de LegLift accessorie voor bankjes, zal dr is naar kijken want dit is wel 'n beetje jammer.Je hebt de ATX leg extension toch? Je hebt sowieso binnen meerdere gaten.
Maar tijdens het monteren van de leg option heb je ook 3 opties volgens mij zodat ie mogelijk beter uitkomt voor langere mensen. Misschien dat je daar nog wat in kan veranderen. Kan me niet voorstellen dat je met 1.9m niet uit de voeten kan
Daarvoor doe ik hetAltijd leuk om je uitvoerige ervaringen te lezen
Katrol ziet er ook goed uit, mooi groot wiel, waar komt die vandaan? Ik heb een kleinere bij de Hornbach vandaan.....niet helemaal tevreden mee.
Die scherpe knurling komt binnenkort wel vol met vet en vuil.... no worries![]()