AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Training 29-08-2022

1 Sec Paused Bench
2x5 67,5kg
1x5(-1) 67,5kg

Touch 'n Go Bench
1x15(+1) 60kg

Seated Press
2x10 37,5kg
1x10(+1) 37,5kg

Chin Ups
1x3 bw+10kg
1x7 bw+2,5kg(+1,25kg)
1x9(+2) bw

Incline DB Bench
1x15(+1) 17,5kg+db
1x14(+1) 17,5kg+db
1x13(+1) 17,5kg+db
SUPERSET :zweet:
Chest Supported BB Row
1x15 50kg
2x10 55kg

Concetration Curls
3x15 10kg+db gewicht
SUPERSET
Overhead rope extensions
1x15(+1)
1x14(+1)
1x13(+1)

Moeilijke training.

Bench ging beter dan verwacht, kon niet 100% legdrive gebruiken. Laatste set kon ik 6 halen maar ik raakte de safety pipe omdat het bankje niet recht stond. Eerste maar gelijk de laatste keer gvd.

Seated press ging lekker, voelde me triceps bij de laatste reps.

Chin ups gingen oke, 10kg voelde vandaag zwaarder aan dan ik dacht. Bracing moet ik echt beter doen.

Incline DB Bench ging lekker, goede pomp. Wel een paar keer het rack geraakt.

Chest supported row ook erg goed, heb naar 'angles 90 grips' gekeken maar voor 50 euro voldoet deze rom. Superset kwam wel hard binnen:(.

Concetration curls voelde echt goed aan, hele goede pomp!

Overhead extensions misschien niet slim geweest met m'n bloeding, iets te veel staan.. Moet zo ook naar school, gelukkig vandaag een kort dagje.

De bloeding is al verminderd, het is minder blauw en ik heb meer mobiliteit in mijn enkel(nog steeds nihil maar toch). Ook kan ik door huis lopen zonder krukken maar ik ben wel echt moe, gister tijdens het lezen in slaap gevallen en zaterdag heb ik in totaal 12 uur geslapen. Wegen kan ik ook weer, woog 85,1kg dus niets geks. Houdoe.

Laatst bewerkt:
maar ik ben wel echt moe, gister tijdens het lezen in slaap gevallen en zaterdag heb ik in totaal 12 uur geslapen.
Vind het knap dat je nog zo kunt trainen. Kan me voorstellen dat je lichaam veel nodig heeft om te herstellen van je 'blessure'. Dan vind ik 12 uur slaap ook niet gek.
Denk je niet dat trainen je herstel vertraagd (oprechte vraag)?

• #2.403
Vind het knap dat je nog zo kunt trainen. Kan me voorstellen dat je lichaam veel nodig heeft om te herstellen van je 'blessure'. Dan vind ik 12 uur slaap ook niet gek.
Denk je niet dat trainen je herstel vertraagd (oprechte vraag)?
Waarschijnlijk hinderd het elkaar amper, maar voor de zekerheid ga ik ook niet overal tot failure. Sommige setjes perongeluk en andere 1-2 rir.
Gaat alleen maar leuker worden.. vanaf morgen school+trainen en wss huiswerk, niet fijn met zo'n vermoeiende blessure.

Goed om weer een training te zien :thumb:
Morgen naar de nieuwe opleiding?

• #2.405
  • #2.410
Training 31-08-2022

Pull Ups
1x3 5kg deadstop oepsie
1x8(+0) bw
1x11(+1) bw-30kg weerstandsband

Chest Supported BB Row
1x15 55kg
1x13 55kg
1x14 55kg

Unilateral lat pulldowns
2x15 25kg:fire:(+straps set 2)

Straight arm pushdowns
1x18 20kg

Seated hammer curls
3x13(+1) 15kg+db

Concetration curls
1x13(+1) 10kg+db
1x12(+0) 10kg+db
1x9 (uitvoering is anders) 10kg+db

Goede training!

Pull ups gingen goed, eerste set perongeluk deadstop gedaan, bodyweight mag cleaner en met weerstandsbanden kon ik er miss 1 meer maar de banden probeerde mijn kruis te mishandelen.

Rows gingen heel goed, heel fijn om het chest supported te doen. Kan die grind reps clean uitvoeren, helemaal puummmped.

Lat pulldowns gingen goed, lekkere pomp. De weighted pull/chin ups werken goed qua kracht! 25kg per kant clean is wel mooi.

Pushdowns ook goed, pomp was in mn lats zo goed dat ik probeerde te vliegen. Niet gelukt, te weinig wind:(

Hammer curls gingen goed, zelfs 1 rep meer.

Concetration curls op set 3 meer naar binnen gecurld, naar buiten krijg ik een betere feeling in mijn buiten kant bicep en wil meer binnenkant. Geen idee hoe dat heet, maar ik snap het zelf dus dan is het goed.:tanden:

Blessure gaat goed, helemaal blauw dus dat betekend dat de inwendige bloeding goed heelt.
Zwelling is minder, heb nu weer een paar aders op mijn enkel.

Laatst bewerkt:
  • #2.411
Training 01-09-2022

No back support seated OHP
1x5(+2) 45kg
2x5 45kg(+5kg)
2x5 45kg(+2,5kg):pressing:

Feet up Bench press
1x9(+5kg)
2x8(+5kg)

Dips
1x9(+1) bw+5kg
2x8 bw+5kg(+0)

Incline DB Bench
1x13(+0) 17,5kg+db

Overhead rope extensions
1x15 20kg
1x14 20kg
SUPERSET
Lu Raises
3x13 6,75kg+db

Unilateral pushdowns
1x16 7,5kg
2x15 7,5kg
SUPERSET
Banded facepulls
2x25 30kg elastiek

Krachtige training. Powered by Slammers!
IMG-20220901-WA0002.jpeg

OHP ging erg goed, flink verbeterd. Moet mijn bracing echt fixen als ik de staande OHP doet.

Feet up bench ging ook goed, safety pipes lager gedaan anders raakte ik ze. Laatste 2 reps voelde ik mn triceps goed werken!

Weighted dips gingen er hard aan, 1 rep meer maar daar ben ik al blij mee op dips.

Incline db bench niet verbeterd maar kan ook nket anders, alles was intensiever dan vorige week. Erg goede chest pump, kan mezelf bijna een kardashian noemen.

Lu Raises voelde erg goed aan, goede pomp in de delts.

Laatst bewerkt:
  • #2.412
Ik kan alweer lopen door huis zonder krukken, nog niet helemaal deftig want mijn enkel mobiliteit is nog steeds fucked.
Voor de rest is de pijn praktisch weg en het is niet meer heel dik.

Best interessant, ongeveer 6.5maanden geleden had ik mijn vorige blessure. Inwendige bloeding + openwond.
20220201_160807.jpg

20220201_155408.jpg
Zoals jullie wisten kon ik hierdoor niet deadliften, het huid groeide heel langzaam terug en het leek wel 'stil' te staan qua helen.

Nu ik die inwendige bloeding heb gekregen en daarvoor weer Octostim(medicijn) heb gekregen, heelt het in een keer kei goed. Ik verwacht toch binnenkort te kunnen deadliften!

• #2.413
Ik kan alweer lopen door huis zonder krukken, nog niet helemaal deftig want mijn enkel mobiliteit is nog steeds fucked.
Voor de rest is de pijn praktisch weg en het is niet meer heel dik.

Best interessant, ongeveer 6.5maanden geleden had ik mijn vorige blessure. Inwendige bloeding + openwond.
20220201_160807.jpg

20220201_155408.jpg
Zoals jullie wisten kon ik hierdoor niet deadliften, het huid groeide heel langzaam terug en het leek wel 'stil' te staan qua helen.

Nu ik die inwendige bloeding heb gekregen en daarvoor weer Octostim(medicijn) heb gekregen, heelt het in een keer kei goed. Ik verwacht toch binnenkort te kunnen deadliften!
Training 01-02-2022

Squat 5x62,5 3x67,5 4x75,5 rpe8,5

Front Squat 5x10 42,5kg

Weighted Chin Ups 1x5 5kg 2x5 7,5kg

DB Row 3x12

Uni Leg Ext 3x15 schijf 10.

Zeer slechte training, qua gewicht en alles. Heb nu weer een blessure (door trainen). Net geheelt van m'n enkel. Weet niet of ik nog wel door wil trainen.
Dit was de training die ik met openwond en inwendige bloeding deed, want gains. :roflol: :roflol: :roflol:

Weet niet of ik nog wel door wil trainen.

Dit was de training die ik met openwond en inwendige bloeding deed, want gains. :roflol: :roflol: :roflol:
Daar klonk wel een beetje treurigheid uit .....
Respect dat je toch bent doorgegaan. En nu mooie gains neerzet.
Wel jammer (vind ik dan) dat je vorige week toch tegen beter weten in die pit in springt en weer een flinke plek krijgt en de training weer even stil staat....

• #2.416
Daar klonk wel een beetje treurigheid uit .....
Respect dat je toch bent doorgegaan. En nu mooie gains neerzet.
Wel jammer (vind ik dan) dat je vorige week toch tegen beter weten in die pit in springt en weer een flinke plek krijgt en de training weer even stil staat....
Het is dom om ernaar te leven, als ik door mijn enkel gaat met lopen is de mogelijkheid op een bloeding al hoog.

Geloof mij maar als ik verstandig genoeg ermee om gaat;).

Geloof mij maar als ik verstandig genoeg ermee om gaat;).
Geloof ik niet (helemaal), hoort ook bij de leeftijd. Soms ga je een beetje over de grens, leef en leer!

Nu heb ik ook niet het idee dat je als een losgeslagen idioot zonder enige gedachte over risico's van een camerakraan de meute induikt. # datdanweerniet

• #2.419
Gewicht deze week;
85,1
85,1
84,6
84,9
85
84,9
84,5
Gemiddeld 84,9(-0.5kg met twee weken geleden)

Niet verkeerd, eerste week niet goed genoeg gegeten deze week al goed. Doe tevens ook ongemerkt steeds meer. Gister ook zonder krukken buiten gelopen, was 5 minuten.
Kan nog niet helemaal goed lopen maar toch..

Omtrek;
Armen
Links-36cm(+0,5cm)
Rechts-36cm(+0,5cm) paar mm minder.
Chest
116cm(+1)
Quads
Links 55cm(-3cm)
Rechts 57cm(-2cm)
Hamstrings
Links 56cm(-2cm)
Rechts 58cm(-3cm)

Armen groeien nu wel lekker, concetration curl gang. Benen zijn kut, emotioneel heel erg beschadigt.

Arme jongen, het wordt steeds duidelijker wat voor impact dat half uurtje springen heeft gehad. En ik weet dat je het niet leuk vindt om te horen wat ik zei....bla bla
Sterkte met herstel, het gaat in ieder geval weer langzaam de goeie kant op :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven