Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Enige wat ik kan is door huis lopen en bankhangen.
family guy suicide GIF

Ik ga vanmiddag proberen 5 min te lopen maar dat ligt eraan hoe de bloedingen voelen.
Zie het als deload, heb je die tenminste ook weer gehad. Maar met die homegym van jou zou ik ook moeite hebben niet te willen gaan trainen..

Get Well Soon Flower GIF by Randstad Nederland

Ik heb nu wel inwendige bloedingen in beide schenen, eigenlijk was dit al teveel. Deze week hele week bankhangen met de benen de lucht in zodat het bloed goed doorstroomt. Ga ik benen trainen morgen? Ja. Is dat slim? Nee. Als ik slim was had ik wel een bril.

Yup, maar ga de volgende keer gewoon weer erin hoor:p
Sukkeltje.... doe dat toch niet :eek:
Hopelijk knapt het snel op.
Wel een mooi festivaldagje gehad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.369
Vandaag misschien een training, eerst ff langs het ziekenhuis. Als ik stolling toegediend krijgt moet ik wss vocht beperken tot 1.5l inclusief vocht uit voeding.
Sukkeltje.... doe dat toch niet :eek:
Hopelijk knapt het snel op.
Wel een mooi festivaldagje gehad?
Dit soort dingen zijn de dag erna oke en dan 2 dagen erna ellende, dit kan nog wel 1-4 weken duren met pech.

Festival was leuk, gezellig en er was bier.

En ik vraag me af of je geen permanente schade krijgt op den duur, dat bloed is toch een soort aan het rotten in je lichaam op het moment dat die bloeduitstortingen opgeruimd worden.
En het is natuurlijk weer een stap terug in je trainingen.
Festival was leuk, gezellig en er was bier.
Precies, en achter die moss pit, gewoon een beetje chillen en muziek luisteren is net zo gezellig.

• #2.371
En ik vraag me af of je geen permanente schade krijgt op den duur, dat bloed is toch een soort aan het rotten in je lichaam op het moment dat die bloeduitstortingen opgeruimd worden.
En het is natuurlijk weer een stap terug in je trainingen.
Nee niet echt, behalve als je het op telkens op dezelfde plekken krijgt gaat er iets van kalk ofzo weg.
Moet zometeen ff naar het ziekenhuis maar laat het wel weten wat er gaat gebeuren.
Precies, en achter die moss pit, gewoon een beetje chillen en muziek luisteren is net zo gezellig.
Ben nog geen 50 he.. :roflol:

Rustig aan doen voortaan als je een keer leuk weg wil pm me maar als je 18 plus bent

• #2.373
Geen benen trainen voor een tijdje en lopen met krukken aangezien ik niet zonder kan. Trainen kan ik gewoon als geen druk zet op mijn been, vocht beperkt tot 1.5l inclusief vocht uit eten door het medicijn. Heb geen idee hoe lang het duurt voordat dit heelt, ik gok zelf 2 weken voordat ik weer kan beginnen met benen.

Geen benen trainen voor een tijdje en lopen met krukken aangezien ik niet zonder kan. Trainen kan ik gewoon als geen druk zet op mijn been, vocht beperkt tot 1.5l inclusief vocht uit eten door het medicijn. Heb geen idee hoe lang het duurt voordat dit heelt, ik gok zelf 2 weken voordat ik weer kan beginnen met benen.
Sterkte maestro :o gelukkig kun je de rest wel blijven trainen

Pfff, voortaan die pit maar ff overslaan dan.
Beterschap!
Bubble-wrappen die handel en gaan :p
Maar zonder gekheid, echt klote om zo'n prijs te moeten betalen voor een beetje lol, zeker zo jong al.
Toch weet ik zeker dat mr deadlifts er weer sterker uit komt ;) beterschap brah!

• #2.377
Laatst bewerkt:
Zo krijgt pittig een hele nieuwe betekenis

Misschien tijd om een fonds op te starten voor een naam verandering. Heb hm in al die tijd nog niet 1x zien deadliften... Dus misschien: metalnluraises? Metalnfrontsquats?

• #2.380
Bubble-wrappen die handel en gaan :p
Maar zonder gekheid, echt klote om zo'n prijs te moeten betalen voor een beetje lol, zeker zo jong al.
Toch weet ik zeker dat mr deadlifts er weer sterker uit komt ;) beterschap brah!
Is zeker kut, mentaal ook niet zo fijn kan ik je zeggen.
Haha dat zeker, dank je.
Zo krijgt pittig een hele nieuwe betekenis
Klinkt cliche maar ben het ondertussen wel gewend.
Misschien tijd om een fonds op te starten voor een naam verandering. Heb hm in al die tijd nog niet 1x zien deadliften... Dus misschien: metalnluraises? Metalnfrontsquats?
Erg jammer dit, alhoewel metalnfrontsquats ook niet verkeerd is.. Kan niet wachten om weer te deadliften.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven