Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Training 26-08-2022

No back support seated OHP
1x3 45kg
2x5 40kg
2x5 42,5kg

Feet up/larsen bench
1x12 55kg
2x10 55kg

Dips
3x8 bw+5kg!

Incline DB Bench
1x13 17,5kg+db

Seated lateral raises
2x15 5kg+db
Seated Lu Raises
1x15 5kg+db

Unilateral cable pushdowns
1x20 7,5kg
1x15 10kg
1x12 10kg

Ging goed genoeg.

Best een goede press variatie, weinig belasting op de been.

Ben te lang om mijn benen gestrekt te houden, nu doe ik een soort feet up bench. Merk nu pas hoeveel kracht uit je benen komt.

Weighted dips gingen goed, nu weer opbouwen naar 3x12.

Incline DB Bench goed.

Lateral raises zijn saai, laatste set lu raises.

Pushdowns gingen oke, laatste set werd ik licht in mijn hoofd want heb 0 vocht in me.

Heb niet een goede pomp kunnen krijgen maar ben blij dat ik ben gaan trainen.

Bah doe wel rustig aan en goed drinken ok?

• #2.384
Ik wil niet zeggen dat ik een nazaad van bob de bouwer ben, maar toch.

Chest supported row, helaas geen seal row maar dit is ook goed. Misschien van die grepen kopen die je om je stang kan doen voor extra rom, of een cambered bar.
Snapchat-966400781.jpg
Rondom seal rows; Ik weet niet hoe ruim jouw ruimte is. Ik doe seal rows door een dikke stijgerplank op de safetys van het powerrack te leggen, daarop te gaan liggen en roeien maar. De barbell moet je wel wat positioneren gezien de onderste achterbalk van het powerrack. Maar als je ruimte genoeg hebt dan is dit zo te doen. Door de safety hoogte, kun je de ideale hoogte bepalen.

Daarnaast nog beterschap!

• #2.388
Rondom seal rows; Ik weet niet hoe ruim jouw ruimte is. Ik doe seal rows door een dikke stijgerplank op de safetys van het powerrack te leggen, daarop te gaan liggen en roeien maar. De barbell moet je wel wat positioneren gezien de onderste achterbalk van het powerrack. Maar als je ruimte genoeg hebt dan is dit zo te doen. Door de safety hoogte, kun je de ideale hoogte bepalen.

Daarnaast nog beterschap!
Dat wou ik ook doen, had al een mooi bankje om te hergebruiken hiervoor. Helaas niet genoeg ruimte dus doe ik dit maar, sowieso beter dan losse barbell rows.

Dank je.

Beterschap Metal!!
Wat heb je voor aandoening? trombopenie? een auto immuunziekte? wat krijg je voor meds?

• #2.390
Bah hoop oprecht voor je dat het snel beter is

• #2.396
Geen gewicht om te loggen en kan nu niet mn omtrek meten, doe ik volgende week waarschijnlijk.

Gaat ietsjes beter maar kan nog praktisch niets, veel slapen en niets doen dan maar.

vind het wel echt kut om te lezen allemaal, je weet er aardig mee om te gaan schat ik zo in, maar een jonge gast als jij zou dit toch allemaal niet moeten hebben.
beterschap met je pootjes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven