AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Training 05-09-2022

1 Sec Paused Bench
2x5
1x7(+2) 67,5kg :)
Touch 'n Go Bench
1x11 62,5kg(+2,5kg) (rep 12 fail)

Seated Press
3x9 40kg(+2,5kg)

Weighted Chin Ups
1x4 bw+10kg
1x8(+1) bw+2,5kg
1x9 bw (net geen 10 gvd)

Incline DB Bench
1x15 17,5kg+db(+0)
1x14 17,5kg+db(+0)
1x13 17,5kg+db(+0)
SUPERSET
Chest supported BB Row
1x12 55kg(+5kg)
1x12(+2) 55kg
1x12(+2) 55kg

Concetration Curls
1x15 10kg+db
1x13 11,25kg+db
1x13 11,25kg+db
SUPERSET
Overhead Rope Extensions
1x15(+0) 22,5kg
1x14(+0) 22,5kg
1x14(+1) 22,5kg

Goede training, gelukkig hoef ik standaard op mandaag pas om 10:00 op school te zijn dus half uurtje eerder opstaan en knallen.

Bench ging goed, quads waren wel snel vermoeid zeg. Door betere leg drive en betere bracing 2 reps erbij, touch n go raakte ik het rack ofzo? Geen idee misschien ging een vlieg erop zitten en toen faalde ik rep 12.

Seated press 2,5kg erbij en op elke set 1 rep meer als verwacht! Begin hier mooi mijn triceps te voelen als mijn schouders niet meer willen, perfecte grip.

Weighted Chin Ups gingen goed, eerste set netjes. Set twee vloog ik de lucht in en set 3 kon ik net geen 10 halen. Altijd helemaal buitenadem na 'high' rep pull ups.

Incline DB Bench ging raar, toen kwam ik na set 2 erachter dat mijn bankje een hogere incline had. Dus soort van een pr?
Zelfde met de rows, bankje hogere incline en voelde raar. Set 3 wel op de goede hoogte en voelde solide.

Concetration curls worden sowieso vervangen volgende week voor ez bar curls aangezien het goed gaat met mn bloeding. Krijg wel een lekkere pomp hiervan.
Extensions gingen goed, gelukkig op het laatste setje toch nog 1 extra eruit weten te halen!

Ging vandaag ietjes minder tot falen zodat ik niet te moe op school ben, niet gelukt.:roflol: Tevens ook geen zin om de rir/rpe te loggen maar ging niet op alles tot falen hoor.
Met mijn bloeding gaat het goed, loop nu al wat meer zonder krukken en doet amper meer pijn. Juist nu moet ik oppassen, doe ik teveel dan gaat het gelijk kut.

Nette chinups! Zonde vd vlieg op je bench :)

• #2.425
  • #2.426
Vandaag ook geen training, zou misschien vrijdag kunnen maar ik doe is verstandig en wacht tot het 100% goed is. Ik ga waarschijnlijk wel hamstring curls doen want dat kan ik denk ik.

Bloeding heelt deftig, heb wel een deadline want zaterdag een feestje dus moet ff snel gaan. :roflol: Loop nu zonder krukken op school dus dat is positief.

Laatst bewerkt:
  • #2.427
Training 07-09-2022

Pull Ups
1x4 bw+5kg
1x6(-2) bw (erg clean ftw)
1x12(+1) bw-30kg(2x15kg elastieken)

Chest Supported Rows
3x13 57,5kg(+2,5kg)

Unilateral pulldowns
2x15 26,25kg(+1,25kg) +straps

Straight arm pushdowns
1x20(+2 lol?) 21,25kg(+1,25kg)

Seated db hammer curls
1x14(+1) 15kg+db
2x13 15kg+db

Concetration curls
1x12(-1) 10kg+db
1x12(+0) 10kg+db
1x12(+3) 10kg+db

Goede training!

Pull ups gingen goed, alles sets met mooie eccentric en geen gezwaai o.i.d. Tevreden mee!

Rows gingen goed, wel iets beter letten op eccentric.

Pulldowns gingen erg goed.

Pushdowns idem dito, 1,25kg meer en 2 reps erbij. Lats hierna helemaal DOOD, gelukkig kan mezelf weer goed pushen.

Hammer curls waren erg saai.

Concetration curls wel weer minder saai. Houdoe.

Laatst bewerkt:
Training 07-09-2022

Pull Ups
1x4 bw+5kg
1x6(-2) bw (erg clean ftw)
1x12(+1) bw-30kg(2x15kg elastieken)

Chest Supported Rows
3x13 57,5kg(+2,5kg)

Unilateral pulldowns
2x15 26,25kg(+1,25kg) +straps

Straight arm pushdowns
1x20(+2 lol?) 21,25kg(+1,25kg)

Seated db hammer curls
1x14(+1) 15kg+db
2x13 15kg+db

Concetration curls
1x12(-1) 10kg+db
1x12(+0) 10kg+db
1x12(+3) 10kg+db

Goede training!

Pull ups gingen goed, alles sets met mooie eccentric en geen gezwaai o.i.d. Tevreden mee!

Rows gingen goed, wel iets beter letten op eccentric.

Pulldowns gingen erg goed.

Pushdowns idem dito, 1,25kg meer en 2 reps erbij. Lats hierna helemaal DOOD, gelukkig kan mezelf weer goed pushen.

Hammer curls waren erg saai.

Concetration curls wel weer minder saai. Houdoe.
Jij hebt toch best dikke poten, dan moet je ook wel zwaarder triceps pushdown kunnen? Of is straight arm pushdown geen triceps pushdown?

• #2.429
Jij hebt toch best dikke poten, dan moet je ook wel zwaarder triceps pushdown kunnen? Of is straight arm pushdown geen triceps pushdown?
Armen zijn net satestokjes, maar nee de straight arm pushdowns zijn voor lats. Dit is tevens ook plateloaded dus veel zwaarder dan je standaard comercial gym kabelstations. Daar deed ik 80kg op lol.

Erg laat maar in 😎

• #2.433
Training 08-09-2022

Unsupported seated OHP
1x4 47,5kg(+2,5kg)
4x3 47,5kg(+2,5kg)

Feet up Bench press
1x10(+0) 60kg
1x10(+2) 60kg
1x10(+2) 60kg

Dips
1x10(+1) bw+5kg
1x9(+1) bw+5kg
1x7(-1) bw+5kg

Incline DB Bench
1x14(+1) 17,5kg+db

Overhead Rope Extensions
1x15(+0) 20kg
1x16(+2) 20kg
SUPERSET
Lu Raises
3x15(+2) 6,25kg+db

Unilateral Cable Pushdowns
1x15 8,75kg(+1,25kg)
2x13 8,75kg(+1,25kg)
SUPERSET
Banded facepulls
2x25 30kg elastiek

Goede training.

Seated ohp ging goed, eerste set iets te veel zelfvertrouwen maar had er nog 1 gekund.

Feet up bench ging erg goed, bracing was top.

Dips gingen goed, set 3 voelde ik me ineens kut en moe o.i.d..

Overhead extensions gingen goed.
Lu Raises begon ik met mn set en had geen clipje op mn DB gedaan dus vloog mijn schijf weg. Wat kut maar ze gingen toch erg goed.

Unilateral pushdowns ook goed, houdoe.

• #2.436
Nu ga ik het wel doen😎
Lu Raises "moeten" met schijven, hoe groter hoe beter!

En doe een beetje voorzichtig met je hoofd en rondvliegende schijven.
Lu deed ze alleen met schijven omdat ze geen dumbbells hadden dus moeten is een beetje verkeerd. Maar het ziet er wel spectaculair uit, enige nadeel is het (micro)loaden ervan.

Heb je trouwens Lu offcycle en zonder trainen gezien? Met z'n lockdown :roflol:.

Nu ga ik het wel doen😎

Lu deed ze alleen met schijven omdat ze geen dumbbells hadden dus moeten is een beetje verkeerd. Maar het ziet er wel spectaculair uit, enige nadeel is het (micro)loaden ervan.
Met onderstaande filmpje kan ik zeker niet zeggen dat Lu niet hoeft te microloaden.... :roflol:
Heb je trouwens Lu offcycle en zonder trainen gezien? Met z'n lockdown :roflol:.

Van alle coaches die hij nadeed denk ik wel te weten wie die knipperende oogjes waren.

Het filmpje bij Zack Telander had een wat genuanceerdere insteek, dat dergelijke topathleten af en toe dit soort periodes nodig hebben.

Is het niet hoopvol? Jij bent momenteel gespierder dan Lu!

Ik zag laatst een filmpje waar Lu samen met een andere lifter een YouTube-journalist aan het coachen was. Sympathiek en humor.

• #2.438
Met onderstaande filmpje kan ik zeker niet zeggen dat Lu niet hoeft te microloaden.... :roflol:

Van alle coaches die hij nadeed denk ik wel te weten wie die knipperende oogjes waren.

Het filmpje bij Zack Telander had een wat genuanceerdere insteek, dat dergelijke topathleten af en toe dit soort periodes nodig hebben.

Is het niet hoopvol? Jij bent momenteel gespierder dan Lu!

Ik zag laatst een filmpje waar Lu samen met een andere lifter een YouTube-journalist aan het coachen was. Sympathiek en humor.
Ik betwijfel of dit met opzet was, maar hij is uiteindelijk gewoon een topathleet dus hij is zo weer op topniveau.

Ja hij komt inderdaad leuk over.

• #2.440
Vandaag 2.6km gelopen in een stuk door, inwendige bloeding voelde goed aan alleen moet ik ff uitkijken voor shinsplits aangezien ik het lichtelijk voel. Houdoe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven