Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Volgens mij buiten systemic fatigue maakt het geen f**k uit
En zolang je het consistent doet is het prima met progressie en maakt die systemic fatigue ook niet uit
Je gaat er niet meer gains mee maken, maar ook niet minder en je kan wel tijd besparen

Ik vind supersets zelf alleen verschrikkelijk
Ik merk weinig verschil als ik ze apart doe, fatigue valt voor mij wel mee.

Supersets zijn leuk maar alleen bi/tri en borst/rug.

• #2.462
Training 13-09-2022

warm up
Laying legcurls ss Leg Extensions light pump
Bw gezeik

Highbar Squats+belt
3x10 60kg(-20kg):zweet:

Leg Extensions
3x15 25kg

Decline Sit ups
3x15 bw
SUPERSET
Unilateral Calf Raises
3x15 bw

Goede training.

Squats voelde in het begin heel goed aan, doel was 3x8 en ging uit mezelf voor 3x10(niet eens ego, gewoon een gewoonte). Was hierna gesloopt.
Set 3 rep 6 kreeg ik een apart gevoel in mn hamstrings, dacht lichte kramp of iets maar kon gewoon door gaan. Daarna had ik wel een scherpe pijn. Ben iets te enthousiast geweest, maar ik had sowieso al verwacht dat ik alleen Squats + Leg Extensions ging doen.
Het pijn achtige gevoel is al bijna weg maar volgende keer na een blessure eerst beginnen met wandelen/rekken en strekken en iets rustiger opbouwen qua intensiteit.

Leg Extensions gingen goed, mooi gecontroleerde reps laatste set was wel rpe 9/10. Hierna al moeite met staan, dus verstandig gestopt.

Sit ups voelde wel goed eigenlijk, calf raises lekker voorzichtig met bw beginnen.

Al met al tevreden:) Weer wat geleerd en natuurlijk gesquat. Morgen zien we of ik te snel ben begonnen voor mijn inwendige bloeding maar voelde NIETS aan pijn o.i.d.

Lekker. Ik hoop dat de naeffecten meevallen. Het begin van legs is er weer :thumb:

• #2.464
Lekker. Ik hoop dat de naeffecten meevallen. Het begin van legs is er weer :thumb:
Ik ben nu bizar sore van 2 oefeningen, maar dat is nu het enige naeffect:). Heb vrijdag ook een jaarlijkse controle in het ziekenhuis maar dan doen ze ook gelijk mijn scheen controleren. Dan weet ik 100% hoe het nou zit.

• #2.465
Training 14-09-2022

Shadowboxing-
1,5min technique

1x1,5min defense-counter

1x3min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

1x3min Combo drill

1x3min Defense-Counter

1x3min Freestyle

2.6km wandelen

Goed training.
Techniek ging soepel, kan nu weer goed trappen. Conditie is wat minder maar mag niet klagen.

• #2.466
Training 15-09-2022

OHP
5x5 45kg (last set rpe 8) ezpz😎

Feet up bench
2x8 62,5kg(+2,5kg)
1x7 60kg(+2,5kg)

Dips
1x9(-1) bw+5kg
1x9(+0) bw+5kg
1x9(+2) bw+5kg

Incline DB bench
1x11(-3) 17,5kg

Overhead tricep extensions
2x13 21,25kg
SUPERSET
Lu Raises
3x12 7,5kg+db gewicht(+1-25kg)

Unilateral cable pushdowns
1x14(-1)
1x14(+1)
1x14(+1)
SUPERSET
Banded facepulls
3x25 25kg band

Oké training, legs vies sore.

OHP ging lekker, unsupported OHP heeft bracing goed geholpen en ook hopelijk alles sterker gemaakt. Klaar voor 5x3 47,5kg!

Feet up bench ging niet clean, gebruikte kracht uit m'n benen dus terug naar 60kg.

Dips gingen matig, moeite met borst maar op set 3 ging het goed. Niet verkeerd tho, 3x9 en vorige week 1x10 1x9 1x7.

Incline DB Bench, wat meer controle over de reps en ietjes dieper gegaan.

Overhead extensions wel goed.
Lu Raises waren moeilijk zeg, maar een goede schouder pomp.

Merk dat het tijd is voor een deload want vandaag was de pump minder en ik heb goede progressie gemaakt maar sommige dingen gaan nu wat moeizamer. Ook zal ik op woensdag waarschijnlijk niet meer kickboxen zodat een extra rustdag heb, meer energie voor donderdag en vrijdag is nu mijn voorkeur. Woensdag wordt gewoon ff wandelen in het bos om mijn hoofd te legen, krijg nu ook 'stress' door school maar valt nu harstikke mee. Als stage begint is het feest, ik ben nogal iemand die stress krijg als ik wil slapen. :(

Ik zal alleen upperbody deloaden maar ga niet een week off doen, heeft tips voor deloaden? Zat zelf aan 50% volume/intensity te denken.

Training 15-09-2022

OHP
5x5 45kg (last set rpe 8) ezpz😎

Feet up bench
2x8 62,5kg(+2,5kg)
1x7 60kg(+2,5kg)

Dips
1x9(-1) bw+5kg
1x9(+0) bw+5kg
1x9(+2) bw+5kg

Incline DB bench
1x11(-3) 17,5kg

Overhead tricep extensions
2x13 21,25kg
SUPERSET
Lu Raises
3x12 7,5kg+db gewicht(+1-25kg)

Unilateral cable pushdowns
1x14(-1)
1x14(+1)
1x14(+1)
SUPERSET
Banded facepulls
3x25 25kg band

Oké training, legs vies sore.

OHP ging lekker, unsupported OHP heeft bracing goed geholpen en ook hopelijk alles sterker gemaakt. Klaar voor 5x3 47,5kg!

Feet up bench ging niet clean, gebruikte kracht uit m'n benen dus terug naar 60kg.

Dips gingen matig, moeite met borst maar op set 3 ging het goed. Niet verkeerd tho, 3x9 en vorige week 1x10 1x9 1x7.

Incline DB Bench, wat meer controle over de reps en ietjes dieper gegaan.

Overhead extensions wel goed.
Lu Raises waren moeilijk zeg, maar een goede schouder pomp.

Merk dat het tijd is voor een deload want vandaag was de pump minder en ik heb goede progressie gemaakt maar sommige dingen gaan nu wat moeizamer. Ook zal ik op woensdag waarschijnlijk niet meer kickboxen zodat een extra rustdag heb, meer energie voor donderdag en vrijdag is nu mijn voorkeur. Woensdag wordt gewoon ff wandelen in het bos om mijn hoofd te legen, krijg nu ook 'stress' door school maar valt nu harstikke mee. Als stage begint is het feest, ik ben nogal iemand die stress krijg als ik wil slapen. :(

Ik zal alleen upperbody deloaden maar ga niet een week off doen, heeft tips voor deloaden? Zat zelf aan 50% volume/intensity te denken.
zowel volume alswel de intensiteit naar 50? of 1 van de 2.

• #2.471
  • #2.472
Training 16-09-2022

FrontSquats!+belt
3x10 42,5kg(-20kg:()
Pedro Laughing GIF by Brand MKRS creative agency

Pull Ups
1x5 bw+5kg
1x7(+1) bw
1x10 bw-25kg band(+5kg)

Chest Supported Rows
1x14(+1) 57,5kg
1x13(+0) 57,5kg
1x15 55kg

Unilateral Lat pulldowns+straps
2x15 25kg(-1,25kg)

Ez bar curls
3x15 22,5kg
SUPERSET
1x15 25kg
1x15 27,5kg

Concetration curls
1x12 10kg+db
1x11 10kg+db
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 bw

Goede training

Frontsquats gingen erg goed! Heb gerekend op -20kg en voelde makkelijker als verwacht MAAR heb me kunnen inhouden.

Pull ups gingen erg lekker, 5x5kg voelde makkelijker als de vorige keer:).
Nu ook i.p.v 2x15kg(30kg) weerstanden band een 25kg weerstandsband gebruikt.

Rows op set 3 gefocussed op eccentric zoals ik het wou. Set 1 en 2 waren niet goed genoeg, ik eis perfectie!

Lat Pulldowns gingen erg goed, had een goede MMC met clean techniek. Ik doe deze nu in plaats van Pullovers omdat pullovers meer pomp is en Pulldowns meer kracht is. Pulldowns hebben ook carryover naar Pull/chin ups en ik merk het nu al!

Ez bar curls goed, leg curls goed.

Concetration curls ook goed en calf raises heb ik weer volledige mobiliteit.

Merk wel dat mijn bovenlichaam rust wil, qua energie stamp ik erdoor heen maar mijn spieren willen een stapje terug.

Laatst bewerkt:
  • #2.475
Naar het ziekenhuis geweest en de bloeding is weg, die scheen wond van de vorige blessure is gewoon een grote litteken. Dus dat wordt opbouwen met deadlifts!(mits ik het kan en niet het litteken open trek..) @PartyMarty hint hint:eyebrow:

Laatst bewerkt:
Deadlift time!!!:cheer:
do you even lift like a boss GIF

• #2.477
Training 17-09-2022

Shadowboxing-

1x1,5min Technique

1x1,5min Defense/Counter

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Kicks

1x3min Combos Drill

1x3min Defense-Counter

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-
16min 13sec pre blessure/vorige keer 14min 17sec

Zware training!

Heavybag ging goed, ronde 4 was erg zwaar. Had moeite met ronde 5 om techniek en intensiteit goed te houden.

Hardlopen begon ik rustig, later kwam ik er achter dat het rustig lopen niet meer zo rustig is :roflol: R.I.P Conditie, ik had moeite ermee maar kon het netjes afronden. Techniek en ademhaling was goed.

• #2.480
Gewicht deze week
85
84,7
85
85,5
85,4
85,3
85,6
Gemiddeld 85,2(+0,17kg)

Zelfde gain als vorige week, precies waar ik op richte met mn kcal verhoging en meer actief kunnen zijn.

Na deload weer op de oude vertrouwde surplus, nu was het ff overbruggen. Weet tevens nog niet zeker hoe ik ga deloaden, waarschijnlijk 50% volume en intensity.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven