Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Om de hoeveel weken deload je dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.546
  • #2.550
Training 30-09-2022

Deadlifts
2x5 100kg
1x5 90kg

Pull Ups
1x6 bw

Unilateral Pulldowns +straps
2x15 25kg(+2,25kg)
1x13 25kg(+2,25kg)

Chest Supported Rows ('wide' grip)
1x10 55kg
1x12 52,5kg
1x11 52,5kg

Lying Leg Curls
1x15 25kg
1x12 27,5kg
SUPERSET
Ez Bar Curls
3x12 25kg+stang(+2,5kg) clean😎👍

Concetration Curls
2x11 10kg+db
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 bw+10kg

Leerzame training! (Nerd?)

Deadlifts gingen al beter, nog steeds moeite met mn rug recht te houden nadat ik begin. Ik ga volgende week wat meer 'onder de stang' en kijken of dat mij helpt. Volgens mij doet Eddie Hall dat ook.

Pull ups volgende keer banded.

Unilateral pulldowns gingen goed, beetje moeite met links. Rechts is een stuk sterker blijkbaar.

Chest Supported Rows wijder gedaan zodat ik wat meer upperback gebruik. Moet nog steeds is die Angles 90 handles na maken voor full ROM maar nog geen tijd gehad.

Leg curls uitstekende MMC, TUT en Sqeeuze!
Super EzBar Curls gingen goed, ga toch maar is de normaale ez bar kopen.

Persoonlijk zou ik eerder gewoon die 6 reps doen, daarna een paar negatives. Vorige keer reageerde jouw hoeveelheid pull-ups daar ook enorm snel op :)
Ik heb zelf lange tijd met een elastiek proberen mijn pull-ups omhoog te krijgen en hielp nooit, aangezien ie beneden veel te veel helpt en op het punt waar je hem nodig hebt praktisch niet. Zodra ik negatives ging doen (hoe kut ze ook zijn) kon ik binnen no-time meer dan 10 pull-ups.

De elastiek helpt wanneer ie lang is, dus onderin, de meeste mensen falen hun pull-ups (technisch) bovenin de beweging. Net de plek waar de elastiek je praktisch niet helpt.
Als jij die 7e rep gaat doen, waar loop je dan vast? Terwijl je hangt? Of krijg je je kin net niet boven de bar?

Vaak zie je dan dat mensen hun schouders omhoog/voor laten komen om zichzelf er een beetje overheen te trekken, zoals dit:
How-to-get-good-at-pull-ups-1024x574.jpg

• #2.556
Persoonlijk zou ik eerder gewoon die 6 reps doen, daarna een paar negatives. Vorige keer reageerde jouw hoeveelheid pull-ups daar ook enorm snel op :)
Ik heb zelf lange tijd met een elastiek proberen mijn pull-ups omhoog te krijgen en hielp nooit, aangezien ie beneden veel te veel helpt en op het punt waar je hem nodig hebt praktisch niet. Zodra ik negatives ging doen (hoe kut ze ook zijn) kon ik binnen no-time meer dan 10 pull-ups.

De elastiek helpt wanneer ie lang is, dus onderin, de meeste mensen falen hun pull-ups (technisch) bovenin de beweging. Net de plek waar de elastiek je praktisch niet helpt.
Als jij die 7e rep gaat doen, waar loop je dan vast? Terwijl je hangt? Of krijg je je kin net niet boven de bar?

Vaak zie je dan dat mensen hun schouders omhoog/voor laten komen om zichzelf er een beetje overheen te trekken, zoals dit:
How-to-get-good-at-pull-ups-1024x574.jpg
Meestal in het midden ja, maar goed. Totaal niet vergeten dat ik negatives kan doen.

• #2.557
Goed dat hier weer 100kg gedeadlift word! Wat is gtg?
Die 100kg is nog 'makkelijk' alleen moet mn techniek wat opschieten, word er ongeduldig van.

Greasing the groove is als je de hele dag door gewoon een paar pull ups doe. Als je er bijv 10 kan doe je er als je langs een pull up stang loopt bijvoorbeeld 3 pull ups.

Die 100kg is nog 'makkelijk' alleen moet mn techniek wat opschieten, word er ongeduldig van.

Greasing the groove is als je de hele dag door gewoon een paar pull ups doe. Als je er bijv 10 kan doe je er als je langs een pull up stang loopt bijvoorbeeld 3 pull ups.
Ben nou voorzichtig, je hebt alle tijd van de wereld. Als je nu op 80kg begint met perfecte techniek en elke week 2kg verhoogt (later misschien met 1 kg) dan zit je over een jaar over de150kg!

• #2.559
Ben nou voorzichtig, je hebt alle tijd van de wereld. Als je nu op 80kg begint met perfecte techniek en elke week 2kg verhoogt (later misschien met 1 kg) dan zit je over een jaar over de150kg!
Screenshot_20220930-104707_Chrome.jpg

100kg voelt net zoals 80kg maar dan 'fijner', het is nog niet een werkset maar ik snap 'm. Merk dat ik ook beter presteer met een iets zwaarder gewicht dan heel licht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven