Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Training 01-10-2022

Shadowboxing-

1x1,5min Technique

1x1,5min Defense/Counter

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Kicks

1x3min Combos Drill

1x3min Defense-Counter

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-
14min 26sec vorige keer 14min 57sec

Goede training, had ik nodig met al die frustratie.

Shadowboxing ging gewoon op autopiloot, 0 gedachtes puur de 'tegenstander' meppen.

Heavybag idem dito, ronde 4 had ik veel agressie. Hou ik van.

Hardlopen ging kei goed, bijna aangereden door een blijeturk en later kwam ik hem op straat tegen dus ben ik maar sneller gaan hardlopen zodat ik niet de confrontatie aanging:D(had m best een hoek willen geven)

• #2.562
Gewicht van deze week;
86,5
85,9
85,9
86
86,4
86,2
85,9
Gemiddeld 86,1(+0,31kg)

Gister hele avond weg, vrij intensief bezig geweest dus heb maar als straf naar de mac moeten gaan. :bang: Merk dat ik ook soms aan het 'snacken' ben, weet niet waarom eigenlijk. Maar goed, als ik dat niet meet doe is het geen probleem meer.:idee:

Merk dat ik ook soms aan het 'snacken' ben, weet niet waarom eigenlijk.
Tom And Jerry Reaction GIF

• #2.565
Misschien erg strikt geweest qua voeding? Of train je zo hard dat je lichaam schreeuwt om FOOD? Op jouw leeftijd en met jouw activiteit kan ik me voorstellen dat je kunt blijven vreten :flexbiceps:
Meestal zit ik gewoon vol, dus denk dat m'n inner dikz*k wakker geworden is omdat het bijna Winter is.

• #2.567
Hoi, rugfoto met slechte lichting en slechte posering. Inspired by
@PartyMarty
Screenshot_20221002-121240_Gallery.jpg
Ja ik weet het mijn rug is een beetje krom, ik zie er ook fluffy uit ofzo. Maar goed, slow and steady wins the race (volgende maand trt op 300mg test)

• #2.570
Hoe oud is deze foto wel nie? :p
Twee weken:( (ik doe steeds minder moeite om te posen of goede belichting te regelen):roflol:
Ja is een grapje, natuurlijk begin ik op 150mg test en bouw het op. (Nee is een grapje)
maar doe eens een foto met goede belichting en goede pose dan?
volgens mij poppen die schouders en traps er best leuk uit, en met goed licht heb je ook meer definitie op je lowerbach
Ik heb daadwerkelijk geen idee waar ik goede belichting meer heb, misschien is kijken in de homegym maar dan krijg je dit.
Screenshot_20220802-185406_Gallery.jpg
Alsnog erg triest, lijkt gewoon gefotoshopt zo wit dat ik ben:roflol::roflol::roflol:

Heb ook los vel op mijn onderrug dus defintie weg maar alsnog een harstikke harde dyel (rug was niet mijn focus op deze foto meer schouder/armen)

Tevens heb ik te weinig rug gedaan maar sinds kort heb ik weer goede feeling op rug oefeningen en deadlift ik weer dus moet het goed komen.

• #2.571
Twee weken:( (ik doe steeds minder moeite om te posen of goede belichting te regelen):roflol:

Ja is een grapje, natuurlijk begin ik op 150mg test en bouw het op. (Nee is een grapje)

Ik heb daadwerkelijk geen idee waar ik goede belichting meer heb, misschien is kijken in de homegym maar dan krijg je dit.
Screenshot_20220802-185406_Gallery.jpg
Alsnog erg triest, lijkt gewoon gefotoshopt zo wit dat ik ben:roflol::roflol::roflol:

Heb ook los vel op mijn onderrug dus defintie weg maar alsnog een harstikke harde dyel (rug was niet mijn focus op deze foto meer schouder/armen)

Tevens heb ik te weinig rug gedaan maar sinds kort heb ik weer goede feeling op rug oefeningen en deadlift ik weer dus moet het goed komen.
Zal trouwens is een keer goede fotos proberen te maken waar op ik beter poseer*

zoeken naar ''warm licht'' en licht schuin van boven, dan krijg je schaduw effect.

en stop om jezelf zo negatief te bekijken, als dat nodig is doen wij dat wel :D

ziet er gewoon heel goed uit joh, en iedereen kan natuurlijk wel zien dat je traint, je bent nog hartstikke jong, hou het lekker vol, je kan nog zoveel bereiken.

• #2.573
zoeken naar ''warm licht'' en licht schuin van boven, dan krijg je schaduw effect.

en stop om jezelf zo negatief te bekijken, als dat nodig is doen wij dat wel :D

ziet er gewoon heel goed uit joh, en iedereen kan natuurlijk wel zien dat je traint, je bent nog hartstikke jong, hou het lekker vol, je kan nog zoveel bereiken.
Klopt ook, maak me er geen zorgen om hoor.

• #2.576
@droopy 2.0 ik heb het geprobeerd, ben er achter gekomen dat poseren erger is dan cardio.

Gewoon iets meer (upper)back trainen :roflol: :roflol: :roflol:

Stoor me iig steeds meer aan losvel, verstopt veel definitie en ik zie eruit als een vliegende eekhoorn
Screenshot_20221002-131830_Gallery.jpg
Screenshot_20221002-132946_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
ik heb het geprobeerd, ben er achter gekomen dat poseren erger is dan cardio.

Gewoon iets meer (upper)back trainen :roflol: :roflol: :roflol:

Stoor me iig steeds meer aan losvel, verstopt veel definitie en ik zie eruit als een vliegende eekhoorn
goed poseren is best zwaar dat klopt, vraag dat maar aan jongens die wedstrijden doen.
dat los vel komt vanzelf goed, dat trekt op jouw leeftijd nog goed bij, en daarnaast ga jij je frame nog lekker opvullen, het enige wat je moet doen is het een beetje tijd geven.
maar dat komt wel goed.
de volgorde van definietie zien is ook in de meeste gevallen, armen, schouders, upper back, mid back en dan lower back, geduld en komt goed.

• #2.579
goed poseren is best zwaar dat klopt, vraag dat maar aan jongens die wedstrijden doen.
dat los vel komt vanzelf goed, dat trekt op jouw leeftijd nog goed bij, en daarnaast ga jij je frame nog lekker opvullen, het enige wat je moet doen is het een beetje tijd geven.
maar dat komt wel goed.
de volgorde van definietie zien is ook in de meeste gevallen, armen, schouders, upper back, mid back en dan lower back, geduld en komt goed.
Heb wel goede definitie gehad, maar goed.. Ben aan het bulken want ben liever wat 'massiever' dan droog.

Ben ook van plek verandert met fotos maar bodydysmorphia helpt ook niet mee :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven