- Waardering
- 12.301
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee hoor, vriendelijk plaagstootjeJa pest het minderjarig jongetje maar weer hoor, ik zal dit melden bij de mods.

Ja weet ik tochh.Nee hoor, vriendelijk plaagstootje
En zo lang je progressie maakt, moet je alles lekker van je af laten glijden ....

moet maar weer naar 7,5kg.feet up bench....oh ja, ben jij er zo eentje?Training 29-09-2022
OHP 5x4 47,5kg(+2,5kg) PR😎
Feet up Bench
1x12 55kg
2x10 57,5kg
Dips
2x9 bw+5kg
1x7 bw+5kg
Incline DB Bench
1x12(+1) 17,5kg+db
Overhead Tricep Extensions
2x15(+2) 21,25kg
SUPERSET
EzBar UprightRows
1x15 10kg+stang
2x15 12,5kg+stang
Unilateral Pushdowns
1x15 8,75kg
2x13 8,75kg
SUPERSET
Banded Facepulls
3x25
Goede training!
OHP voelde nog 'easy' ook, had gewoon 1 rir op de laatste set. Waarschijnlijk een combinatie van woensdag niet intensief kickboxen, perfecte houding en de progressie op de Seated press. Eindelijk die graf 45kg plateau weg.
Feet up bench was oke, laatste set rep 8 niet goed genoeg schouders naar achter gehouden.
Dips gingen matig, set 2 was perfecte techniek maar set 3 begon ik kut en rep 7 voelde al apart aan dus stopte.
Incline DB Bench ging goed.
Overhead extenions deftig.
Upright rows ga ik weer proberen, ik doe ze nu met Ez Bar. Ging goed tot ik 12,5kg deed had moeite met schouders goed naar achter houden en heb met 1 rep mn schouder lichtelijk geirriteerd.
Grappig dat ik preek om upright rows te microloaden en doe ik het zelf niet eens.
Als de uprightrows niet gaan met ez bar curls gaan doe ik ze met DB's dan nog niet dan komen de Lu Raises terug.
Pushdowns waren zo fuckedmoet maar weer naar 7,5kg.

Ik ben te lang voor de Larsen press
, ik zou altijd nog twee gaten in de muur kunnen doen om mijn benen erin te kunnen doen.Ben altijd zo van het zwaar benchen...dan zou wel veel van mij vragen om geen legdrive te gaan gebruiken..maar trainingtechnisch gezien klinkt het wel interessant jaIk ben te lang voor de Larsen press, ik zou altijd nog twee gaten in de muur kunnen doen om mijn benen erin te kunnen doen.
Feet up bench is trouwens wel echt tof, puur upperbody en je leert goed je schouders naar achter te houden met benchen.
netjes hoor, dat zien we graag
Eigenlijk kan je dan geen legdrive gebruiken met de larsen press. Ik gebruik de feet up bench ook voor higher reps. Kijk maar is in @huggybear1968 zijn log, hij larsen pressed 5x5 en legt het beter uit.Ben altijd zo van het zwaar benchen...dan zou wel veel van mij vragen om geen legdrive te gaan gebruiken..maar trainingtechnisch gezien klinkt het wel interessant ja
Dank je, heeft te lang geduurd. Ik denk dat ik nu echt progressie krijg omdat ik eindelijk fatsoenlijke techniek heb en goede fatigue management heb.
wat bedoel je met fatigue managment, ging je te hard steeds? Heb hier zelf in het verleden wel last van gehad, wanneer heb ik mijn sweetspot te pakken? Wat is de beste balans tussen hard gaan in de gym en gains pakken en je ook fit voelen daarbuiten (en niet zombie-modus gaan tot je net weer een beetje fit bent en dan is het weer tijd voor je volgende sessie).Eigenlijk kan je dan geen legdrive gebruiken met de larsen press. Ik gebruik de feet up bench ook voor higher reps. Kijk maar is in @huggybear1968 zijn log, hij larsen pressed 5x5 en legt het beter uit.
Dank je, heeft te lang geduurd. Ik denk dat ik nu echt progressie krijg omdat ik eindelijk fatsoenlijke techniek heb en goede fatigue management heb.
Ik train nogal hard en op woensdag deed ik gewoon intensief kickboxen terwijl ik na 2 zware training al moe ben. Hierdoor was mn energie al minder maar ook waren mijn schouders niet 100% hersteld. Donderdag en vrijdag waren 'moeilijk' en nu gaan die gewoon zoals maandag en dinsdag. Lekkur!wat bedoel je met fatigue managment, ging je te hard steeds? Heb hier zelf in het verleden wel last van gehad, wanneer heb ik mijn sweetspot te pakken? Wat is de beste balans tussen hard gaan in de gym en gains pakken en je ook fit voelen daarbuiten (en niet zombie-modus gaan tot je net weer een beetje fit bent en dan is het weer tijd voor je volgende sessie).
lekker bezig manIk train nogal hard en op woensdag deed ik gewoon intensief kickboxen terwijl ik na 2 zware training al moe ben. Hierdoor was mn energie al minder maar ook waren mijn schouders niet 100% hersteld. Donderdag en vrijdag waren 'moeilijk' en nu gaan die gewoon zoals maandag en dinsdag. Lekkur!
Na 6 weken trainen heb ik een deload nodig zodat ik mezelf niet moet forceren om overload te bereiken. Ook zodat ik naast trainen gewoon kan leven wat ook belangerijk is. School ect geeft ook stress dus dan is dit vooral fijn.
Is natuurlijk vallen en opstaan (en hopen niet een inwendige bloeding te krijgen
)ohp kan heel erg wisselen per training, de ene keer gaat ie geweldig, en de volgende training voelt hetzelfde gewicht onhandig zwaar.Dank je, heeft te lang geduurd. Ik denk dat ik nu echt progressie krijg omdat ik eindelijk fatsoenlijke techniek heb en goede fatigue management heb.
Precies, ohp is echt zo verwisselend maar daarom probeer ik eerst 5x3/4/5 te halen en niet gelijk all out op de eerste sets gaan.ohp kan heel erg wisselen per training, de ene keer gaat ie geweldig, en de volgende training voelt hetzelfde gewicht onhandig zwaar.
techniek is wel belangrijk, en als het een beetje off is telt dat heel zwaar.
Mooi man, deload is nu echt voorbij. Dit trek ik ook niet, en dan moet die bar nog een meter hoger bij jou

Hoeveel weken ben je nou eigenlijk al aan het deloaden, zoon?
Mooi man, deload is nu echt voorbij. Dit trek ik ook niet, en dan moet die bar nog een meter hoger bij jou![]()
🧐 Ik denk dat Neet mijn nieuwe favorietje is.Hoeveel weken ben je nou eigenlijk al aan het deloaden, zoon?
Je moeder en ik hebben niet bijgelegd aan je homegym om eindeloos te deloaden hè.
Make us proud 💘
Helaas zal ik blijven deloaden totdat u weer werksets kunt bankdrukken, naar verwachting is dat nog een langdurige periode.Hoeveel weken ben je nou eigenlijk al aan het deloaden, zoon?
Je moeder en ik hebben niet bijgelegd aan je homegym om eindeloos te deloaden hè.
Make us proud 💘