- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren voor de blessure 1cm groter.
Dank je, die fetisj is niet nieuw hoor.Haha lekker bezig! Gelijk een nieuwe fetisj ontdekt: choken met frontsquats

Daar is ie toch weer! Lekkere training, hoe lang doe je daar over?Training 04-10-2022
Highbar Squats belted +knee sleeves
1x10 70kg(+5kg)
2x10 70kg(+2,5kg)
1x15 57,5kg(+2,5kg)
RDL belted
1x12 67,5kg(+7,5kg)
1x12 67,5kg(+2,5kg)
1x12 67kg(+0kg)
FrontSquats belted +knee sleeves
3x12 40kg(+2,5kg)
Leg Extensions
2x15 32,5kg
'Decline' sit ups
3x15 bw
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 15kg(+5kg)
Goede maar zware training!
Squats gingen goed, ik moet meer mijn glutes aangespanned houden terwijl ik squat. Dat merkte ik bij de backoff set. Was echt pushen, grommen en de spiegel helemaal onder het speeksel
RDL ging echt lekker, stond met trillende beentjes het speeksel op de spiegels te bekijken.
FrontSquats ietjes letten op houding maar ging goed, ik word wel lekker gechoked door de stang zeg. Kei rode kop en voel me helemaal kapot.
Leg Extensions mooie reps!
Sit ups gingen goed, op naar 3x20.
Calfraises 5kg meer maar ging goed.
Nog ff een pomp fototje voor jullie, ben ik de enige die minder definitie heeft met een pomp?![]()
~90min zonder warm up, kan t nie snellerDaar is ie toch weer! Lekkere training, hoe lang doe je daar over?

Dank u, nu alleen nog wat kracht erin.
Precies! Ooit ga je deze fase ontgroeien:
Gerapporteerd voor cyber bullying.
Het is idd een zeer offensive filmpje, als feminist voel ik me zwaar beledigd
Jij bent gewoon jaloers dat zij de 4kg dumbbells gebruiken en jij nou net verhoogt hebt naar 3.Het is idd een zeer offensive filmpje, als feminist voel ik me zwaar beledigd
Wat kan jou die kracht nou schelen, je wil toch geen powerlifter worden als je groot bent? Dit is ideaal, niet zo zwaar liften dat je rug naar de t*fus gaat, maar toch eruit zien alsof je traint.

Kweet nie, zie iig wel milfs dus dan ben ik blij.Het is idd een zeer offensive filmpje, als feminist voel ik me zwaar beledigd
Mijn interesse is eigenlijk 40% naar massa en 60% kracht. Maar focus nu sowieso op hypertrophy, daarom alles boven 5 reps (behalve dl en ohp)Wat kan jou die kracht nou schelen, je wil toch geen powerlifter worden als je groot bent?
Ik kan mijn rug al verneuken met 70kg squats dus maakt voor mij niet uit.😎Dit is ideaal, niet zo zwaar liften dat je rug naar de t*fus gaat, maar toch eruit zien alsof je traint.![]()
mooi zo, gaat wel lekker die ohp
Eindelijk ja, voelt goed als je een lift kan verbeteren na maanden vast te zitten
.+1! Netjes hoor

5 reps in totaal