Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
Laatst bewerkt:
Lekker allemaal, vooral die OHP, het wordt nog wat met jou :)

• #2.627
Training 07-10-2022

Deadlifts paar met belt
4x5 techniek

Pull Ups
1x6+4negatives bw

Unilateral Lat Pulldowns
2x15 25kg
1x15(+2) 25kg

Bent over row kut oefening
1x7 55kg
2x12 45kg

Lying Leg Curls
1x15 25kg
1x15(+2) 25kg
SUPERSET
S Ez Bar Cheat Curls
1x10 30kg+stang
2x8 30kg+stang

Incline DB Curls
2x15 5kg+db :fire:
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 15kg

Matige training.

Deadlifts gingen kut, denk dat ik het gewicht op 50kg doe en daarna verhoog. Als ik de stang pak en en begin gaat mn rug al bol.

Pull ups zijn niet heel clean;)

Pulldowns niet verkeerd.

Bent over row weer gedaan maar wat een kut oefening, voelde ongemakkelijk. Volgende week pendlay rows!

Legcurls niet verkeerd.

Super Ez Bar Cheat Curls zijn echt goed, wat een burn, 37kg(is 30kg op stang) voelde zelfs goed aan op m'n polsen!

Zooo incline db curls na die cheaterige curls zijn bizar. Biceps voelde alsof ze gingen scheuren.

Calferaises ook goed, heb een 30mm 15kg schijf met handels alleen is die zo dik dat ik hem in mijn vingers hield en kreeg ook een onderarm pomp er gratis bij!

Bent over row 12x45 terwijl je dl 5x50kg hebt gedaan? XD

• #2.629
  • #2.631
Ja, vind ik ook apart. Chest supported rows.... OK. Maar als je dit kan rowen dan kan je rug bij het deadliften echt wel een stuk meer hebben.
Niet als je techniek niet goed is.

edit: mijn pr is ook 120kg voor 10 deadliften en 127,5kg 5x5 in diepe cut.

Laatst bewerkt:
  • #2.632
2x per dag deadliften voor maximale gains!!!

Net ff gedeadlift en met behulp van @PartyMarty is het EINDELIJK gelukt! heb het wel op 50kg gehouden aangezien ik al moe ben:orly:maar toch 1ste keer in één jaar dat ik GOED deadlift.

Maar fucking hell schenen zijn he-le-maal verrot zoals het hoort, ik moest een paar ques (opnieuw) leren. Op naar de 200kg:eyebrow:

Ik heb nog nooit mijn schenen opengehaald btw. Zelfs geen velletjes af. Wel met dl sokken. Maar met sumo zitten mijn schenen wel op de knurling

Ik heb nog nooit mijn schenen opengehaald btw. Zelfs geen velletjes af. Wel met dl sokken. Maar met sumo zitten mijn schenen wel op de knurling
Ik kan op zijn video's zijn stand breedte niet zien, maar ik vermoed dat ie te breed staat aangezien bij conventioneel deadliften de knurling, bij de meeste Barbells, niet over je been gaat.

Maar dat puntje heb ik genoteerd voor op de meet om meteen eens naar te kijken:p

• #2.635
Ik heb nu voetbal sokken, langebroek en sportstape over knurling. Maar toch dit.
IMG-20221007-WA0027.jpeg
Ik kan op zijn video's zijn stand breedte niet zien, maar ik vermoed dat ie te breed staat aangezien bij conventioneel deadliften de knurling, bij de meeste Barbells, niet over je been gaat.

Maar dat puntje heb ik genoteerd voor op de meet om meteen eens naar te kijken:p
Pak iets buiten schouderbreedte dus op begin knurling. Edit: zal volgende week smaller staan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven