Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.862
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice nice 👌🏼 als je je plateau doorbreekt, dan ook in 1x goed
Ik zal volgende week ff die 50kg easy pressenNice nice 👌🏼 als je je plateau doorbreekt, dan ook in 1x goed
5x5 50kg is wel een grote mijlpaal voor mij, had gedacht dat ik die al had kunnen doen..Ohp is a b*chIk zal volgende week ff die 50kg easy pressen5x5 50kg is wel een grote mijlpaal voor mij, had gedacht dat ik die al had kunnen doen..
Lange armen helpen ook helemaal niet

Echt kut die BOR, Pendlay rows doe ik 3x12 50kg maar met deadlifts deed ik vandaag 80 en 75kg. Voelt letterlijk als niets aan maar heb moeite met mijn rug niet bol trekken dus ja..Bent over row 12x45 terwijl je dl 5x50kg hebt gedaan? XD
Ja, vind ik ook apart. Chest supported rows.... OK. Maar als je dit kan rowen dan kan je rug bij het deadliften echt wel een stuk meer hebben.Bent over row 12x45 terwijl je dl 5x50kg hebt gedaan? XD
Niet als je techniek niet goed is.Ja, vind ik ook apart. Chest supported rows.... OK. Maar als je dit kan rowen dan kan je rug bij het deadliften echt wel een stuk meer hebben.
maar toch 1ste keer in één jaar dat ik GOED deadlift.
Ik kan op zijn video's zijn stand breedte niet zien, maar ik vermoed dat ie te breed staat aangezien bij conventioneel deadliften de knurling, bij de meeste Barbells, niet over je been gaat.Ik heb nog nooit mijn schenen opengehaald btw. Zelfs geen velletjes af. Wel met dl sokken. Maar met sumo zitten mijn schenen wel op de knurling

Ik heb nu voetbal sokken, langebroek en sportstape over knurling. Maar toch dit.Ik heb nog nooit mijn schenen opengehaald btw. Zelfs geen velletjes af. Wel met dl sokken. Maar met sumo zitten mijn schenen wel op de knurling
Pak iets buiten schouderbreedte dus op begin knurling. Edit: zal volgende week smaller staanIk kan op zijn video's zijn stand breedte niet zien, maar ik vermoed dat ie te breed staat aangezien bij conventioneel deadliften de knurling, bij de meeste Barbells, niet over je been gaat.
Maar dat puntje heb ik genoteerd voor op de meet om meteen eens naar te kijken![]()
Wel fijn dat hij even meekijktNet ff gedeadlift en met behulp van @PartyMarty is het EINDELIJK gelukt! heb het wel op 50kg gehouden aangezien ik al moe benmaar toch 1ste keer in één jaar dat ik GOED deadlift.

Je bent een van de uitzonderlijke gevallen waar platte tekst en soms een korte video nog aardig voor werktJa zolang mijn kont op de video staat helpt ie heel graag.
Inderdaad een aardige meneer, zonder hem was het niet zo gauw gelukt.![]()

Mama noemt mij ook een speciaale jongenJe bent een van de uitzonderlijke gevallen waar platte tekst en soms een korte video nog aardig voor werkt![]()

Je bent ook een erg speciaale jongen als je speciale als speciaale schrijft