- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Je bent ook een erg speciaale jongen als je speciale als speciaale schrijft![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent ook een erg speciaale jongen als je speciale als speciaale schrijft![]()
Voor een speciale jongen is hij nog tamelijk vlot van begrip geloof ikJe bent een van de uitzonderlijke gevallen waar platte tekst en soms een korte video nog aardig voor werkt![]()

Die kerel heeft 0 ego in trainen, dat vind ik echt top aan hem.Voor een speciale jongen is hij nog tamelijk vlot van begrip geloof ik![]()

awww.... you big softieDie kerel heeft 0 ego in trainen, dat vind ik echt top aan hem.
Squat techniek niet netjes? Terug naar het begin qua gewicht, techniek fixen, filmpjes maken, samen bekijken tot het klopt en dan opnieuw opbouwen.
Met Deadliften en RDLs doet ie precies hetzelfde.
Manneke heeft een goeie mentaliteit![]()

.Deload pas weer over 4 weken.Wellicht gemist, maar wanneer begint je deload?
Zegt de spiegel (ook deels mentaal) dat je moet cutten of echt gemeten qua vp of taille omvang etc?
11 kilo klinkt als heeel veel maar was ook depleted en nu heb ik nogal wat vocht ect, ik verwacht dat ik terug cut naar 80 misschien 77 als ik er zin in heb maar mijn doel is niet shredded of -12% vp.Klinkt helemaal logisch als ik je reactie lees 👌🏼 11kilo is best wat en inderdaad zo mega lang cutten word je ook niet gelukkiger van. Had ook niet anders verwacht uiteraard dan dat het onderbouwd waslekker nog ff 4 weken knallen dus 💪🏼
Kan ik me voorstellen. Denk dat shredded of onder de 12% erg lastig is als je geen shoot of wedstrijd hebt.. mijn doel is nu ook 12%, iig tot het leuk blijft 😉11 kilo klinkt als heeel veel maar was ook depleted en nu heb ik nogal wat vocht ect, ik verwacht dat ik terug cut naar 80 misschien 77 als ik er zin in heb maar mijn doel is niet shredded of -12% vp.
Was vorig jaar best lean, denk dat dat wel onder de 12 was. Maar ik heb niet echt de behoefte om heel lean te zijn, voel me dan sowieso ruk.Kan ik me voorstellen. Denk dat shredded of onder de 12% erg lastig is als je geen shoot of wedstrijd hebt.. mijn doel is nu ook 12%, iig tot het leuk blijft 😉
.Dat, en bij 12% heb je ook de zin en de energie om te trainen, en misschien nog belangrijker: de reserves om te herstellen tussen je trainingen.Dat leer ik nu ook inderdaad 👌🏼 hoorde gister van @wovano dat je als naturel het hoogste testosteronlevel hebt tussen 8-12% VP en dat het beste is om te starten met bouwen. Denk zelf dat 11-12% mooi is, lager lijkt me erg pittig om te bereiken.
Was vorig jaar best lean, denk dat dat wel onder de 12 was. Maar ik heb niet echt de behoefte om heel lean te zijn, voel me dan sowieso ruk.
12% is een goed doel om vanaf te bulken.
rpe 11 t*ring..
)
.
.Wat is dit voor oefening?
After dinner? Nee, ik ga toch voor arnold dumbell
Hij vergat de HD