XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Je bent ook een erg speciaale jongen als je speciale als speciaale schrijft :kiss:
taskfailed.jpg

Voor een speciale jongen is hij nog tamelijk vlot van begrip geloof ik :p
Die kerel heeft 0 ego in trainen, dat vind ik echt top aan hem.
Squat techniek niet netjes? Terug naar het begin qua gewicht, techniek fixen, filmpjes maken, samen bekijken tot het klopt en dan opnieuw opbouwen.
Met Deadliften en RDLs doet ie precies hetzelfde.

Manneke heeft een goeie mentaliteit ;)

Die kerel heeft 0 ego in trainen, dat vind ik echt top aan hem.
Squat techniek niet netjes? Terug naar het begin qua gewicht, techniek fixen, filmpjes maken, samen bekijken tot het klopt en dan opnieuw opbouwen.
Met Deadliften en RDLs doet ie precies hetzelfde.

Manneke heeft een goeie mentaliteit ;)
awww.... you big softie :heart:

• #2.645
Shadowboxing-

1x1,5min Technique

1x1,5min Defense/Counter

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Kicks

1x3min Combos Drill

1x3min Defense-Counter

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

14min 17sec vorige keer 14min 26sec

Goede training!

Schaduwboksen ging HEEL goed, was net dat jochie met ADHD in de gymles.

Heavybag ging ook goed!

Hardlopen ging ook lekker, zelfs 9 seconden sneller.

Voor de rest ben ik sore, rug, biceps, hamstrings, core en zelfs een beetje heup. Geen onderrug geklooi:).

Laatst bewerkt:
  • #2.646
Gewicht van deze week
86,9
87,1
86,9
86,8
86,8
86,9
87
Gemiddeld 86,9(+0,81kg)

Aparte weightgain deze week, exact hetzelfde als vorige week gegeten en gedaan.. Enige wat anders is is dat ik maandag nu in de avond train.

Begin sowieso al zin in een cut te krijgen en zo begin er ook uit te zien. Na mijn deload doe ik een cut van 6 weken(of langer) waarvan ik in het begin 1-2 weken aggressief begin.

Voor een eerste bulk is het niet verkeerd geweest maar weet nu dat flat benchen niet mijn t**ten laat groeien. En nog wat andere oefeningen die ik in het begin van mn bulk verkeerd deed ect, heb zin in de volgende bulk aangezien die wel beter gaat verlopen.

Laatst bewerkt:
Wellicht gemist, maar wanneer begint je deload?
Zegt de spiegel (ook deels mentaal) dat je moet cutten of echt gemeten qua vp of taille omvang etc?

• #2.648
Wellicht gemist, maar wanneer begint je deload?
Zegt de spiegel (ook deels mentaal) dat je moet cutten of echt gemeten qua vp of taille omvang etc?
Deload pas weer over 4 weken.

Het is vooral de spiegel/fotos maar heb zelf ook zin in een cut, taille meet ik niet door het losvel maar ben ook van 75kg naar 86kg gegaan en wil niet weer 300 jaar cutten.

Klinkt helemaal logisch als ik je reactie lees 👌🏼 11kilo is best wat en inderdaad zo mega lang cutten word je ook niet gelukkiger van. Had ook niet anders verwacht uiteraard dan dat het onderbouwd was :thumbs: lekker nog ff 4 weken knallen dus 💪🏼

• #2.650
Klinkt helemaal logisch als ik je reactie lees 👌🏼 11kilo is best wat en inderdaad zo mega lang cutten word je ook niet gelukkiger van. Had ook niet anders verwacht uiteraard dan dat het onderbouwd was :thumbs: lekker nog ff 4 weken knallen dus 💪🏼
11 kilo klinkt als heeel veel maar was ook depleted en nu heb ik nogal wat vocht ect, ik verwacht dat ik terug cut naar 80 misschien 77 als ik er zin in heb maar mijn doel is niet shredded of -12% vp.

11 kilo klinkt als heeel veel maar was ook depleted en nu heb ik nogal wat vocht ect, ik verwacht dat ik terug cut naar 80 misschien 77 als ik er zin in heb maar mijn doel is niet shredded of -12% vp.
Kan ik me voorstellen. Denk dat shredded of onder de 12% erg lastig is als je geen shoot of wedstrijd hebt.. mijn doel is nu ook 12%, iig tot het leuk blijft 😉

• #2.652
Kan ik me voorstellen. Denk dat shredded of onder de 12% erg lastig is als je geen shoot of wedstrijd hebt.. mijn doel is nu ook 12%, iig tot het leuk blijft 😉
Was vorig jaar best lean, denk dat dat wel onder de 12 was. Maar ik heb niet echt de behoefte om heel lean te zijn, voel me dan sowieso ruk.

12% is een goed doel om vanaf te bulken:).

Dat leer ik nu ook inderdaad 👌🏼 hoorde gister van @wovano dat je als naturel het hoogste testosteronlevel hebt tussen 8-12% VP en dat het beste is om te starten met bouwen. Denk zelf dat 11-12% mooi is, lager lijkt me erg pittig om te bereiken.

Dat leer ik nu ook inderdaad 👌🏼 hoorde gister van @wovano dat je als naturel het hoogste testosteronlevel hebt tussen 8-12% VP en dat het beste is om te starten met bouwen. Denk zelf dat 11-12% mooi is, lager lijkt me erg pittig om te bereiken.
Dat, en bij 12% heb je ook de zin en de energie om te trainen, en misschien nog belangrijker: de reserves om te herstellen tussen je trainingen.
Was vorig jaar best lean, denk dat dat wel onder de 12 was. Maar ik heb niet echt de behoefte om heel lean te zijn, voel me dan sowieso ruk.

12% is een goed doel om vanaf te bulken:).
:thumb:

• #2.655
Training 10-10-2022

1 Sec Pause Bench
1x5 70kg
2x7 67,5kg meh

Seated AD Press
1x10(+1)
1x11(+2) :fire: rpe 11 t*ring..
1x7(-2)

Chin Ups
1x4(+0) bw + 11,25kg
1x7(+1) bw + 5kg
1x10+2neg(+0) bw

Incline DB Bench
1x15(+0)
1x15(+1)
1x15(+2)
SUPERSET
Pendlay Rows
3x12 50kg:baard:

S Ez Bar 'Cheat' Curls
3x12 27,5kg(+2,5kg)
SUPERSET
Overhead Rope Extensions
2x15(-1,25kg) oeps
1x12(+0) 25kg

Goede training.

Bench voelde beter aan, betwijfel of mijn pause echt 1 sec is dus volgende week is 67,5kg pakken.

AD Press ging goed tot de tweede rep, had een miscount en ging dus voor de 10de wat dus de 11de was. Een harde grind waardoor ik niet goed in positie bleef en mijn schouder lichtelijk irriteerde.
Set 3 lukte gewoon niet meer, was helemaal gesloopt van die grind(triceps dood). Nog nooit zo'n bizare grind gehad(van wat ik me herinner:))

Chins up ga ik volgende week ff mijn reps verschonen, voor mijn gevoel kom ik soms niet kin boven stang of gebruik ik momentum.
Voelen wel goed aan! Ga voortaan op de bw reps ook negatives doen want die zijn zo kut.

Incline DB Bench prima, set 3 beetje last van schouder wel een goeie pomp.
Pendlay rows echt debiel zwaar, helemaal bezweet. Best moeilijk om een goede techniek te houden maar kan hem verhogen:).

S Ez Bar Cheat Curls gaan echt lekker!
Overhead rope extensions ff voor de lol een misload gedaan, voelde wel lekker:).

Laatst bewerkt:
Ah de arnold press zou idd goed kunnen. Lekkere oefening 👌🏼

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven