- Waardering
- 23.885
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Of ADD, met slechte focus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ADD, met slechte focus

Zelf had ik hem ingevuld als seated alternating DB press maar het zou ook de seated Arnold Dumbbell press kunnen zijn.
Als je je arm ook nog voor je draait is t arnold press. Anders gewoon db press.Zelf had ik hem ingevuld als seated alternating DB press maar het zou ook de seated Arnold Dumbbell press kunnen zijn.
Haha bijna, is de Anterior Delt press klinkt wel deftig en is sneller dan seated slight incline barbell overhead press.Ah de arnold press zou idd goed kunnen. Lekkere oefening 👌🏼
Haha bijna, is de Anterior Delt press klinkt wel deftig en is sneller dan seated slight incline barbell overhead press.Heb een hekel aan Arnold presses, dit is op een kleine incline met een barbell. Zelf doe ik hem met voeten op de grond:![]()
Hele fijne oefening!
Als je zijn variant doet (larsen) hou je je voeten van de grond zodat je puur boven lichaam gebruikt. Is idd hard bracen om je balans te houden. Zelf doe ik hem met voeten op de grond aangezien ik de larsen variant niet echt nodig vind op deze oefening.Nog nooit van gehoord, maar ziet er pittig uit. Ook qua balans lijkt me? Vandaar de bredere zitting? Zie anterior delts andere benaming is voor front delts 👍🏻
😅 ah dat vermeld je ook hier. Overheen gelezen 😉
Haha zal het dit keer door de vingers zien omdat het ochtend is.😅 ah dat vermeld je ook hier. Overheen gelezen 😉
Lijkt mij ook dat je pure focus op je delts wilt leggen.
Maar goeie oefening 👌

Highbar Squats belted + kneesleeves
3x10(+0) 70kg rep quality verbeterd
1x15(+0) 57,5kg
FrontSquat belted + kneesleeves
3x12 42,5kg(+2,5kg) meh

Nou weet ik niet of ik in de zeik genomen wordt.

Zat ook een beetje te twijelenNou weet ik niet of ik in de zeik genomen wordt.
Ben iig positief dat ik 3x100kg kan squatten aan het eind van het jaar..
Als ik die blessure niet kreeg had ik waarschijnlijk op de 10x85-90kg gezetenZat ook een beetje te twijelen
Ik bedoel, je bent lekker bezig hoor. Maar om hier nou voor te gaan buigen...

Mag ook met ironie hoor, vind beide goed zolang je maar buigt voor meNog even een jaartje doortrainen en ik zal de eerste zijn die voor jou een Full Range of Motion buiging voor je maakt, 100% ironie vrij. Deal?

Komt dit nog steeds van die bloeding in je scheen, of bedoel je een andere blessure?Als ik die blessure niet kreeg had ik waarschijnlijk op de 10x85-90kg gezeten
Alsjeblieft niet nog één, dit is nog steeds van mijn scheen bloeding in eind augustus. Kostte me mooi 20kg op al mn lowerbody compounds.Komt dit nog steeds van die bloeding in je scheen, of bedoel je een andere blessure?
Ieder geval, het gaat lekker en het gaat de goede kant op. Prima toch?![]()
Vooral die 3x12 frsq na vier sets squatten met tien reps (en een 15 reps) vind ik errug netjes. Moet toch wel ff pijn doenNou weet ik niet of ik in de zeik genomen wordt.
Ben iig positief dat ik 3x100kg kan squatten aan het eind van het jaar..

Ik zal je heel eerlijk zeggen dat het oprecht zwaar is, je hoort mij zelfs grommen(en schelden)Vooral die 3x12 frsq na vier sets squatten met tien reps (en een 15 reps) vind ik errug netjes. Moet toch wel ff pijn doen![]()

Ik zal je heel eerlijk zeggen dat het oprecht zwaar is, je hoort mij zelfs grommen(en schelden)
Als ik een hacksquat machine had deed ik reverse hacksquats ipv frontsquats maar heb geen ruimte of het geld erover over. (Als ik een SSB koop kan ik de hatfield skwats doen maar die zijn iets minder stabiel)
Ken deze oefening niet door hem maar hij maakt gewoon goeie videos
Vandaar ook mijn respect, lekker bezig zo! De gewichten zijn misschien niet enorm, maar met dat volume, en dan fronts na gewone..Ik zal je heel eerlijk zeggen dat het oprecht zwaar is, je hoort mij zelfs grommen(en schelden)![]()

Maar waarom zou je een rollator gebruiken om te squatten?