AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.664
Ah de arnold press zou idd goed kunnen. Lekkere oefening 👌🏼
Haha bijna, is de Anterior Delt press klinkt wel deftig en is sneller dan seated slight incline barbell overhead press.
download (6).jpeg
Heb een hekel aan Arnold presses, dit is op een kleine incline met een barbell. Zelf doe ik hem met voeten op de grond:

Hele fijne oefening!

Laatst bewerkt:
Haha bijna, is de Anterior Delt press klinkt wel deftig en is sneller dan seated slight incline barbell overhead press.
download (6).jpeg
Heb een hekel aan Arnold presses, dit is op een kleine incline met een barbell. Zelf doe ik hem met voeten op de grond:

Hele fijne oefening!

Nog nooit van gehoord, maar ziet er pittig uit. Ook qua balans lijkt me? Vandaar de bredere zitting? Zie anterior delts andere benaming is voor front delts 👍🏻

• #2.666
Nog nooit van gehoord, maar ziet er pittig uit. Ook qua balans lijkt me? Vandaar de bredere zitting? Zie anterior delts andere benaming is voor front delts 👍🏻
Als je zijn variant doet (larsen) hou je je voeten van de grond zodat je puur boven lichaam gebruikt. Is idd hard bracen om je balans te houden. Zelf doe ik hem met voeten op de grond aangezien ik de larsen variant niet echt nodig vind op deze oefening.

• #2.668
😅 ah dat vermeld je ook hier. Overheen gelezen 😉
Lijkt mij ook dat je pure focus op je delts wilt leggen.

Maar goeie oefening 👌
Haha zal het dit keer door de vingers zien omdat het ochtend is.:)

Die kerel op de video doet dit voor zijn standing OHP dus dan wil je eigenlijk heel je ub goed hebben. Maar ik idd puur delts maar ook heel erg triceps, ik pak hem redelijk smal door mijn spin-achtige armen en voel altijd mijn triceps dood gaan:)

• #2.669
Training 11-10-2022

Highbar Squats belted + kneesleeves
3x10(+0) 70kg rep quality verbeterd
1x15(+0) 57,5kg

RDL belted+straps
3x10 70kg(+2,5kg)

FrontSquat belted + kneesleeves
3x12 42,5kg(+2,5kg) meh

Leg Extensions
1x14 35kg(+2,5kg)
1x13 35kg(+2,5kg)

'Decline' sit ups
3x16(+1) bw
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 20kg(+5kg)

Kapot zware training.

Squats gingen lekker, techniek weer in orde, glutes waren lekker pumped hoor.

RDL ging matig, ik weet niet waarom maar ik denk dat ik meer hamstring moet aanspannen. (Lui?)

FrontSquats waren fucking zwaar, reps gingen te gehaast en op set 3 rep 12 ging mn houding kapot. Volgende week zelfde gewicht en rustagh doen. Ben hier wel achter gekomen dat 'Holding out for a hero' best een lekker nummertje is. :roflol:

Leg Extensions gingen minder als vorige week, misschien omdat ik 'slechtere' reps had op frontsquats.

Sit ups iets te veel heup.
Calf Raises gingen wel goed eigenlijk.

Nou weet ik niet of ik in de zeik genomen wordt. :roflol:

Ben iig positief dat ik 3x100kg kan squatten aan het eind van het jaar..
Zat ook een beetje te twijelen :p

Ik bedoel, je bent lekker bezig hoor. Maar om hier nou voor te gaan buigen...

Nog even een jaartje doortrainen en ik zal de eerste zijn die voor jou een Full Range of Motion buiging voor je maakt, 100% ironie vrij. Deal?

• #2.673
Zat ook een beetje te twijelen :p

Ik bedoel, je bent lekker bezig hoor. Maar om hier nou voor te gaan buigen...
Als ik die blessure niet kreeg had ik waarschijnlijk op de 10x85-90kg gezeten:(
Nog even een jaartje doortrainen en ik zal de eerste zijn die voor jou een Full Range of Motion buiging voor je maakt, 100% ironie vrij. Deal?
Mag ook met ironie hoor, vind beide goed zolang je maar buigt voor me;)

• #2.675
Komt dit nog steeds van die bloeding in je scheen, of bedoel je een andere blessure?
Ieder geval, het gaat lekker en het gaat de goede kant op. Prima toch? :thumb:
Alsjeblieft niet nog één, dit is nog steeds van mijn scheen bloeding in eind augustus. Kostte me mooi 20kg op al mn lowerbody compounds. :janken:

Maar we zijn natuurlijk weer aan het opbouwen, helaas zo vaak been blessures gehad dat ik niet eens 6 maanden achter elkaar heb kunnen squatten. Daarom dus die pussyweights.

• #2.677
Vooral die 3x12 frsq na vier sets squatten met tien reps (en een 15 reps) vind ik errug netjes. Moet toch wel ff pijn doen :D
Ik zal je heel eerlijk zeggen dat het oprecht zwaar is, je hoort mij zelfs grommen(en schelden) :roflol:

Als ik een hacksquat machine had deed ik reverse hacksquats ipv frontsquats maar heb geen ruimte of het geld erover over. (Als ik een SSB koop kan ik de hatfield skwats doen maar die zijn iets minder stabiel)

Ken deze oefening niet door hem maar hij maakt gewoon goeie videos:D

Laatst bewerkt:
Ik zal je heel eerlijk zeggen dat het oprecht zwaar is, je hoort mij zelfs grommen(en schelden) :roflol:

Als ik een hacksquat machine had deed ik reverse hacksquats ipv frontsquats maar heb geen ruimte of het geld erover over. (Als ik een SSB koop kan ik de hatfield skwats doen maar die zijn iets minder stabiel)

Ken deze oefening niet door hem maar hij maakt gewoon goeie videos:D

Ik dacht dat je deze bedoelde
1665556299404.png

Vandaar ook mijn respect, lekker bezig zo! De gewichten zijn misschien niet enorm, maar met dat volume, en dan fronts na gewone.. :flexbiceps:

Maar waarom zou je een rollator gebruiken om te squatten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven