XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
Gewicht deze week
87,2
86,7
86,5
86,8
86,5
86,5
86,6
Gemiddeld 86,7(+0,14)

Na de deload kcals nog een beetje omhoog, waarschijnlijk deload ik met 50% intensity en waarschijnlijk ook 50% volume want anders is het wel heel saai.

• #2.843
Deload ga ik niet loggen, gewoon 50% gewicht en een beetje klooien.

Gister wel last van mn rotatorcuff van die seated ad press, te kleine incline gebruik dus nu voelt het n beetje gevoellig.

• #2.844
Deload updatje

Schouder voelt weer goed, heb ook wel wat zin om te trainen. Uiteraard is discipline beter dan motivatie.

Op mijn been heb ik een blauweplek waarmee ik moet oppassen, dus niet te veel kracht/druk erop zetten aangezien het dan een inwendige bloeding zou kunnen worden. Maar het is al bijna heelt, hierdoor heb ik niets gedaan aan benen.

Ook heb ik vandaag skullcrushers geprobeerd maar ze voelen niet echt lekker met mijn super ez bar. Wil ze wel met dumbbells doen maar vertrouw de sluitingen niet.

Clipsluiting en 30mm, maar voor 30mm heb je ook die andere sluitingen.
voor 50mm heb je nog allerlei andere mogelijkheden wat betreft sluitingen
maar voor 30mm zijn er alleen clip en schroefsluitingen. zover ik weet iig.
die schroevers gaan nooit los, kunnen eens wat losser gaan zitten tijdens je workout maar vallen er nooit af.
kan niet heel veel gewicht op maar voor isolatie prima.
heb er een setje van over liggen, als je intresse hebt, let me know.

• #2.849
voor 50mm heb je nog allerlei andere mogelijkheden wat betreft sluitingen
maar voor 30mm zijn er alleen clip en schroefsluitingen. zover ik weet iig.
die schroevers gaan nooit los, kunnen eens wat losser gaan zitten tijdens je workout maar vallen er nooit af.
kan niet heel veel gewicht op maar voor isolatie prima.
heb er een setje van over liggen, als je intresse hebt, let me know.
Mijn schroefsluiting valt met de 'flens' precies in een 50mm schijf :rolleyes: . Even goed meten bij de aanschaf en je kunt zo 50mm schijven gebruiken op een 30mm dumbbell.

Heb zelfs clip en schroef, maar vindt ze matig. En ik heb zo'n hekel aan die schroef sluiting dat het m'n warm up dumbbells zijn geworden. :o

• #2.852
Ik vind dat juist wel lekker met EZ bar, je moet wel wat ruimte naast je en achter je hoofd hebben, anders wordt je gestoord .....
Super EZ bar veranderd je grip echt veel meer, deed ze zelf in de sportschool ook met een Ez Bar, maar heb alleen de kei gekrulde. (Ben stiekem ook een JM Press liefhebber)

1668146492320.png

Laatst bewerkt:
  • #2.853
Deload 11-11-2022

Heb gekloot met deadlifts, weet nu waarom ik moeite heb met mijn rug rechthouden, ik mis de heup/hamstring mobiliteit en ik hing te ver naar voren. Echt iets van 10 sets gedaan met 40 en 50kg maar merk dat de laatste set al niet meer lukte.

Daarna nog de barbell row verbeterd, nu doe ik een soort RDL, stop voordat ik op het punt kom waar ik mijn rug niet meer recht kan houden(door mobiliteit) en row de stang zo ver mogelijk in mijn buik. Hier merk ik het mobiliteit weer, dat ik beter moet bracen en iets rustiger moet roeien.

Toen wat clean pull upjes en gehuilt dat mijn hamstrings kapot voelen.

Ik ga toch mezelf forcen om greasing the groove op pull ups te doen, moet echt beter worden in pull ups. Het heeft mijn chin ups van 3 naar 10 gebracht.

Laatst bewerkt:
  • #2.855
Zo een heb ik idd noiit gezien. Komt die rare krul tegen je hoofd als hij passeert?
Je hebt zelf een groot hoofd😡😡.

Nee hij komt er niet tegen aan, maar is gewoon iets te krom. Deze stang is tof voor mijn polsen, is wel wat meer hammer curl achtig.

Deload 11-11-2022

Heb gekloot met deadlifts, weet nu waarom ik moeite heb met mijn rug rechthouden, ik mis de heup/hamstring mobiliteit en ik hing te ver naar voren. Echt iets van 10 sets gedaan met 40 en 50kg maar merk dat de laatste set al niet meer lukte.

Daarna nog de barbell row verbeterd, nu doe ik een soort RDL, stop voordat ik op het punt kom waar ik mijn rug niet meer recht kan houden(door mobiliteit) en row de stang zo ver mogelijk in mijn buik. Hier merk ik het mobiliteit weer, dat ik beter moet bracen en iets rustiger moet roeien.

Toen wat clean pull upjes en gehuilt dat mijn hamstrings kapot voelen.

Ik ga toch mezelf forcen om greasing the groove op pull ups te doen, moet echt beter worden in pull ups. Het heeft mijn chin ups van 3 naar 10 gebracht.

Gowod is een handige app om te kijken waar je staat qua mobiliteit, en om er wat aan te doen :)

• #2.858
  • #2.859
Training 12-11-2022

Shadowboxing-
1x1,5min Technique

1x1,5min Defense/Counter

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Hardlopen-
~5km: 28min 49sec.

Goede training.

Schaduwboksen ging erg goed, merk echt het verschil of ik in een deload zit of al 4 dagen met gewichten heb gespeelt. Tevens de eerste keer dat ik dit voor een 5km run doe.

Helaas moest ik hardlopen omdat ik wonden op mijn knokkels heb, maar het hardlopen ging goed, wel last van mijn liezen van gister en omdat ik niets aan mobiliteit heb gedaan. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven