- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Elke keer als iets deed, deed hij mij na
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke keer als iets deed, deed hij mij na
.wat heb je voor sluitingen dan? en is het 50 of 30 mm?Wil ze wel met dumbbells doen maar vertrouw de sluitingen niet.
Clipsluiting en 30mm, maar voor 30mm heb je ook die andere sluitingen.wat heb je voor sluitingen dan? en is het 50 of 30 mm?
voor 50mm heb je nog allerlei andere mogelijkheden wat betreft sluitingenClipsluiting en 30mm, maar voor 30mm heb je ook die andere sluitingen.
Mijn schroefsluiting valt met de 'flens' precies in een 50mm schijf
. Even goed meten bij de aanschaf en je kunt zo 50mm schijven gebruiken op een 30mm dumbbell.voor 50mm heb je nog allerlei andere mogelijkheden wat betreft sluitingen
maar voor 30mm zijn er alleen clip en schroefsluitingen. zover ik weet iig.
die schroevers gaan nooit los, kunnen eens wat losser gaan zitten tijdens je workout maar vallen er nooit af.
kan niet heel veel gewicht op maar voor isolatie prima.
heb er een setje van over liggen, als je intresse hebt, let me know.
Mijn schroefsluiting valt met de 'flens' precies in een 50mm schijf. Even goed meten bij de aanschaf en je kunt zo 50mm schijven gebruiken op een 30mm dumbbell.

Gebruik de bar om te curlen, krijg je nog dikkere potenEn ik heb zo'n hekel aan die schroef sluiting dat het m'n warm up dumbbells zijn geworden.

Ik vind dat juist wel lekker met EZ bar, je moet wel wat ruimte naast je en achter je hoofd hebben, anders wordt je gestoord .....Ook heb ik vandaag skullcrushers geprobeerd maar ze voelen niet echt lekker met mijn super ez bar.
Super EZ bar veranderd je grip echt veel meer, deed ze zelf in de sportschool ook met een Ez Bar, maar heb alleen de kei gekrulde. (Ben stiekem ook een JM Press liefhebber)Ik vind dat juist wel lekker met EZ bar, je moet wel wat ruimte naast je en achter je hoofd hebben, anders wordt je gestoord .....
Zo een heb ik idd noiit gezien. Komt die rare krul tegen je hoofd als hij passeert?Super EZ bar veranderd je grip echt veel meer, deed ze zelf in de sportschool ook met een Ez Bar, maar heb alleen de kei gekrulde. (Ben stiekem ook een JM Press liefhebber)
![]()
Je hebt zelf een groot hoofd😡😡.Zo een heb ik idd noiit gezien. Komt die rare krul tegen je hoofd als hij passeert?
Deload 11-11-2022
Heb gekloot met deadlifts, weet nu waarom ik moeite heb met mijn rug rechthouden, ik mis de heup/hamstring mobiliteit en ik hing te ver naar voren. Echt iets van 10 sets gedaan met 40 en 50kg maar merk dat de laatste set al niet meer lukte.
Daarna nog de barbell row verbeterd, nu doe ik een soort RDL, stop voordat ik op het punt kom waar ik mijn rug niet meer recht kan houden(door mobiliteit) en row de stang zo ver mogelijk in mijn buik. Hier merk ik het mobiliteit weer, dat ik beter moet bracen en iets rustiger moet roeien.
Toen wat clean pull upjes en gehuilt dat mijn hamstrings kapot voelen.
Ik ga toch mezelf forcen om greasing the groove op pull ups te doen, moet echt beter worden in pull ups. Het heeft mijn chin ups van 3 naar 10 gebracht.

Die app is goeieGowod is een handige app om te kijken waar je staat qua mobiliteit, en om er wat aan te doen![]()
Raadt een fysio maat van me ook constant aan voor mobiliteit problemen.Gowod is een handige app om te kijken waar je staat qua mobiliteit, en om er wat aan te doen![]()
Zal het is proberen, dank u.Die app is goeieRaadt een fysio maat van me ook constant aan voor mobiliteit problemen.
Je moet ook niet zo hard gaan dat je naar huis moet kruipenHelaas moest ik hardlopen omdat ik wonden op mijn knokkels heb,