XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik meer gericht was op powerliften had ik zeker dit wel blijven doen, is gewoon top maar, dan had ik in het algemeen een ander schema. Ik wil gewoon eerst massa hebben voordat ik ga powerliften. En het is een beetje zonde om dan nu mijn accesories te 'verwaarlozen' omdat ik te moe ben van deze twee oefeningen.

En laten we eerlijk zijn, met de gewichten die ik til maak ik nog wel lang kracht progressie. :roflol:
Ik heb nooit massa gebouwd. Enkel PL gericht getraint. Is toch ng goed gekomen vind ik zelf :p

Ik vond een fase trainen op powerlifting echt geweldig voor m'n spiermassa eigenlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.826
Waarom pak je niet een bestaand schema die focust op massa met de compound movements? Veel submax sets waardoor je de squat/bench/deadlift veel kan oefenen.

• #2.831
Waarom pak je niet een bestaand schema die focust op massa met de compound movements? Veel submax sets waardoor je de squat/bench/deadlift veel kan oefenen.
Omdat ik veel lol uit mijn trainingen haal met dit schema, heb eigenlijk alles behalve de DL onder de knie. Bench was gewoon te breed gepakt, OHP niet goed bracen met mijn lats.

• #2.833
Brace je wel goed met je pecs?

download (6).jpeg

Idd engaging lats niet bracing

Lekker blijven sleutelen aan je schema, maar ook niet te snel zeggen dat een dag helemaal kut ging. Er zitten nu eenmaal altijd verschillen tussen de dagen, kan aan je slaap, voeding, stress, herstel etc liggen en hoeft niet persé door de volgorde van de oefeningen te zijn.

• #2.837
Lekker blijven sleutelen aan je schema, maar ook niet te snel zeggen dat een dag helemaal kut ging. Er zitten nu eenmaal altijd verschillen tussen de dagen, kan aan je slaap, voeding, stress, herstel etc liggen en hoeft niet persé door de volgorde van de oefeningen te zijn.
Slaap was uitstekend, 0 stress en voeding zoals altijd. Ben gewoon niet fan van deze volgorde voor mijn doelen en was gewoon een off day.

Laatst bewerkt:
  • #2.838
Training 05-11-2022

Shadowboxing-
1x1,5min Technique

1x1,5min Defense/Counter

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag-

Laatste ronde freestyle i.p.v powerkicks*

Hardlopen-
14min 11sec vorige keer 14min 42sec

Goede training.

Shadowboxing ging oke.

Heavybag ging wel lekker, laatste ronde verandert en bevalt beter.

Hardlopen bijna omver gerent door een hond en bijna aangereden, toch ging het goed. Begint een beetje fris te worden:).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven