Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.862
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumbbells, machine vind ik erg oncomfortable.
Machine / kabels is constante spanning, maakt de oefening letterlijk 2x meer effectiever.
Ja weet ik, normaal superset ik Tate Presses met Lu Raises inpv lateral raises. Doe ook liever op kabels als het kan.Machine / kabels is constante spanning, maakt de oefening letterlijk 2x meer effectiever.
Doe ze trouwens ook altijd unilateral zodat ik het minst cheatJa weet ik, normaal superset ik Tate Presses met Lu Raises inpv lateral raises. Doe ook liever op kabels als het kan.
Dan is 3x12 14kg erg netjes. Doe ik je niet na iig
Was niet heel netjes deze keer jammer genoeg, zit er aan te denken om volgende week 10-12kg doen en opbouwen
Welkom

Nee dat soort dingen kan ik allemaal goed hebben, het is meer stoten krijgen en bijv door mijn enkel gaan waar ik mee moet uitkijken. Ik doe daarom ook niet meer kickboxen in een sportschool. 3x lowkicks op m'n been gekregen die hard zaten en alle drie keren een spierbloeding haha.Bespreek je dit schema ook met iemand in het ziekenhuis of zo? Kan me voorstellen dat punches en hardlopen best veel impact hebben op gewrichten.
Zou proberen om dit keer een cycle af te makenprima schema toch, nu dit ff lekker volhouden langere periode

Squat doe ik trouwens niet 5/3/1 die doe ik 3x5-8 zodat ik weer op oude gewichten raak*Heb wat aanpassingen aan mijn schema gedaan, heb underhand close grip pulldowns gedaan en die bevielen heel goed.
Bench 5/3/1 ss BW Chin Ups
Bench 5x10 ss BB Row 4x8-10
Tate Press 3x12 ss Ez Bar Curls 3x12
OH Rope Extensions 3x12 ss woodchoppers 3x12
Lu Raises 3x10-12 ss Facepulls 3x20/?Cable Punch outs 3x12?
Squat 5/3/1 ss BW Chin Ups
FrontSquat 5x10
Weighted Chin Ups 3x5 ss Hanging Knee Raises 3x12
Db Rows 2x12
Uni Leg Ext 3x12-15 ss Ab Rollout 3x?
Underhand CG Pulldowns 2x12
OHP en DL niet veranderd alleen DL heeft oblique oefeningen erbij, zelfde als bench dagen.
Martial Arts Training -
Shadowboxing
-1x3min technique/flow
-1x3min command vid
-1x3 fight pace
Heavy Bag
-1x15 video
-1xCombos Fight pace
Hardlopen
1x2.5km goal is onder 15min
De training van zaterdag blijft wel hetzelfde. Wil weer hardlopen omdat door mn blessure mijn conditie gewoon ruk is.
Nog niet gedaan, ga ik volgende week waarschijnlijk doen. Vorige week voor mijn blessure wel, toen ging squatten echt slecht. Deadliften is al 2 weken geleden en was 0 kracht kwijt
Komt wel weer terug, wel balen manDeadliften is al 2 weken geleden en was 0 kracht kwijt
Ach ja, is niet de eerst keer..