- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik met squatten echt veel kracht kwijt ben en ik liever 1x in de week squat. Linear werkt voor mij met terug opbouwen het beste, omdat ik wss sterker ben dan ik denk, moet alleen nog ff comfortabeler moet worden.Waarom niet gewoon 1x pw 5/3/1 en 2e keer 5x5 op 80-85% TM
Linear werkt nu nog prima. Maar 5/3/1 is niet direct linear he. Daarnaast geef je aan dat je comfortabeler moet worden met squatten, juist dan moet je 2x pw gaan squatten.Omdat ik met squatten echt veel kracht kwijt ben en ik liever 1x in de week squat. Linear werkt voor mij met terug opbouwen het beste, omdat ik wss sterker ben dan ik denk, moet alleen nog ff comfortabeler moet worden.
Ja snap ik, heb ook gedacht aan frontsquats na deadliften maar dat ziet m'n onderrug niet zitten.Linear werkt nu nog prima. Maar 5/3/1 is niet direct linear he. Daarnaast geef je aan dat je comfortabeler moet worden met squatten, juist dan moet je 2x pw gaan squatten.
Die combo die ik ook op een vd 2 leg days. Doe overigens dan wel front squat in de smitch machine zodat je de onderrug recht kunt houden.Ja snap ik, heb ook gedacht aan frontsquats na deadliften maar dat ziet m'n onderrug niet zitten.
Ik doe express de frontsquat normaal omdat de frontrack ook upperback en schouders meepakt.Die combo die ik ook op een vd 2 leg days. Doe overigens dan wel front squat in de smitch machine zodat je de onderrug recht kunt houden.
Alle arm oefeningen tbh

Nee joh triceps zijn soort van leuk om te trainen

Ohp bijvoorbeeld

Zercher squat doet dat nog beterIk doe express de frontsquat normaal omdat de frontrack ook upperback en schouders meepakt.
Snap wel dat je in de smithmachine doet.

Haha heb een keer zercher carries gedaan met 115kg en had al geen vel op mn arm meer zitten
Dan heb je 'em verkeerd vast.Haha heb een keer zercher carries gedaan met 115kg en had al geen vel op mn arm meer zitten
Haha kan best
Je bent niet de enigeDus ben al die tijd al medisch bezigHemophilia A – Marijuana Doctors | Online Medical Card Directory
www.marijuanadoctors.com

Haha heb al 2 weken niets gedaan omdat ik dacht dat t bloed verdunnend was, tijd om zometeen ff doktortje te spelen

Als je tabak erbij gebruikt heft het elkaar weer opHaha heb al 2 weken niets gedaan omdat ik dacht dat t bloed verdunnend was, tijd om zometeen ff doktortje te spelen![]()

Haha low tolerance gangAls je tabak erbij gebruikt heft het elkaar weer op![]()