AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Verwacht morgen een push pump sessie te kunnen doen, word wss veel machines gebruiken. Kan vandaag helaas nog niet want heb geen vervoer naar de sportschool:sad:

Dit worden wss de trainingen.

Push pomp focus

Z Press of seated DB press 5x10

BW Dips 3x12 (weighted kan niet door t opstapje)

Incline DB press 3x12 focus op diepte/rek

Tate Press 3x10-12 ss Seated lateral raises 3x12

DB Skullcrushers 3x12.

Pull pomp focus

?Weighted Chin ups 5x5?

Chest Sup Machine Row 3x8-10 Upperback focus

Uni Lat Pulldown 3x8-12 focus op rek (Meadows manier)

Seated BigGrip hammercurls 3-4x8-10

DB Incline Curls 3x12.

Doe express (bijna) alles pomp omdat hey misschien helpt met het bloed van mijn inwendige bloeding 'weg te werken'. En omdat ik eerlijk gezegt geen zin in zwaare seated of machine oefeningen:D Heb ook al sinds dinsdag niet gewogen want kan niet op de weegschaal staan. Ik eet nu 2500 op maintance. Hoop volgende week gewoon verder met 5/3/1 te kunnen gaan.

Dit worden wss de trainingen.

Push pomp focus

Z Press of seated DB press 5x10

BW Dips 3x12 (weighted kan niet door t opstapje)

Incline DB press 3x12 focus op diepte/rek

Tate Press 3x10-12 ss Seated lateral raises 3x12

DB Skullcrushers 3x12.

Pull pomp focus

?Weighted Chin ups 5x5?

Chest Sup Machine Row 3x8-10 Upperback focus

Uni Lat Pulldown 3x8-12 focus op rek (Meadows manier)

Seated BigGrip hammercurls 3-4x8-10

DB Incline Curls 3x12.

Doe express (bijna) alles pomp omdat hey misschien helpt met het bloed van mijn inwendige bloeding 'weg te werken'. En omdat ik eerlijk gezegt geen zin in zwaare seated of machine oefeningen:D Heb ook al sinds dinsdag niet gewogen want kan niet op de weegschaal staan. Ik eet nu 2500 op maintance. Hoop volgende week gewoon verder met 5/3/1 te kunnen gaan.
Zou het niet verstandig zijn om even minder intensief te trainen en zo je lichaam beter/sneller te laten helen? En dan dubbel zo sterk en gemotiveerd terugkomen..uiteraard ken jij je lichaam het best:o

Zou het niet verstandig zijn om even minder intensief te trainen en zo je lichaam beter/sneller te laten helen? En dan dubbel zo sterk en gemotiveerd terugkomen..uiteraard ken jij je lichaam het best:o
Ja daarom hoge rep ranges en misschien 1 setje failure maar dat is ff kijken. Probeer meer te trainen voor een pump inplaats van intensiteit.

Update van mn blessure -

Heb eindelijk weer goed geslapen, meer dan 10 uur. De bloeding is al flink gekrompen en kan al beter lopen. Vanmiddag mag het verband eraf dan is het ff zien of het een mooi litteken word. Voel me eindelijk weer normaal en niet alsof ik griep heb ofzo. Helaas is de enige 'training' die ik vandaag doe is naar de winkel en proberen 5-10 minuten wandelen.

Probeer het in 4,5 te doen:D..flauw grapje

Update van mn blessure -

Heb eindelijk weer goed geslapen, meer dan 10 uur. De bloeding is al flink gekrompen en kan al beter lopen. Vanmiddag mag het verband eraf dan is het ff zien of het een mooi litteken word. Voel me eindelijk weer normaal en niet alsof ik griep heb ofzo. Helaas is de enige 'training' die ik vandaag doe is naar de winkel en proberen 5-10 minuten wandelen.
Nou ja, dat is redelijk goed nieuws. Jammer van het incident weer .....
Sterkte en rustig aan, hè?

Nou ja, dat is redelijk goed nieuws. Jammer van het incident weer .....
Sterkte en rustig aan, hè?
Ja dank je, hou dit weekend rust en ga wss maandag weer trainen. De wond ziet er wel goed uit. Moet alleen nog een goede korst op komen dan is t helemaal mooi.

Update van de blessure.

De wond is goed aan het helen. De inwendig bloeding helemaal niet. Lijkt vandaag dikker geworden te zijn. Merk ook aan mijn lichaam dat het energie vereist. Voel me zwak, moe, beetje misselijk. Jammer dit weet zo'n zwak lichaam:roflol:
Als het morgen nog steeds zo dik is ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Trainen word dus weer niets.

Dat is wel balen, ik hoop dat je een beetje positief kan blijven :)

Sterkte kerel. Hopelijk weer snel hersteld om weer te gaan knallen

Vandaag ga ik weer een Pull sessie doen als het lukt om niet dood te gaan onderweg naar de sportschool. Plan is om rustig aan te doen en alles op gevoel.
(Russian fighter pull up program eerst)

Weighted Chins 3x5
Chest Sup Machine Row 3x8-10
Uni Lat Pulldown 3x8-12?
BigGrip Hammercurls 3x10-12
Incline DB Curls 3x10-12?

Training 08-02-2022

Weighted Chin Ups 1x5 7.5kg 1x4 7.5kg 1x5 6,75
Low Row 3x12 schijf 12
Sup Grip Lat Pulldowns 1x12 schijf 10 2x12 schijf 12
Seated BigGrip Hammer Curls 3x12 14kg
Incline DB Curls 3x12 10kg

Had weinig energie zoals verwacht, beetje rond gekloot maar was niet heeeeel leuk. Ben meer van de barbells haha.

Iig ben je niet dood gegaan onderweg, en best een nette training. :thumb:

Training 10-02-2022

Bench 3x5 65kg. (SS Russian Fighter PullUps)
Voelde zwaar aan rpe8-9 omdat legdrive niet helemaal 100 was

Bench 3x10 50kg
Voelde ook zwaarder aan als vorige week, heb hier weer legdrive fatsoenlijk gedaan😎

Machine Shoulder Press 3x12 50kg
plan was Z Press 3x10-32,5kg maar energie was OP

Tate Press 2x10 10kg 1x12 10kg SS
Lateral Raises 3x12 14kg

Tate Press ging goed en zelfs vooruitgng op gemaakt. Lateral Raises ging slechter, lijkt wel alsof m'n schouders kracht kwijt zijn???

OH Rope Extensions 2x12 50kg 1x12 55kg
Ging ook goed, triceps zijn duidelijk sterker.

Ben nu wel verzuurd, overal. Maar ging wel oké na anderhalve week niets gedaan te hebben. Het is duidelijk dat mijn conditie verminderd is en kracht in schouders lijkt wel minder. Ook is mijn energie nog steeds snel op, helaas.
Ochtend gewicht vorige week dinsdag 80,9kg
Vandaag 79,4😐 Natuurlijk vocht kwijt maar heb ook het gevoel alsof ik ben afgevallen door de pijn. Ik ga volgende week maandag 5/3/1 BBB gewoon weer doen. Alles behalve Bench en Squat blijven het zelfde. Bench gaat omhoog en Squats ga ik 3x5 doen om weer terug op kracht te komen.

edit: Kan weer normaal lopen, vandaag 30min (~2,5km) gedaan en zaterdag ga ik 1 uur (~6km)proberen. Pijn is verminderd maar doet nog steeds pijn. Niet meer alsof ik een migraine in mijn scheen heb en een branderig gevoel. Dus dat is top

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven