MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, maar ding is dat ik niet stress over gewicht of iets. Heb nu in die tijd dat ik bulk goed te maken gehad met aankomen en watergewicht.
Aah de stress is niet gerelateerd aan het gewicht... Stress en niet zo goed slapen kan wel dit effect hebben op je gewicht. Vond het ook al bijzonder dat je dit fenomeen nog niet eerder tegen was gekomen tijdens het bulken.

Wat misschien een klein tipje is: als je veel stress ervaart dan kan beweging daar zeker tegen helpen. Let wel op dat je niet excessief gaan bewegen tegen de stress, aangezien die fysieke stress ook weer invloed kan hebben op je nachtrust. Heb zelf ook de tic als ik me niet zo fijn voel om 25 uur per week te gaan sporten en meestal worden m'n nachten er alleen maar erger op.

Zorg goed voor jezelf buddy, hopelijk voel je je snel beter!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Aah de stress is niet gerelateerd aan het gewicht... Stress en niet zo goed slapen kan wel dit effect hebben op je gewicht. Vond het ook al bijzonder dat je dit fenomeen nog niet eerder tegen was gekomen tijdens het bulken.

Wat misschien een klein tipje is: als je veel stress ervaart dan kan beweging daar zeker tegen helpen. Let wel op dat je niet excessief gaan bewegen tegen de stress, aangezien die fysieke stress ook weer invloed kan hebben op je nachtrust. Heb zelf ook de tic als ik me niet zo fijn voel om 25 uur per week te gaan sporten en meestal worden m'n nachten er alleen maar erger op.

Zorg goed voor jezelf buddy, hopelijk voel je je snel beter!
Wandelen is altijd goed daarvoor! Liep daarom eerst ook 3x per dag maar dat is een luxe die nou niet meer kan.

Dank je, zal vast goed komen.

• #1.403
Heb me ziek moeten melden op stage, ben er 45min geweest maar hield het niet vol. Begon me toch te zweten en kon amper iets. Zul je zien, morgen belangerijke test en nu ziek worden:p

• #1.404
Heeft iemand tips om wat sneller te herstellen van ziek zijn, kan de test van morgen ook niet op een andere datum doen dus moet sowieso gaan.

Inderdaad voornamelijk de rust (slapen) en de goede voeding. Wellicht tussen door even frisse neus halen als je je daar goed genoeg voor voelt

Heb me ziek moeten melden op stage, ben er 45min geweest maar hield het niet vol. Begon me toch te zweten en kon amper iets. Zul je zien, morgen belangerijke test en nu ziek worden:p
Vast een Burn out.
Het is toch ook wat dat ze die tieners al laten werken tegenwoordig, kinderarbeid is het.
Waarschijnlijk heb je nu al recht op een wajong, zorg en huur toeslag en gratis internet. En een behoorlijke belasting teruggave vanwege je gebreken.
Najah... klinkt beter dan je hele leven hard werken.

• #1.414
Vast een Burn out.
Het is toch ook wat dat ze die tieners al laten werken tegenwoordig, kinderarbeid is het.
Waarschijnlijk heb je nu al recht op een wajong, zorg en huur toeslag en gratis internet. En een behoorlijke belasting teruggave vanwege je gebreken.
Najah... klinkt beter dan je hele leven hard werken.
Ziet er toevallig ook een gratis sportschool abonnement bij?

• #1.417
Doelen voor eind van het jaar zijn trouwens (wel estimated want f**k 1rm testen)
1x100kg Bench
1x125kg Squat
1x175-200kg Deadlift
1x65kg OHP
1x100kg FrontSquat

• #1.420
Slim, totaal niet aan gedacht. Dan is het:
3x90kg Bench
3x112,5kg Squat
3x150-177,5kg Deadlift
3x57,5kg OHP
3x90kg FrontSquat
Dit zijn toch wel realistische doelen?
Zwaarste wat ik nu heb gedaan is:
Bench 6x75 rpe 8,5
Squat 5x87,5 rpe 9
OHP 6x47,5kg rpe 9,5
Deadlift RIP 🙏 RDL 8x115 rpe 8
FrontSquat 5x5 67,5kg rpe 8.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven