AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ligt aan je progression denk ik. Beste is gewoon alles inzetten op je trainingen en voeding dan kom je er vanzelf wel, het zijn maar cijfers.

Uiteraard wel leuk om naar je doelen te werken voor die extra motivatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Ligt aan je progression denk ik. Beste is gewoon alles inzetten op je trainingen en voeding dan kom je er vanzelf wel, het zijn maar cijfers.

Uiteraard wel leuk om naar je doelen te werken voor die extra motivatie.
Op 5/3/1 ging alles 2,5kg in 3 weken. Edit:OHP gewoon niet:(

• #1.427
Squats hoop ik stiekem 150kg maar ik ken mezelf. OHP is een ramp voor mij.. Misschien wat tren erin:dunno:
5/3/1 is wel leuk maar nu doe ik maar 1xamrap backsquats per week wat niet heel fijn is voor techniek. Denk dat die 150 idd een beter doel is.

Vanaf volgende week is het
Bench 3x3-5 1x10
OHP 3x10

Squat 3x3-5 1x10
RDL 3x10

(Paused)OHP 5x3-5
Bench 3x3-5

Deadlift 3x3-5
FrontSquat 3x3-5 1x10 of 3x5-7 1x10

Daarna nog wat hoge rep ranges junk en niet meer als een sukkel dips en chins zwaar.

Die 3 reppers zijn mooi genoeg als je niet comfortabel voelt bij 1 reppers man, top!

1RM op Bench en OHP wil ik wel doen maar Squats heb ik geen arms en Deadlifts ga ik al door m'n rug met een 10RM. :roflol:
Meest creepy is sowieso 1rm bij OHP. Ja squats zou ik gewoon even een andere gym gaan man als je toch wil. Maar met die deadlift, film jezelf genoeg. Heb dit in mijn logje tijdens corona ook veel gedaan en had vaak bij verschillende vids feedback van sommige. Mijn deadlift voelt nu pas wat oke, nu ik eindelijk wat schenen raak :p

• #1.431
Meest creepy is sowieso 1rm bij OHP. Ja squats zou ik gewoon even een andere gym gaan man als je toch wil. Maar met die deadlift, film jezelf genoeg. Heb dit in mijn logje tijdens corona ook veel gedaan en had vaak bij verschillende vids feedback van sommige. Mijn deadlift voelt nu pas wat oke, nu ik eindelijk wat schenen taak :p
Er is geen andere gym dichtbij dus dat is echt kut, deadlifts ga ik zeker wel filmen als ik het onthou. Maar ik kan pas sinds een paar maanden goed bracen dus toen deed ik alles met slechte brace dus ja.

Er is geen andere gym dichtbij dus dat is echt kut, deadlifts ga ik zeker wel filmen als ik het onthou. Maar ik kan pas sinds een paar maanden goed bracen dus toen deed ik alles met slechte brace dus ja.
Techniek kost tijd. Soms ga ik voor mezelf ook een waslijst van puntjes af. Vooral bij mij is dat het raken van schenen dus barbell dichter bij me houden.

• #1.433
Techniek kost tijd. Soms ga ik voor mezelf ook een waslijst van puntjes af. Vooral bij mij is dat het raken van schenen dus barbell dichter bij me houden.
Ook lekker dat ik nu denk al zeker 7 maanden niet echt gedeadlift heb. Tuurlijk 1 keer die 120x10 maar dat was het. Dus ik bouw het rustig op maar ik verwacht wel snel omhoog te kunnen qua kracht.

• #1.434
Hallo, ben ik weer.
Progressie fotos van begin bulk en nu! (Armen en delts) belichting is beter op de foto van begin bulk maar ja. Waarom is mijn selfie camera zo kut maar mijn normale beter???
20220111_063627.jpg

Screenshot_20220511-193305_Gallery.jpg

Nice hoor!

Goed werk man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven