- Waardering
- 2.065
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 5/3/1 ging alles 2,5kg in 3 weken. Edit:OHP gewoon nietLigt aan je progression denk ik. Beste is gewoon alles inzetten op je trainingen en voeding dan kom je er vanzelf wel, het zijn maar cijfers.
Uiteraard wel leuk om naar je doelen te werken voor die extra motivatie.

Uiteindelijk stalled die lineaire progressie wel
Ja, dit is trouwens ook m'n laatste week 5/3/1. Denk dat ik betere progressie krijg met straight sets, nu ga ik de compounds echt op nummer 1 zetten met meer rust.
Squat bench enn ohp hoger manSlim, totaal niet aan gedacht. Dan is het:
3x90kg Bench
3x112,5kg Squat
3x150-177,5kg Deadlift
3x57,5kg OHP
3x90kg FrontSquat
, frsq en dl 177,5 zou heel netjes zijnSquats hoop ik stiekem 150kg maar ik ken mezelf. OHP is een ramp voor mij.. Misschien wat tren erinSquat en ohp hoger man, frsq en dl 177,5 zou heel netjes zijn

5/3/1 is wel leuk maar nu doe ik maar 1xamrap backsquats per week wat niet heel fijn is voor techniek. Denk dat die 150 idd een beter doel is.Squats hoop ik stiekem 150kg maar ik ken mezelf. OHP is een ramp voor mij.. Misschien wat tren erin![]()
1RM op Bench en OHP wil ik wel doen maar Squats heb ik geen arms en Deadlifts ga ik al door m'n rug met een 10RM.Die 3 reppers zijn mooi genoeg als je niet comfortabel voelt bij 1 reppers man, top!

Meest creepy is sowieso 1rm bij OHP. Ja squats zou ik gewoon even een andere gym gaan man als je toch wil. Maar met die deadlift, film jezelf genoeg. Heb dit in mijn logje tijdens corona ook veel gedaan en had vaak bij verschillende vids feedback van sommige. Mijn deadlift voelt nu pas wat oke, nu ik eindelijk wat schenen raak1RM op Bench en OHP wil ik wel doen maar Squats heb ik geen arms en Deadlifts ga ik al door m'n rug met een 10RM.![]()

Er is geen andere gym dichtbij dus dat is echt kut, deadlifts ga ik zeker wel filmen als ik het onthou. Maar ik kan pas sinds een paar maanden goed bracen dus toen deed ik alles met slechte brace dus ja.Meest creepy is sowieso 1rm bij OHP. Ja squats zou ik gewoon even een andere gym gaan man als je toch wil. Maar met die deadlift, film jezelf genoeg. Heb dit in mijn logje tijdens corona ook veel gedaan en had vaak bij verschillende vids feedback van sommige. Mijn deadlift voelt nu pas wat oke, nu ik eindelijk wat schenen taak![]()
Techniek kost tijd. Soms ga ik voor mezelf ook een waslijst van puntjes af. Vooral bij mij is dat het raken van schenen dus barbell dichter bij me houden.Er is geen andere gym dichtbij dus dat is echt kut, deadlifts ga ik zeker wel filmen als ik het onthou. Maar ik kan pas sinds een paar maanden goed bracen dus toen deed ik alles met slechte brace dus ja.
Ook lekker dat ik nu denk al zeker 7 maanden niet echt gedeadlift heb. Tuurlijk 1 keer die 120x10 maar dat was het. Dus ik bouw het rustig op maar ik verwacht wel snel omhoog te kunnen qua kracht.Techniek kost tijd. Soms ga ik voor mezelf ook een waslijst van puntjes af. Vooral bij mij is dat het raken van schenen dus barbell dichter bij me houden.
Dat is met de meeste telefoons welWaarom is mijn selfie camera zo kut maar mijn normale beter![]()
Lijkt gewoon een stuk vetter, volgende keer is de andere kant gebruiken.
Dank je, lats konden wel wat groter maar heb gefocussed op weighted chins 5x3 en 5x5.
Komt wel. Je bent ripped en 14 of 15ofzo? Jouw leeftijd zat ik gewoon te gamen lelDank je, lats konden wel wat groter maar heb gefocussed op weighted chins 5x3 en 5x5.