MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Komt wel. Je bent ripped en 14 of 15ofzo? Jouw leeftijd zat ik gewoon te gamen lel
Ben 16, maar heb zat gegamed toen ik jong was. Hele nachten door, goed voor mijn engels maar rest niet. Nu liever trainen en lezen haha. Nog niet ripped maar dat komt wel!

Hallo, ben ik weer.
Progressie fotos van begin bulk en nu! (Armen en delts) belichting is beter op de foto van begin bulk maar ja. Waarom is mijn selfie camera zo kut maar mijn normale beter???
20220111_063627.jpg

Screenshot_20220511-193305_Gallery.jpg
Je lijkt gort en gort droog? Of is alleen je rug relatief lean. Lijkt me extreem lastig zo lean te gaan als je echt dik bent geweest? Maar je bulkt dan nu op op low bodyfat

• #1.445
Je lijkt gort en gort droog? Of is alleen je rug relatief lean. Lijkt me extreem lastig zo lean te gaan als je echt dik bent geweest? Maar je bulkt dan nu op op low bodyfat
Ja ben wel droog, heb nog wel een oudere foto met beter belichtig. Ben bijna net zo droog als toen maar met iets meer massa.
20220213_083624.jpg

Het lean worden was hell, heb 2 jaar dik in een deficit geleeft. Zeker waard want nu kan ik langer door bulken!

Ik denk ook echt als ik kijk naar jouw fysiek in combinatie met jouw leeftijd en dat vergelijk met leeftijdsgenoten van je hier in de gym, dat jij de genetica hebt om een fucking beast te worden.

Je hebt nog een eind te gaan in je puberteit, kan alleen nog maar beter worden.

• #1.448
Ik denk ook echt als ik kijk naar jouw fysiek in combinatie met jouw leeftijd en dat vergelijk met leeftijdsgenoten van je hier in de gym, dat jij de genetica hebt om een fucking beast te worden.

Je hebt nog een eind te gaan in je puberteit, kan alleen nog maar beter worden.
Ik heb ook rare genen, ik was in groep 5 al 171. (En 80kg)
Ik ben benieuwd hoe mijn fysiek veranderd maar vooral mijn kracht, ben altijd al een beetje algemeen sterk geweest.

Dank je:)

• #1.450
Kleine update, ben niet meer heel ziek alleen nog een beetje hoofdpijn. Gewicht is weer hetzelfde als dinsdag, wat ik gister had weet ik niet maar het is weg.:cheer: Zometeen maar die test die 2 jaar van mn leven/opleiding bepaald(geen stress)goed doen.

Laatst bewerkt:
Dit is toch een mooie basis! Zeker op jouw leeftijd..gewoon lekker doorbulken, je bent voorlopig niet vet!:woot:

Geen last van overtollig vel?

Hij heeft paar dagen terug foto's geupload:

• #1.455
Hij heeft paar dagen terug foto's geupload:
Borst/buik is het 'ergste' rest valt niet gek op.

• #1.456
Jezus wat ben ik blij dat ik regelmatig hardloop want heb de trein net kunnen halen:loopband:

Test ging voor mijn gevoel redelijk, hoop dat ik het haal want anders duurt het 2 jaar langer:headbang:

Laatst bewerkt:
  • #1.459
Training 12-05-2022

OHP 5x37,5 3x42,5 6x47,5kg+riem vanaf set 2 RPE 9 VOLUME PR ss Hanging Knee Raises 3x15
2min rest last set 2-3min rest

Paused OHP 5x5 42,5kg ez ss Partial Ab Rollout 2x15 1x12
2min rest

Weighted Dips 4x 3x 2x 21,25kg oepsie
2min rest

DB Skullcrushers 3x12 14kg ss Planks 2x1min
30sec rest

Overhead Cable Extensions 2x13 55kg DROPSET 13x55kg 6x45kg 11x35kg ss Lu Raises 3x15 8kg.
90sec rest

Goede training.
OHP PR, voelde heel goed aan. Riem hoeft niet meer techniek is goed. Verwacht op mn nieuwe schema snellere progressie te krijgen:D

Paused OHP 5x5 op 42,5kg voelde makkelijk, eerste rep druk ik soms nog teveel naar voren maar het gaat goed.

Weighted Dips ben ik voor 21,25kg 3x3 gegaan maar eerste set was ik het al vergeten en zat op 4. Toen alles minder geworden.

Incline DB Bench maar voor volume gegaan, wat een pomp..

Lu Raises 8kg ipv 9kg, was helemaal kapot. Blij dat ik volgende week beter ga trainen.

Laatst bewerkt:
Grats met de vooruitgang!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven