- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Nog niet hetzelfde fysiek als jij hebt maar komt dichtbij! Vindt jou fysiek wel sick, maar ben iets langer
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet hetzelfde fysiek als jij hebt maar komt dichtbij! Vindt jou fysiek wel sick, maar ben iets langer
.Ben 16, maar heb zat gegamed toen ik jong was. Hele nachten door, goed voor mijn engels maar rest niet. Nu liever trainen en lezen haha. Nog niet ripped maar dat komt wel!Komt wel. Je bent ripped en 14 of 15ofzo? Jouw leeftijd zat ik gewoon te gamen lel
Je lijkt gort en gort droog? Of is alleen je rug relatief lean. Lijkt me extreem lastig zo lean te gaan als je echt dik bent geweest? Maar je bulkt dan nu op op low bodyfatHallo, ben ik weer.
Progressie fotos van begin bulk en nu! (Armen en delts) belichting is beter op de foto van begin bulk maar ja. Waarom is mijn selfie camera zo kut maar mijn normale beter
![]()
![]()
Ahja 16 alBen 16, maar heb zat gegamed toen ik jong was. Hele nachten door, goed voor mijn engels maar rest niet. Nu liever trainen en lezen haha. Nog niet ripped maar dat komt wel!
toen ik jong was 😁😁Ja ben wel droog, heb nog wel een oudere foto met beter belichtig. Ben bijna net zo droog als toen maar met iets meer massa.Je lijkt gort en gort droog? Of is alleen je rug relatief lean. Lijkt me extreem lastig zo lean te gaan als je echt dik bent geweest? Maar je bulkt dan nu op op low bodyfat
Grapjas hahaNog niet hetzelfde fysiek als jij hebt maar komt dichtbij! Vindt jou fysiek wel sick, maar ben iets langer.

Ik heb ook rare genen, ik was in groep 5 al 171. (En 80kg)Ik denk ook echt als ik kijk naar jouw fysiek in combinatie met jouw leeftijd en dat vergelijk met leeftijdsgenoten van je hier in de gym, dat jij de genetica hebt om een fucking beast te worden.
Je hebt nog een eind te gaan in je puberteit, kan alleen nog maar beter worden.

Had het meer over je schoudersGrapjas haha
Ja geef het tijd en je steekt me gerust voorbij. 50cm armen hoeft op mijn frame niet, die mag jij hebben![]()

Perma bulk is pas net begonnen!Dit is toch een mooie basis! Zeker op jouw leeftijd..gewoon lekker doorbulken, je bent voorlopig niet vet!![]()

Hij heeft paar dagen terug foto's geupload:
Borst/buik is het 'ergste' rest valt niet gek op.Hij heeft paar dagen terug foto's geupload:
![]()
FaalLog MetalNDeadlifts
Gewicht deze week 82 81,6 81,9 82,1 82,3 82,2 82,3 Week gemiddelde 82,1(+0,34kg) Het was waarschijnlijk 0,3kg erbij geweest maar heb gister mezelf niet ingehouden en mezelf volgestampt met vlees, heb het toch goed op gevoel kunnen doen! Ook kwam ik erachter dat ik nog steeds onzeker ben over...forum.bodybuilding.nl
TEST? FAKE NATTY CONFIRMEDJezus wat ben ik blij dat ik regelmatig hardloop want heb de trein net kunnen halen
Test ging voor mijn gevoel redelijk, hoop dat ik het haal want anders duurt het 2 jaar langer![]()
Hoe heb je mijn codetaal gekraakt