- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Vind het eigenlijk niet erg, toch niet genoeg energie om te trainendat je gaat deloaden terwijl iedereen dat kut vindt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het eigenlijk niet erg, toch niet genoeg energie om te trainendat je gaat deloaden terwijl iedereen dat kut vindt?

Dank je, degene die ik heb gedaan gingen te makkelijk haha.
Pff same here. En morgen staat er eigk een 1rm bench op de planning 😱Vind het eigenlijk niet erg, toch niet genoeg energie om te trainen![]()
Waardoor komt dat denk je?
Kan je beter ff rustig aan doen haha.Pff same here. En morgen staat er eigk een 1rm bench op de planning 😱
Lig hier volledig voor pampus...
Vast niet door de -10% bf en low reps en 0 deloads

combinatie van slaapgebrek, psychische shit, en dan phenibut gebruik en mezelf lang pushen gister en eergisteren?
Klinkt als een solide conclusie. Misschien beter die 1RM morgen skippen? Heb je eigenlijk het plan om ergens deze zomer nog iets van een vakantie te pakken? Gewoon even er lekker uit, deloaden, opladen aan het zwembad en even lekker chillen?combinatie van slaapgebrek, psychische shit, en dan phenibut gebruik en mezelf lang pushen gister en eergisteren?
Nee geen plannen, misschien naar Frankrijk in het optrekje van mn pa....kan daar een tijdje gaan zitten als ik wil. Kan ook gewoon werken vanuit daar. Is een idee! Maar dan zou ik daar in mijn eentje heen gaan, weet niet of dat weer zo gezond is (geen zin om daar met anderen te gaan zitten).Klinkt als een solide conclusie. Misschien beter die 1RM morgen skippen? Heb je eigenlijk het plan om ergens deze zomer nog iets van een vakantie te pakken? Gewoon even er lekker uit, deloaden, opladen aan het zwembad en even lekker chillen?
Psyschisch gezeik komt hard aan.combinatie van slaapgebrek, psychische shit, en dan phenibut gebruik en mezelf lang pushen gister en eergisteren?
Het is meer omdat ik je al eventjes hoor over vermoeidheid, psychische dingetjes, wat overtraining achtige dingen, dat het misschien wel een goed idee is om iets te regelen waardoor je gewoon even 1-2 weekjes "verplicht" moet deloaden? Je houdt dusdanig veel van trainen en als je niet/minder traint lijkt jouw welzijn daar ook op achteruit te gaan, dat het misschien handig kan zijn om het in een ander jasje te gieten? Dat je niet de hele dag met jezelf moet strijden om niet te gaan sporten, maar dat je het giet in een heerlijk weekje chillen in een vakantiehuisje. Misschien dat je psyche het dan wat beter trekt? Ik ben ook waardeloos in deloaden en vind het ook altijd een hele strijd. Maar als ik 1 weekje op vakantie ga heb ik daar dan weer helemaal geen moeite mee.Nee geen plannen, misschien naar Frankrijk in het optrekje van mn pa....kan daar een tijdje gaan zitten als ik wil. Kan ook gewoon werken vanuit daar. Is een idee! Maar dan zou ik daar in mijn eentje heen gaan, weet niet of dat weer zo gezond is (geen zin om daar met anderen te gaan zitten).
Het lijkt me persoonlijk, als ik kijk naar het verloop van jouw mentale/fysieke gezondheid (slapen, depri, vermoeidheid etc), best een poging waard.Wat ook kan helpen is in een deload de tijd dat je normaal traint bijvoorbeeld is gitaar gaat leren. (Moet je dat natuurlijk wel blijven doen)Het is meer omdat ik je al eventjes hoor over vermoeidheid, psychische dingetjes, wat overtraining achtige dingen, dat het misschien wel een goed idee is om iets te regelen waardoor je gewoon even 1-2 weekjes "verplicht" moet deloaden? Je houdt dusdanig veel van trainen en als je niet/minder traint lijkt jouw welzijn daar ook op achteruit te gaan, dat het misschien handig kan zijn om het in een ander jasje te gieten? Dat je niet de hele dag met jezelf moet strijden om niet te gaan sporten, maar dat je het giet in een heerlijk weekje chillen in een vakantiehuisje. Misschien dat je psyche het dan wat beter trekt? Ik ben ook waardeloos in deloaden en vind het ook altijd een hele strijd. Maar als ik 1 weekje op vakantie ga heb ik daar dan weer helemaal geen moeite mee.
Ik probeer vooral wat met je mee te denken kerel. Hoop vooral dat je je snel weer wat fijner voelt!

Hopelijk gaat het terug naar 3x pw trainen al helpen. En gister liep ik vrij verstandig weg van mijn training na enkel bench en squat te hebben gedaan, dus ik begin al stappen te maken.Het is meer omdat ik je al eventjes hoor over vermoeidheid, psychische dingetjes, wat overtraining achtige dingen, dat het misschien wel een goed idee is om iets te regelen waardoor je gewoon even 1-2 weekjes "verplicht" moet deloaden? Je houdt dusdanig veel van trainen en als je niet/minder traint lijkt jouw welzijn daar ook op achteruit te gaan, dat het misschien handig kan zijn om het in een ander jasje te gieten? Dat je niet de hele dag met jezelf moet strijden om niet te gaan sporten, maar dat je het giet in een heerlijk weekje chillen in een vakantiehuisje. Misschien dat je psyche het dan wat beter trekt? Ik ben ook waardeloos in deloaden en vind het ook altijd een hele strijd. Maar als ik 1 weekje op vakantie ga heb ik daar dan weer helemaal geen moeite mee.
Even lekker de stad uit, lekker de natuur in, beetje zwemmen, wandelen, misschien wat werken, boekje lezen... Weet ik veel. Maar change of scenery kan veel doen voor je. Vooral als je normaal in de Amsterdamse hectiek zitHet lijkt me persoonlijk, als ik kijk naar het verloop van jouw mentale/fysieke gezondheid (slapen, depri, vermoeidheid etc), best een poging waard.
Ik probeer vooral wat met je mee te denken kerel. Hoop vooral dat je je snel weer wat fijner voelt!

Training 25-05-2022
Schadowboxing-
1x3min fightpace
1x
1x3min fightpace snelheid met boksen ging belachelijk snel, had ik het maar op camera
Heavybag-
1x
4x3min Freestyle
Goede training.
Nog niet helemaal fit maar gaat de goede kant op, ik was ineenkeer kapot snel met slaan terwijl ik goede techniek hield. Denk dat ik wat minder vermoeid ben
Hardlopen niet gedaan, iets te intensief voor nu en dacht 'ben toch al aan het rusten laat ik nu meteen m'n schenen lekker 100% helen' dus niets geks deze week.

Diezelfde video zet ie volgens mij in iedere post van dat boksen.Ik dacht we krijgen jou te zien in die videos
Zitten we tegen een of andere random gek aan te kijken!
Edit:laat maarDiezelfde video zet ie volgens mij in iedere post van dat boksen.
Haha nee, ik film mezelf niet echt tijdens het trainen. Altijd te luiIk dacht we krijgen jou te zien in die videos
Zitten we tegen een of andere random gek aan te kijken!

@PartyMarty durft zich tegenwoordig ook te tonen, dan hebben we mij met m'n langwerpige harses... Nu jij nog 😋😁👍Haha nee, ik film mezelf niet echt tijdens het trainen. Altijd te lui![]()
Denk dat dat nog wel ff duurt haha, zou vast komen als ik weer ga deadliften voor techniek video@PartyMarty durft zich tegenwoordig ook te tonen, dan hebben we mij met m'n langwerpige harses... Nu jij nog 😋😁👍