- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Fotos komen er zeker wel! Jammer dat t nog ff duurt.Gaaf man, heerlijk als je zo'n rack kwijt kan 👌 benieuwd naar de foto's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fotos komen er zeker wel! Jammer dat t nog ff duurt.Gaaf man, heerlijk als je zo'n rack kwijt kan 👌 benieuwd naar de foto's
Koop liever gelijk ATX, lekker uitgebreide accessoires.Decathlon heeft volgens mij ook wel mooie uitgebreide racks.. maar zou je reviews ff moeten lezen, want weet eigenlijk niet hoe ze beoordeeld worden
Haha dat wel, probleem is dat ik het 2 jaar doe..
Klopt maar koop liever gelijk atx, heb het geld er wel voor maar met een nieuwe stang + 200kg schijven erbij weer niet haha.Ja kan ik me voorstellen, maar omdat je het over geld had 😉 nou spaarse 👌
Neen kan je beter rustig over nadenken dan, tegenwoordig kost alles veel geld =)Klopt maar koop liever gelijk atx, heb het geld er wel voor maar met een nieuwe stang + 200kg schijven erbij weer niet haha.
Yess daarom ATX prx-510, solide en niet te diep. Kan ook veel uitbreiden eropIk zou idd even rustig vergelijken en reviews opzoeken. Maar wel leuk man!
Assessoires kan evt later nog wel erbij gezocht worden. Wel belangrijk dat het basissysteem met een dipbar, pulley etc uitgebreid KAN worden![]()

Heb nu een 30mm stang met 125kg gewicht (95 cast iron 30kg bumper), maar nadat ik de prijzen heb gezien van bumperplates doe ik gewoon 50mm haha.Waarom 30mm en 50mm bumpers? Waarom niet alles 50mm? Jammer arms achterwege laten en plates kopen. Daarna accessoires

Zeker doen, beter even langer doorsparen en iets goeds kopen wat dit betreft. ATX is wel echt kwaliteit spul, ga je geen spijt van krijgen.Koop liever gelijk ATX, lekker uitgebreide accessoires.
Als je een rack van de 6/700 lijn pakt van ATX dan heb je safeties met van die zachte rubbers ipv gewoon stalen buizen. Als je dan een squat of bench failed dan komt ie gewoon daarop terecht en beschadigd je bar niet.Zijn die safety straps het waard om te kopen of zijn de standaard pins/arms goed genoeg?
Had ik liever maar de poten zijn aan de voorkant te lang dus past het rek nietAls je een rack van de 6/700 lijn pakt van ATX dan heb je safeties met van die zachte rubbers ipv gewoon stalen buizen. Als je dan een squat of bench failed dan komt ie gewoon daarop terecht en beschadigd je bar niet.

Helaas is 50mm toch te duur voor nu, bizar die prijzen.Zeker doen, beter even langer doorsparen en iets goeds kopen wat dit betreft. ATX is wel echt kwaliteit spul, ga je geen spijt van krijgen.
Wat betreft 30mm, zou ik niet doen en gelijk alles voor 50mm kopen.
Ah das balenHad ik liever maar de poten zijn aan de voorkant te lang dus past het rek niet![]()
Zo veel gestegen dan? Ik heb het niet bij gehouden.Helaas is 50mm toch te duur voor nu, bizar die prijzen.
Ik kan 30mm gietijzer voor 2 euro per kg kopen en 50mm is al 3-3.5 euro per kgAh das balen
Zo veel gestegen dan? Ik heb het niet bij gehouden.
Scheelt wel een hoop ja. Hoop dan niet dat je later wilt "upgraden" naar 50mm. Dan ben je alsnog hetzelfde kwijt of zelfs meer.Ik kan 30mm gietijzer voor 2 euro per kg kopen en 50mm is al 3-3.5 euro per kg
Ja, wil wel 50mm maar heb al 125kg aan 30mm. Nog ff nadenken over hoe ik het doe.Scheelt wel een hoop ja. Hoop dan niet dat je later wilt "upgraden" naar 50mm. Dan ben je alsnog hetzelfde kwijt of zelfs meer.
Ah dat wist ik nietJa, wil wel 50mm maar heb al 125kg aan 30mm. Nog ff nadenken over hoe ik het doe.
En een bar ook al?