Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja kan ik me voorstellen, maar omdat je het over geld had 😉 nou spaarse 👌

Heb je iets om naar uit te kijken ;)

Ik zou idd even rustig vergelijken en reviews opzoeken. Maar wel leuk man!
Assessoires kan evt later nog wel erbij gezocht worden. Wel belangrijk dat het basissysteem met een dipbar, pulley etc uitgebreid KAN worden :)

Waarom 30mm en 50mm bumpers? Waarom niet alles 50mm? Jammer arms achterwege laten en plates kopen. Daarna accessoires

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.670
Ik zou idd even rustig vergelijken en reviews opzoeken. Maar wel leuk man!
Assessoires kan evt later nog wel erbij gezocht worden. Wel belangrijk dat het basissysteem met een dipbar, pulley etc uitgebreid KAN worden :)
Yess daarom ATX prx-510, solide en niet te diep. Kan ook veel uitbreiden erop:)

• #1.671
Waarom 30mm en 50mm bumpers? Waarom niet alles 50mm? Jammer arms achterwege laten en plates kopen. Daarna accessoires
Heb nu een 30mm stang met 125kg gewicht (95 cast iron 30kg bumper), maar nadat ik de prijzen heb gezien van bumperplates doe ik gewoon 50mm haha.

Jammer Arms komen natuurlijk na de schijven en stang(als ik ze uberhaupt koop);)

Zijn die safety straps het waard om te kopen of zijn de standaard pins/arms goed genoeg?
Als je een rack van de 6/700 lijn pakt van ATX dan heb je safeties met van die zachte rubbers ipv gewoon stalen buizen. Als je dan een squat of bench failed dan komt ie gewoon daarop terecht en beschadigd je bar niet.

• #1.674
Als je een rack van de 6/700 lijn pakt van ATX dan heb je safeties met van die zachte rubbers ipv gewoon stalen buizen. Als je dan een squat of bench failed dan komt ie gewoon daarop terecht en beschadigd je bar niet.
Had ik liever maar de poten zijn aan de voorkant te lang dus past het rek niet:(

• #1.675
Zeker doen, beter even langer doorsparen en iets goeds kopen wat dit betreft. ATX is wel echt kwaliteit spul, ga je geen spijt van krijgen.

Wat betreft 30mm, zou ik niet doen en gelijk alles voor 50mm kopen.
Helaas is 50mm toch te duur voor nu, bizar die prijzen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven