- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dagen dat je met koorts in bed ligt en amper op je benen kunt staan zou ik niet meenemen in je deload, je pakt een deload om je lichaam minder te belasten en tijd te geven om fatsoenlijk te herstellen. Het is niet doordat je niet sport maar wel met koorts in bed ligt dat je lichaam aan het chillen is en op 't gemak al je spierschade herstelt.Maar hoef ik nu nog wel te deloaden? Heb dan 3 dagen niets gedaan. Ik zit zelf eraan te denken om lichter gewicht dan vorige week te pakken en rustig omhoog te bouwen zodat ik aan techniek kan werken. Iemand toevoegingen/tips?
Ja klinkt logisch, zal gewoon deloaden danDagen dat je met koorts in bed ligt en amper op je benen kunt staan zou ik niet meenemen in je deload, je pakt een deload om je lichaam minder te belasten en tijd te geven om fatsoenlijk te herstellen. Het is niet doordat je niet sport maar wel met koorts in bed ligt dat je lichaam aan het chillen is en op 't gemak al je spierschade herstelt.
Heb sowieso ook examens dus dan weet ik ook zeker dat ik 100% opgeknapt ben.
Precies. Ik zou die dagen gwn optellen bij de geplande deloadDagen dat je met koorts in bed ligt en amper op je benen kunt staan zou ik niet meenemen in je deload, je pakt een deload om je lichaam minder te belasten en tijd te geven om fatsoenlijk te herstellen. Het is niet doordat je niet sport maar wel met koorts in bed ligt dat je lichaam aan het chillen is en op 't gemak al je spierschade herstelt.
Als ik snel klaar ben doe ik 15-30min wandelen op de loopband erbij voor de kcals..
Ik heb flink veel vocht verloren en goed naar de wc kunnen gaan.
Is dit meter per seconde, geeft de band geen snelheid in km/u of tempo in min/km aan?
MET:Is dit meter per seconde, geeft de band geen snelheid in km/u of tempo in min/km aan?
Is dit meter per seconde, geeft de band geen snelheid in km/u of tempo in min/km aan?
Blijkbaar dit dus, maar het voelde als 6km per uur aan.MET:
Dus een MET waarde van 6.5 / 7 betekent dat je 6,5 tot 7x zoveel energie verbruikt dan als je op de bank ligt te vegeteren.
- METs = metabolic equivalents.
- One MET is defined as the energy you use when you’re resting or sitting still.
- An activity that has a value of 4 METs means you’re exerting four times the energy than you would if you were sitting still.
Je hebt dus toch wel disciplineDeload 24-05-2022
Squat 4x5 45kg 1x10 35kg
RDL 1x12 47,5kg
Chin Ups 3x5 bw
Snelle deload training, geen extra spul want heb al 13k stappen dus ben tevreden. Techniek is op alles gewoon goed dus was snel klaar haha, nog niet 100% maar voel me al goed.

Hoezo dan discipline?
Vorige deload was je wat te enthousiast als ik het me goed herinner

dat je gaat deloaden terwijl iedereen dat kut vindt?
Oh zo, ja beetje welVorige deload was je wat te enthousiast als ik het me goed herinner![]()