AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Bedankt iedereen, ben gelukkig al opgeknapt. Nog lichtelijke hoofdpijn maar ik heb weer honger:cheer:

• #1.603
Ik zat er trouwens aan te denken om vandaag een lekkere improvisatie 'bodybuilder' pull sessie te gaan doen. Nog ff lekker de laatste beetjes eruit zweten en als het toch niet gaat heb ik het tenminste geprobeert. (Ga volgende week sowieso een deload doen maar weet nog niet hoe.)

Edit: Plan is veranderd, hoofdpijn is te erg om mezelf in te spannen. Ga denk maar lekker veel lopen..

Laatst bewerkt:
  • #1.604
Maar hoef ik nu nog wel te deloaden? Heb dan 3 dagen niets gedaan. Ik zit zelf eraan te denken om lichter gewicht dan vorige week te pakken en rustig omhoog te bouwen zodat ik aan techniek kan werken. Iemand toevoegingen/tips?

Maar hoef ik nu nog wel te deloaden? Heb dan 3 dagen niets gedaan. Ik zit zelf eraan te denken om lichter gewicht dan vorige week te pakken en rustig omhoog te bouwen zodat ik aan techniek kan werken. Iemand toevoegingen/tips?
Dagen dat je met koorts in bed ligt en amper op je benen kunt staan zou ik niet meenemen in je deload, je pakt een deload om je lichaam minder te belasten en tijd te geven om fatsoenlijk te herstellen. Het is niet doordat je niet sport maar wel met koorts in bed ligt dat je lichaam aan het chillen is en op 't gemak al je spierschade herstelt.

• #1.606
Dagen dat je met koorts in bed ligt en amper op je benen kunt staan zou ik niet meenemen in je deload, je pakt een deload om je lichaam minder te belasten en tijd te geven om fatsoenlijk te herstellen. Het is niet doordat je niet sport maar wel met koorts in bed ligt dat je lichaam aan het chillen is en op 't gemak al je spierschade herstelt.
Ja klinkt logisch, zal gewoon deloaden dan :) Heb sowieso ook examens dus dan weet ik ook zeker dat ik 100% opgeknapt ben.

Honger is weer een goed teken :)
Precies. Ik zou die dagen gwn optellen bij de geplande deload

• #1.608
Deloaden ga ik waarschijnlijk zo doen;

Bench 3x5 1x10 ss BB Row 4x12 50% werkset gewicht

Paused OHP 3x10 50% werkset gewicht

Squat 3x5 1x10 50% werkset gewicht

RDL 3x10 50% werkset gewicht

Chin Ups 3x5 bodyweight

Paused OHP 5x5 50% werkset gewicht

Bench 3x10 50% werkset gewicht

Dips 3x6 bodyweight

RDL 3x5 50% werkset gewicht

FrontSquat 3x5 1x10 50% werkset gewicht

Chin Ups 3x5 bodyweight.

Ben benieuwd hoe dit bevalt, ga hier veel op techniek werken daarom. Doe alleen deze 3 zodat het niet awkward gaat voelen na mn deload, accessories boeien niet in deloads:) Als ik snel klaar ben doe ik 15-30min wandelen op de loopband erbij voor de kcals..

• #1.609
Gewicht deze week
83,1
82,4
83,4
83
0- Geen weging door koorts.
81,6
82,3
Gemiddelde 82,3(-0,5kg)

Darmen probleem heb ik opgelost door geen diepvries zomerfruit meer te nemen, daarna kreeg ik 39 graden koorst. :) Ik heb flink veel vocht verloren en goed naar de wc kunnen gaan.

Ook kwam ik erachter dat m'n eiwit scoops 35gr waren en niet 25, dus ik at meer als ik dacht haha. Bijna 3700, heerlijk.

Maandelijkse Omtrek

Tietjes 113,5cm(+0,5cm)

Armen Links-35cm(+0cm) Rechts-35cm(+0cm)

Quads Links-55,5cm(+1,5cm) Rechts-57,5cm(+1cm)

Hamstrings Links-56cm(+1cm) Rechts-59,5cm(+1,5cm)

Tietjes zijn gegroeid, halve cm haha.
Armen helaas niets, was te verwachten heb ze erg verwaarloosd.:(
Quads zijn best goed gedaan, komt denk ik omdat ik nu een belt gebruik met frontsquats, links 1,5 erbij dus hopen dat het bij trekt!

Volgende week hou ik mijn deload week omdat ik me echt niet lekker voel en merk dat ik er eentje nodig heb, daarna ga ik weer mezelf helemaal kapot trainen. Zie deload bericht hier boven, ik ga daar alleen maar 50% gewicht gebruiken van me werksets op de eerste 3 oefeningen zodat ik techniek kan werken en niet 'rusty' wordt. Daarna stukje wandelen ofzo.

• #1.610
Deload 23-05-2022

Bench 3x5 35kg 1x10 30kg ss BB Row 3x12 30kg

OHP 2x8 lege stang.

Loopband 20min snelheid op 6.0 mets soms op de 6.5 en 7.0.

Bench goed gewerkt aan techniek en weet waar het fout ging vorige week, schouders kwamen bij sommige reps omhoog omdat ik de spanning op mijn rug soms ongemerk minder liet worden. Ook heb ik mijn legdrive en set up gefixed.

Is al langer dan een jaar dat ik op de loopband heb gelopen, beetje gespeeld met snelheden maar 6.0 is wel goed voor nu.

Ben nog steeds niet helemaal 100%, merk dat ik echt kapot ben en nog last van mijn buik heb maar de hoofdpijn is praktisch weg.

Is dit meter per seconde, geeft de band geen snelheid in km/u of tempo in min/km aan?
MET:
  • METs = metabolic equivalents.
  • One MET is defined as the energy you use when you’re resting or sitting still.
  • An activity that has a value of 4 METs means you’re exerting four times the energy than you would if you were sitting still.
Dus een MET waarde van 6.5 / 7 betekent dat je 6,5 tot 7x zoveel energie verbruikt dan als je op de bank ligt te vegeteren.

• #1.613
Is dit meter per seconde, geeft de band geen snelheid in km/u of tempo in min/km aan?
MET:
  • METs = metabolic equivalents.
  • One MET is defined as the energy you use when you’re resting or sitting still.
  • An activity that has a value of 4 METs means you’re exerting four times the energy than you would if you were sitting still.
Dus een MET waarde van 6.5 / 7 betekent dat je 6,5 tot 7x zoveel energie verbruikt dan als je op de bank ligt te vegeteren.
Blijkbaar dit dus, maar het voelde als 6km per uur aan.

• #1.614
Deload 24-05-2022

Squat 4x5 45kg 1x10 35kg

RDL 1x12 47,5kg

Chin Ups 3x5 bw

Snelle deload training, geen extra spul want heb al 13k stappen dus ben tevreden. Techniek is op alles gewoon goed dus was snel klaar haha, nog niet 100% maar voel me al goed.

Deload 24-05-2022

Squat 4x5 45kg 1x10 35kg

RDL 1x12 47,5kg

Chin Ups 3x5 bw

Snelle deload training, geen extra spul want heb al 13k stappen dus ben tevreden. Techniek is op alles gewoon goed dus was snel klaar haha, nog niet 100% maar voel me al goed.
Je hebt dus toch wel discipline :twitch: :D

Succes met je examens!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven